MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:
Net als bubbachups:

(afbeelding)

Tim Hecker - Harmony in Ultraviolet

Sander B. schreef:

Gister besteld:

Valley of Ashes - Cavehill Hunters' Attrition

Daar ben je de rest van het jaar nog wel even zoet mee! Ik heb 'm al een paar maanden en ben 'm nog steeds volop aan het ontdekken! Heb je die weer bij Magic Buzz besteld of ergens anders?

Yep Magic Buzz.

Heb er ook nog een paar andere besteld zo net:

Paul Labrecque & Valerie Webb - Trees, Chants and Hollers
Galbraith, Neilson, Youngs - Belsayer Time

En hij zou nog voor mij kijken of hij aan Good stuff House kon komen.

Sander B. schreef:
Yep Magic Buzz.

Heb er ook nog een paar andere besteld zo net:

En hij zou nog voor mij kijken of hij aan Good stuff House kon komen.

Holy crap, je hebt zo'n beetje al mijn favoriete albums van dit moment besteld!

Grappig overigens, ik had net eviljoke een pm gestuurd over dat album van Galbraith, Neilson, Youngs. Waanzinnig mooi album, het titelnummer galmt al weken door mijn hoofd!

Ja ik heb een lijst gemaakt en aan Bertus gegeven welke albums hij op voorraad heeft en deze heeft hij gewoon nog op voorraad! Sommige titels kon hij echter moeilijker aan komen. Maar voorlopig heb ik hier genoeg aan

bubbachups schreef:
Grappig overigens, ik had net eviljoke een pm gestuurd over dat album van Galbraith, Neilson, Youngs. Waanzinnig mooi album, het titelnummer galmt al weken door mijn hoofd!

Nou ben benieuwd in ieder geval. Dinsdag komt de bestelling binnen als het mee zit. Dus maar even vrije middag ingelast, college skippen

Gisteren gehaald

- Oasis (Heathen chemistry)
- Oasis (Definitely maybe)
- Queens of the stone age (lullabies to paralyze)

Vraagje.... ga volgende week 3 dagen op city-trip naar Amsterdam, kan er iemand mij een paar tips geven welke cd winkels er echt de moeite zijn daar? Als belg zijnde weet ik totaal niet waar daar de goeie cd winkels zijn.

jeroen1904 schreef:
kan er iemand mij een paar tips geven welke cd winkels er echt de moeite zijn daar?

Ik zou zeker naar Concerto en Get Records in de Utrechtsestraat gaan (vlakbij het Rembrandtsplein), deze zaken liggen tegenover elkaar. Pas op met oversteken

andré schreef:
(quote)

Ik zou zeker naar Concerto en Get Records in de Utrechtsestraat gaan (vlakbij het Rembrandtsplein), deze zaken liggen tegenover elkaar. Pas op met oversteken

Bedankt, zal oppassen

neo
2,99

(afbeelding)

(afbeelding)

en nog een oude LP vervangen (werd ook wel tijd)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Twee CD's van Michael Weston King. Aangeschaft tijdens zijn optreden gistermiddag in de voormalige kerk De Leeuwenbergh in Utrecht.

Zoals al eerder aangekondigd:

(afbeelding)
Eastern Fox Squirrels - Eastern Fox Squirrels

(afbeelding)
Birchville Cat Motel - Curved Surface Destroyer

(afbeelding)
Shuji Inaba - Yoenzange

(afbeelding)
Geoff Mullen - The Air in Pieces

Mojo Pin
Op hoezen geselecteerd bubba?

Haha, die eerste zéker niet! Wat een gruwelijk lelijke hoes! Dat ik 'm toch koop gaat inderdaad een beetje tegen mijn principes in, maar goed, ik ben toch nooit een man van principes geweest.

Die van Shuji Inaba en Geoff Mullen daarentegen hebben wel iets moois vind ik.

Sietse
blergh....ik zie weer te veel mooie aankopen....

IK WIL OOK!!!!

nou ja nog een week je wachten...dan mijn nieuwe lijstje (hopelijk)

(afbeelding)
Tool - Lateralus

(afbeelding)
The Mars Volta - Amputechture (op vinyl!)

(afbeelding)
Protest the Hero - Kezia

(afbeelding)
Maudlin of the Well - Bath

Eindelijk deze (dat werd tijd ):

(afbeelding)
7,5€ via e-bay

wat is magic buzz? Kan Sander of Bob even de site doormailen?

eviljoke schreef:
wat is magic buzz? Kan Sander of Bob even de site doormailen?

Magic Buzz heeft nog geen site. Ik zou er binnenkort eentje voor 'm gaan maken, maar zal waarschijnlijk nog wel even duren. Bij de Magic Buzz (Steentilstraat 8, Groningen) kun je in ieder geval volledig los gaan als je van labels als Time-Lag, Eclipse en Holy Mountain houdt. Maar ook veel obscure 60's en 70's folk en psychedelica en andere vreemdsoortige muziek. Net bijvoorbeeld een nieuwe plaat binnengekomen met 60's en 70's psychedelica uit Cambodja.... Vooral veel vinyl, maar ook cd's liggen er nog wel. Mocht je verder nog geïnteresseerd zijn in zijn aanbod dan hoor ik het wel, dan pm ik je even zijn telefoonnummer of e-mailadres.

cool toch als bob en sander zo behulpzame mensen zijn !!!
that's why I love Mume!

Arno schreef:
Eindelijk deze (dat werd tijd ):
(afbeelding)
7,5€ via e-bay

Beetje laat he ? Mooie nieuwe nummer 10 in je top 10 trouwens

Bestelling binnen van Magic Buzz

Valley of Ashes - Cavehill Hunters' Attrition

Tof! Ik heb zojuist ook maar even Paul Labrecque & Valerie Webb en kant A en B van Valley of Ashes geluisterd. Die van Paul Labrecque & Valerie Webb is zo ontzettend sfeervol! Een heerlijke mistige, lome plattelandssfeer. De hoes past er perfect bij. Ik moet bij dit album (mede door de hoes) altijd denken aan de legendarische eindscene van Andrei Rublev van de paarden in de regen. Betoverend mooi.

bubbachups schreef:
Tof! Ik heb zojuist ook maar even Paul Labrecque & Valerie Webb en kant A en B van Valley of Ashes geluisterd. Die van Paul Labrecque & Valerie Webb is zo ontzettend sfeervol! Een heerlijke mistige, lome plattelandssfeer. De hoes past er perfect bij. Ik moet bij dit album (mede door de hoes) altijd denken aan de legendarische eindscene van Andrei Rublev van de paarden in de regen. Betoverend mooi.

Valley of Ashes net even beluisterd en klinkt echt geweldig! Wat een bijzondere luistertrip. Die andere platen moet ik nog luisteren, maar aan bovenstaande reactie te zien moeten dat dus ook wel goed zitten.

Wouter Moons schreef:

Tool - Lateralus

Netjes!

neo
En mijn 2e Theo Nijland score!

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:45 uur

geplaatst: vandaag om 11:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.