MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:
Sietse
maar die heb je maar 1 nodig (toch?)

Verrek het zijn inderdaad 4 cd's.

(afbeelding)

LP (inclusief CD) gesigneerd door Ricky en Leo Blokhuis

(afbeelding)

CD ( Eindhoven! )

Social_Mask

(afbeelding)

Me so happy..

(afbeelding)
en

(afbeelding)

zijn gearriveerd

Okraschoten waren nog nooit zo lekker

handsome_devil

(afbeelding)
kreeg ik net binnen joechei.

en ook nog ff bij de Van Leest gescoord aangezien ik nog 2 van die pasjes had die je alleen maar bij Van Leest of frs kan uitgeven:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

lambf

(afbeelding)

L_T_B schreef:
(quote)

3 cd's + 1 dvd

3 full lenghts, 1 EP en een DVD. Zie verder gewoon mijn review

iki ha de mijne voor 37 euro besteld bij het label. Wat was je kwijt?

Ook zoiets geloof ik, heb ik niet echt naar gekeken, heb 'm bij play.com gekocht.

Nakur schreef:
iki ha de mijne voor 37 euro besteld bij het label. Wat was je kwijt?

Via Amazon besteld. Iemand anders had 'm voor mij besteld, maar het kostte mij € 30.

Dat is zeker geen miskoop!

(afbeelding)

Toch maar het origineel aangeschaft!

(afbeelding)

op 7" vinyl

Net terug van Amsterdam, wat een heerlijke stad blijft dat toch Bij Boudisque dit album van Vic Chesnutt gekocht. Wat een fantastische plaat. Ook geslaagd voor een nieuwe broek (Mijn maat is soms onvindbaar 32-36, niet de meest gangbare maat..)

(afbeelding)

Social_Mask

(afbeelding)

Hier ben ik écht blij mee. Ook een dvdtje erbij gekregen.

Magnolia Electric Co - Sojourner
Songs: Ohia - The Magnolia Electric Co. (cd €8)
Liars - Drum's Not Dead (2cd €8)
Built To Spill - There is Nothing Wrong with Love (€5,-)

(afbeelding)

Nu nog wachten tot hij binnen is...

Sietse
musicfriek schreef:
Net terug van Amsterdam, wat een heerlijke stad blijft dat toch Bij Boudisque dit album van Vic Chesnutt gekocht. Wat een fantastische plaat. Ook geslaagd voor een nieuwe broek (Mijn maat is soms onvindbaar 32-36, niet de meest gangbare maat..)

Boudisque...was ie niet heel duur daar?

Verder ken ik dat met die maten...ga maar eens op zoek naar breedte maat 34 met lengte maat 32...of zelfs een 34-34....
Dat is echt niet leuk.

Sietse
ohh en dan natuurlijk het belangrijke deel nog...

Op vinyl vandaag binnen:

Lou Barlow - EMOH
Lichens - The Psychic Nature Of Being

op CD vandaag binnen:

Seaworthy - Map In Hand

Sietse schreef:
Boudisque...was ie niet heel duur daar?

Verder ken ik dat met die maten...ga maar eens op zoek naar breedte maat 34 met lengte maat 32...of zelfs een 34-34....
Dat is echt niet leuk.

34-34 lijkt me lastig ja, maar die andere maat zie ik vrij veel hoor. Probeer Jack Jones eens, die hebben echt bijna alle maten

Ik heb er €16,99 voor betaald, vind ik reuze meevallen (zeker voor zo'n mooi album). Verder zag ik Patrick Watson voor €14,99 en bij Fame zijn ze gek geworden, heel veel classics voor €5,- of €7,50. Ik moest daar snel weer weg, anders zou ik er zo 10, 20 meenemen. Heb mijn verstand maar laten spreken ipv mijn gevoel

Sietse
Fame heeft idd altijd wel mooi aanbiedingen, al is het bijna altijd niet echt mijn ding (kijk daar liever bij de DVD's)

Voor cd's ga ik zelf echt altijd naar Get Records. Vind ik een hele fijne winkel, veel fijner dan Boudisque.
Voor vinyl kijk ik ook daar, al ga ik voor vinyl ook altijd ff langs Concerto, want die hebben veel 2e hands.
Maar goed, ik moet eigenlijk eens naar distortion (al geef ik al te veel uit op internet)

Waar zit Get Records dan? Is mij nooit opgevallen. Vind Boudisque een erg fijne winkel anders, leuk personeel ook. Concerto is ook zeker top, vrij groot aanbod ook. En ja, muziek is een dure hobby (maar wel de mooiste )

musicfriek schreef:
Waar zit Get Records dan? Is mij nooit opgevallen. Vind Boudisque een erg fijne winkel anders, leuk personeel ook. Concerto is ook zeker top, vrij groot aanbod ook. En ja, muziek is een dure hobby (maar wel de mooiste )

Zit Get Records niet in dezelfde straat als Concerto? (Utrechtsestraat)

Lin
ja, schuin tegenover zo'n beetje toch?

*Linnie is er ook 1 keertje geweest en denkt gelijk dat ze stadsgids is *

Dat menen jullie niet.. (misschien toch maar eens aan een bril denken dan).

Naast bakkerij Kuyt van die heerlijke appelpunten!

Sietse
bubbachups schreef:
Naast bakkerij Kuyt van die heerlijke appelpunten!

idd.

als je vanuit Rembrant plein verder loopt langs concerto na ongeveer 50 meter de straat oversteekt sta je recht voor de deur.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:04 uur

geplaatst: vandaag om 11:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.