De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juli 2006, 22:02 uur
He, toffe site, nog nooit eerder tegengekomen. Voeg 'm toe aan mijn bookmarks.
0
geplaatst: 22 juli 2006, 23:04 uur
0
geplaatst: 22 juli 2006, 23:58 uur
Voor hoeveel had jij hem Joy Division? Ik zag Unknown Pleasures namelijk gisteren liggen voor 6,99 liggen bij Mediamarkt Rotterdam Centrum, voor de geinteresseerden.
0
geplaatst: 23 juli 2006, 04:08 uur
psychonaatje heeft een weekje vakantie gevierd in Londen, wat heeft geleid tot nogal wat aankopen. Op hip-hop gebied:

Warren G - Regulate... G Funk Era

Cee-Lo - Cee-Lo Green... Is the Soul Machine

Clipse - Lord Willin'

Gang Starr - Moment of Truth

Eric B. & Rakim - Paid in Full (Deluxe Edition, met o.a. de geweldige Seven Minuts of Madness Remix van het titelnummer door Coldcut).

Nas - Street's Disciple

The Pharcyde - Bizarre Ride II the Pharcyde

Cypress Hill - Black Sunday

The Best of B-Boy Records

DJ Kool - Let Me Clear My Throat (eindelijk gevonden! Was er heel erg blij mee, want hij is volgens mij nergens meer te krijgen).
En nog de DVD Video Anthology van de Beastie Boys.

Warren G - Regulate... G Funk Era

Cee-Lo - Cee-Lo Green... Is the Soul Machine

Clipse - Lord Willin'

Gang Starr - Moment of Truth

Eric B. & Rakim - Paid in Full (Deluxe Edition, met o.a. de geweldige Seven Minuts of Madness Remix van het titelnummer door Coldcut).

Nas - Street's Disciple

The Pharcyde - Bizarre Ride II the Pharcyde

Cypress Hill - Black Sunday

The Best of B-Boy Records

DJ Kool - Let Me Clear My Throat (eindelijk gevonden! Was er heel erg blij mee, want hij is volgens mij nergens meer te krijgen).
En nog de DVD Video Anthology van de Beastie Boys.
0
geplaatst: 23 juli 2006, 04:24 uur
En op niet-hip-hop gebied:

Fannypack - So Stylistic

James Brown - Live at the Apollo

Dusty Springfield - Dusty in Memphis (wel andere uitgave: andere voorkant en andere bonustracks)

Razorlight - Razorlight

The Smiths - The Smiths

The La's - The La's

The Stone Roses - The Stone Roses
De meeste voor een heel zacht prijsje. Maar nu is mijn geld behoorlijk op, vrees ik. Qua luisteren kan ik er weer even tegenaan!

Fannypack - So Stylistic

James Brown - Live at the Apollo

Dusty Springfield - Dusty in Memphis (wel andere uitgave: andere voorkant en andere bonustracks)

Razorlight - Razorlight

The Smiths - The Smiths

The La's - The La's

The Stone Roses - The Stone Roses
De meeste voor een heel zacht prijsje. Maar nu is mijn geld behoorlijk op, vrees ik. Qua luisteren kan ik er weer even tegenaan!

0
Omayyad
geplaatst: 23 juli 2006, 05:19 uur
De omvang van iemands liquide middelen is omgekeerd evenredig aan de omvang van iemands muziekverzameling...
Vreemd dat dit nooit een belangrijke wet in de natuur- of wiskunde is geworden...
Vreemd dat dit nooit een belangrijke wet in de natuur- of wiskunde is geworden...

0
geplaatst: 23 juli 2006, 12:07 uur
Exfrozen schreef:
Voor hoeveel had jij hem Joy Division? Ik zag Unknown Pleasures namelijk gisteren liggen voor 6,99 liggen bij Mediamarkt Rotterdam Centrum, voor de geinteresseerden.
Voor 5,99. Bij de Compact Disc in Nijmegen voor de geinteresseerden Voor hoeveel had jij hem Joy Division? Ik zag Unknown Pleasures namelijk gisteren liggen voor 6,99 liggen bij Mediamarkt Rotterdam Centrum, voor de geinteresseerden.

