De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 30 november 2012, 15:10 uur
Pour moi:

Agoraphobic Nosebleed & Converge - The Poacher Diaries (1999)
Voor mijn zusjes verjaardag:
Nils Frahm - Felt
Papa M - Whatever, Mortal
Dirty Three - Ocean Songs
Brian Eno - Ambient 1: Music for Airports
Xela - The Dead Sea

Agoraphobic Nosebleed & Converge - The Poacher Diaries (1999)
Voor mijn zusjes verjaardag:
Nils Frahm - Felt
Papa M - Whatever, Mortal
Dirty Three - Ocean Songs
Brian Eno - Ambient 1: Music for Airports
Xela - The Dead Sea
0
geplaatst: 1 december 2012, 11:10 uur

Boxje met bijna alle jaren zeventig-albums van Dylan. Korte toelichtinkjes van Gijsbert Kramer erbij. Die vertelt niet gek veel interessants, een beetje van die dingen die iedereen wel weet en zo en hij maakt bovendien ook nog spatiefouten ook. Dat die er niet gewoon door iemand anders uitgehaald worden, 't is een schande, maar dat terzijde.
0
geplaatst: 1 december 2012, 12:08 uur
0
geplaatst: 1 december 2012, 12:48 uur
0
geplaatst: 1 december 2012, 14:05 uur
tsjong schreef:
Maxïmo Park
(quote)
Maxïmo Park
Kon hem voor 1 penny niet lagen liggen bij Amazon. En ja, dan komen er natuurlijk nog wel verzendkosten bij.
0
Nibelungen
geplaatst: 1 december 2012, 17:57 uur
David Bowie - Ziggy Stardust and the Spiders From Mars, the motion picture soundtrack
New Order - Get Ready
Roxy Music - Avalon
New Order - Get Ready
Roxy Music - Avalon
0
geplaatst: 3 december 2012, 13:07 uur
Hier is de Sint afgelopen weekend ook geweest. Iedereen kreeg ten minste een cd behalve ik, met als voornaamste reden dat ik zelf al zoveel koop (wat overigens heel erg meevalt als ik sommigen hier zie) 
Nou ja, dan maar de brievenbus in de gaten houden, ik verwacht nog 13 cd's en 5 singles...

Nou ja, dan maar de brievenbus in de gaten houden, ik verwacht nog 13 cd's en 5 singles...
0
geplaatst: 3 december 2012, 13:39 uur
@ Sunderland
Mooie aankopen. Dan Mangan staat vanavond trouwens in de Melkweg. Kaartje is slechts €13,-
Mooie aankopen. Dan Mangan staat vanavond trouwens in de Melkweg. Kaartje is slechts €13,-

0
geplaatst: 3 december 2012, 15:21 uur
oceanvolta schreef:
@ Sunderland
Weet ik, maar ik heb helaas al kaarten voor vanavond van die andere aankoop: The Black Keys. Ook leuk! @ Sunderland

Ik had Dan heel graag willen zien maar ik verwacht dat hij snel eens terug komt. Hij speelt regelmatig in Nl viel mij op.
0
geplaatst: 3 december 2012, 16:27 uur
Sunderland schreef:

Ik had Dan heel graag willen zien maar ik verwacht dat hij snel eens terug komt. Hij speelt regelmatig in Nl viel mij op.
(quote)
Weet ik, maar ik heb helaas al kaarten voor vanavond van die andere aankoop: The Black Keys. Ook leuk! 
Oh, dat is inderdaad ook leuk! Dat hij regelmatig in NL speelt was mij ook opgevallen.
Veel plezier bij The Black Keys!!
0
Sietse
geplaatst: 3 december 2012, 22:28 uur
GrafGantz schreef:
Hier is de Sint afgelopen weekend ook geweest. Iedereen kreeg ten minste een cd behalve ik, met als voornaamste reden dat ik zelf al zoveel koop (wat overigens heel erg meevalt als ik sommigen hier zie)

hahaha, dat klinkt zo bekend.
Hier deze 3 plakken zwart goud vandaag binnen gekregen:
Annelies Monsere & Circle Bros - Split EP
Lichens - Litiõ Fólk
Félicia Atkinson - Summer Eyes
En morgen of overmorgen ff een bestelling plaatsen op discogs. Heb wat leuke plaatjes op het oog die in Italië voor een mooie prijs te krijgen zijn.
0
geplaatst: 3 december 2012, 23:43 uur
Zo nu en dan is er nog wel eens wat leuks te vinden in Poundland:

0
geplaatst: 4 december 2012, 09:53 uur
Tweedehands:

Samen voor 6,80, dus dat is een mooie meevaller!

Samen voor 6,80, dus dat is een mooie meevaller!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.