De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
Feeder
geplaatst: 13 januari 2007, 19:23 uur
itchy schreef:
Ik ben bang dat ze bij mijn alcoholistische onderbuurman worden verkocht, die ze verpatst voor booze...
(quote)
Ik ben bang dat ze bij mijn alcoholistische onderbuurman worden verkocht, die ze verpatst voor booze...

0
Sietse
geplaatst: 13 januari 2007, 19:40 uur
ik ben ook wel bang dat de douane ze nu heeft ofzo...dat zijn ook van die lui die van alles kwijt maken...
0
geplaatst: 13 januari 2007, 19:53 uur
De douane zuigt inderdaad behoorlijk. Die houden je spullen rustig een paar maanden vast als ze verder niks te doen hebben. Heb ik al meerdere malen meegemaakt, heel frustrerend.
Maar ik heb tot nu toe (na ruim 10 jaar intensief internet bestellen) nog nooit gehad dat een pakje niet uiteindelijk aankwam. Wel 1 keer gehad dat het pakje open was gescheurd, duidelijk opzettelijk gedaan, maar de cd zat er nog gewoon in. Blijkbaar geen liefhebber van Tibetaanse drones en volksmuziek....
Maar ik heb tot nu toe (na ruim 10 jaar intensief internet bestellen) nog nooit gehad dat een pakje niet uiteindelijk aankwam. Wel 1 keer gehad dat het pakje open was gescheurd, duidelijk opzettelijk gedaan, maar de cd zat er nog gewoon in. Blijkbaar geen liefhebber van Tibetaanse drones en volksmuziek....

0
geplaatst: 13 januari 2007, 20:33 uur
vandaag weer eens 2e-hands-winkeltje afgeweest 

Kayhan Kalhor/Erdal Erzincan - the Wind

0
geplaatst: 13 januari 2007, 21:37 uur
over tegengehouden pakjes enzo via internet:
1 keer een toeslag gehad van 10 euro omdat op de envelop een te hoog bedrag stond en dan wordt die aangeboden ter controle. Daarvoor alleen al die 10 euro. Wie weet wat je moet bijbetalen als je echt megaveel koopt (voor België dan)
ook 1 keer een cd toegekregen waar ze blijkbaar met de heftruck hebben overgereden
. De cd was in een paar 10tallen stukjes......
voor de rest: lang leve internet en de postbode (als ze tenminste snel genoeg leveren
)
1 keer een toeslag gehad van 10 euro omdat op de envelop een te hoog bedrag stond en dan wordt die aangeboden ter controle. Daarvoor alleen al die 10 euro. Wie weet wat je moet bijbetalen als je echt megaveel koopt (voor België dan)
ook 1 keer een cd toegekregen waar ze blijkbaar met de heftruck hebben overgereden
. De cd was in een paar 10tallen stukjes......voor de rest: lang leve internet en de postbode (als ze tenminste snel genoeg leveren
)
0
Sietse
geplaatst: 14 januari 2007, 02:47 uur
tsja, ik heb al een keer gehad dat een pakje niet is aangekomen...een bestelling van type records...maar ik kreeg van type dan ook snel een ander pakketje toegezonden met zelfs wat extra inhoud.
Iig hoop ik dat deze wel snel komt en ook echt komt want zit vol met vrijwel niet meer te krijgen dingen...
Iig hoop ik dat deze wel snel komt en ook echt komt want zit vol met vrijwel niet meer te krijgen dingen...
0
geplaatst: 14 januari 2007, 03:15 uur
Is dit de thread over problemen bij bestellen via internet en aflevering ervan of over wat je laatst gekocht had? Ik dach het laatste 

0
geplaatst: 16 januari 2007, 16:50 uur
0
ElMeroMero
geplaatst: 16 januari 2007, 17:31 uur
The Scientist schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)
Hey, die kwam ik vandaag ook nog tegen hierzo
Wel een beetje duur nog dus niet gekocht.Wel gekocht:

0
geplaatst: 16 januari 2007, 19:07 uur
promo's van

en

sanso-xtro op Type
(beide voor belachelijk weinig alweer)
en nog eentje op beta-lactam ring

en

sanso-xtro op Type
(beide voor belachelijk weinig alweer)
en nog eentje op beta-lactam ring

0
geplaatst: 16 januari 2007, 19:42 uur
Green Milk from the Planet Orange, dat is Aslan zijn territorium! 
Mooie aankopen!

Mooie aankopen!
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 16 januari 2007, 19:42 uur
Johs Wesley Harding van Bob Dylan. Geweldige plaat!!
0
geplaatst: 16 januari 2007, 21:06 uur
0
Sietse
geplaatst: 16 januari 2007, 22:50 uur
5 januari verzonden...11 dagen dus.
zou er toch al wel eens moeten zijn...
zou er toch al wel eens moeten zijn...
0
geplaatst: 17 januari 2007, 08:38 uur
Waar vandaan dan? Vanuit NL zou dat inderdaad verdacht lang zijn, maar vanuit het buitenland natuurlijk peanuts.
0
geplaatst: 17 januari 2007, 12:50 uur

Boy Kill Boy - Civilian (2006)

Matthew Sweet - 100% Fun (1995)

Mark Eitzel - West (1997)

Cousteau - Cousteau (2000)

Giant Drag - Hearts & Unicorns (2006)

Mystery Jets - Flotsam & Jetsam EP (promo zonder voorkant, maar ja voor Usd 0,01 moet je niet zeuren) (staat op MuMe als Five Tracks EP)
0
geplaatst: 17 januari 2007, 15:04 uur
Omdat ik, door MuMe, toch wel geintresseert ben geraakt in Sigur Ros, ben ik gisteren naar Ágætis Byrjun op zoek gegaan, maar die lag er voor 18.99. Dus heb ik '( )' voor 7.99 aangeschaft. Ben in ieder geval al positief na 1 luisterbeurt en ga hem nu voor de 2e keer opzetten
0
geplaatst: 17 januari 2007, 16:41 uur
My Bloody Valentine - Loveless Lp
Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane Over the Sea Lp
Palace Songs - Hope Lp
Boredoms - Vision Creation Newsun cd
Boredoms - Seadrum / House of Sun cd
Richmond Fontaine - Post To Wire cd
Cat Power - Moon Pix cd
Svarte Greiner - Knive cd
Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane Over the Sea Lp
Palace Songs - Hope Lp
Boredoms - Vision Creation Newsun cd
Boredoms - Seadrum / House of Sun cd
Richmond Fontaine - Post To Wire cd
Cat Power - Moon Pix cd
Svarte Greiner - Knive cd
0
geplaatst: 17 januari 2007, 16:50 uur
1. REMASTERED & EXPANDED:

(€11,99)
2. REMASTERED&EXPANDED:

(€11,99)
3.

€9,99
4.

€9,99
5.

€9,99

(€11,99)
2. REMASTERED&EXPANDED:

(€11,99)
3.

€9,99
4.

€9,99
5.

€9,99
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.