0
sxesven
geplaatst: 23 juli 2006, 15:00 uur
Electro_ schreef:
eBay had weer wat leuks:
(afbeelding)
"MU - Afro Finger And Gel" voor € 1,50 (bijna té goedkoop)
eBay had weer wat leuks:
(afbeelding)
"MU - Afro Finger And Gel" voor € 1,50 (bijna té goedkoop)
Da's netjes!

0
geplaatst: 23 juli 2006, 15:13 uur
Gizzmann schreef:

Baas boven baas, nette prijs (quote)
Voor 5,99. Bij de Compact Disc in Nijmegen voor de geinteresseerden 

The Scientist schreef:
Godspeed You! Black Emperor - Yanqui U.X.O.
Godspeed You! Black Emperor - Yanqui U.X.O.
die moet ik nog steeds checken 
0
geplaatst: 23 juli 2006, 16:48 uur
Sander B. schreef:
Om - Conference of the Birds (8,-)
Om - Conference of the Birds (8,-)

Mijn favoriete album van dit jaar tot nu toe! Mooie prijs ook, op een platenmarkt o.i.d.?
0
geplaatst: 23 juli 2006, 18:16 uur
bubbachups schreef:

Mijn favoriete album van dit jaar tot nu toe! Mooie prijs ook, op een platenmarkt o.i.d.?
(quote)

Yep, op de platenmarkt gekocht in Hoorn van een Duitse handelaar. Er lagen wel meer recente releases voor aantrekkelijke prijzen. Meestal mankeert er wel wat aan het boekje of hoes, maar dat vind ik zelf niet zo storend. Bijvoorbeeld een gaatje of streepje door de streepjescode, wat toch niet zo opvalt.
0
Sietse
geplaatst: 23 juli 2006, 18:38 uur
dat zijn dus promo's en die mogen helemaal niet verkocht worden...mag je gewoon gratis meenemen en als ze moeilijk doen roep je gewoon de politie erbij 

0
geplaatst: 23 juli 2006, 18:50 uur
Sietse schreef:
dat zijn dus promo's en die mogen helemaal niet verkocht worden...mag je gewoon gratis meenemen en als ze moeilijk doen roep je gewoon de politie erbij

Ik zal het zeker de volgende keer proberen. Vind het wel vreemd dat het niet op het artwork zelf staat dat het een promo is. Ook het boekje is voor de rest gewoon compleet. De meeste promo's zijn vaak zonder boekje of met alleen een kartonnen hoesje en staat het er wel bij (for promotion only/not for sale o.i.d.)
0
Omayyad
geplaatst: 23 juli 2006, 18:55 uur
Sander B. schreef:
Vind het wel vreemd dat het niet op het artwork zelf staat dat het een promo is. Ook het boekje is voor de rest gewoon compleet. De meeste promo's zijn vaak zonder boekje of met alleen een kartonnen hoesje en staat het er wel bij (for promotion only/not for sale o.i.d.)
Vind het wel vreemd dat het niet op het artwork zelf staat dat het een promo is. Ook het boekje is voor de rest gewoon compleet. De meeste promo's zijn vaak zonder boekje of met alleen een kartonnen hoesje en staat het er wel bij (for promotion only/not for sale o.i.d.)
Voor veel (kleine) labels is het laten maken van kartonnen hoesjes enkel voor het gebruik als promo gewoonweg te duur. Daarom zie je ook wel eens gewone cd's met een gaatje of streepje door de streepjescode.
0
geplaatst: 24 juli 2006, 01:41 uur
0
geplaatst: 24 juli 2006, 08:50 uur
Omar Faruk Tekbilek - One Truth (1999)
Tied & Tickled Trio - Observing Systems (2003)
Tied & Tickled Trio - Observing Systems (2003)
0
geplaatst: 24 juli 2006, 17:37 uur
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat aangeschaft heb. Vandaag vielen deze drie cd's op de deurmat.

0
geplaatst: 24 juli 2006, 18:11 uur
3 voor 25€:

Alicia Keys - The diary of AK

John Legend - Get lifted

N.E.R.D - Fly or die (omdat ik er nog eentje moest
)

Alicia Keys - The diary of AK

John Legend - Get lifted

N.E.R.D - Fly or die (omdat ik er nog eentje moest
)
0
geplaatst: 24 juli 2006, 22:56 uur
0
geplaatst: 24 juli 2006, 23:01 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.