De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 12:57 uur

Lullaby for the Working Class - Blanket Warm (1996)

Bark Psychosis - Hex (1994)

Constance Demby - Novus Magnificat (Through the Stargate) (1986)
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 3 oktober 2007, 18:42 uur
Na zo'n duizend keer hulp aangeboden te hebben gekregen toch nog zonder foto (echte digibeet, kan er potdorie niets aan doen!)
Magic - Bruce Springsteen & The E Street Band
Made of Bricks - Kate Nash
Catalogue - Moloko
Catalogue - Moloko
0
Sietse
geplaatst: 3 oktober 2007, 19:40 uur
Tof man, dat er artiesten zijn die hun albums vernoemen naar bands.

0
sxesven
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:19 uur
En die hun bands hebben vernoemd naar albums van de bands waarnaar ze hun albums hebben vernoemd.

0
geplaatst: 4 oktober 2007, 00:04 uur
EVANSHEWSON schreef:
Na zo'n duizend keer hulp aangeboden te hebben gekregen toch nog zonder foto (echte digibeet, kan er potdorie niets aan doen!)
Catalogue - Moloko
Catalogue - Moloko
Ik waag het er eens keer op. Merk op dat de meeste mensen in dit topic linken naar het plaatje op deze site bij het desbetreffende album. Je hoeft dus niet zelf een foto te maken of een plaatje te zoeken. Vanzelfsprekend kan dit alleen als het album dat je hebt aangeschaft op MusicMeter staat.
Als voorbeeld nemen we je derde album. Ga naar de albumpagina op MusicMeter. Klik met de rechtermuisknop op het plaatje, en kies "snelkoppeling kopiëren" (of "copy image location").
Ga nu naar dit topic waar je een bericht gaat plaatsen.
Typ dan {img} {/img} en daar tussenin komt de snelkoppeling die je net hebt gekopieerd. Later vervangen we deze {accolades} door [blokhaken].
Nu klik je eerst met de linkermuisknop tussen de {img} {/img}, zodat de knipperende cursor er komt te staan. Vervolgens klik je met de rechtermuisknop en kies je voor "plakken".
Je schrijft dus {img}]http://www.musicmeter.nl/images...51390.jpg{/img} waarna je de accolades { } vervangt door blokhaken [ ].
(Dit klopt niet helemaal, omdat op de puntjes nog een deel komt te staan. De site staat dergelijke lange termen zonder spatie echter niet toe. Maar als je gewoon "plakt", zal het goedkomen.)
Het resultaat is ten slotte:

Laat weten of het lukt, en zo nee: zeg wát je precies typt, dan zeggen wij wat er fout gaat!
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 01:01 uur
Dan moet je het zelf wél goed doen natuurlijk. 
Ik zie een mooi rood kruisje.

Ik zie een mooi rood kruisje.
0
sxesven
geplaatst: 4 oktober 2007, 01:05 uur
Een blokhaakje ] teveel in je eerste img-tag, BlueVelvet. 

0
geplaatst: 4 oktober 2007, 01:08 uur

(Ik zag "(afbeelding)" wat ik ook wel eens te zien krijg als mijn internet niet goed werkt. Aangezien internet vanavond tergend traag was, veronderstelde ik dat het daaraan lag...)
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 12:06 uur
Ein-de-lijk heb ik de 2 albums die al tijden helemaal bovenaan mijn verlanglijstje stonden op de kop kunnen tikken voor een acceptabel prijsje. Al jaren OOP, maar nu heb ik twee prima exemplaren kunnen kopen voor tezamen €38. Geweldige prijs als je het mij vraagt. Leve Amazon marketplace. 

Cop Shoot Cop - Consumer Revolt (1990)

Cop Shoot Cop - White Noise (1991)
Verder nog dit pareltje:

Honeymoon Killers - Hung Far Low (1991)
Zo, en nu ga ik serieus vasten qua aankopen.

Cop Shoot Cop - Consumer Revolt (1990)

Cop Shoot Cop - White Noise (1991)
Verder nog dit pareltje:

Honeymoon Killers - Hung Far Low (1991)
Zo, en nu ga ik serieus vasten qua aankopen.

0
geplaatst: 4 oktober 2007, 15:03 uur
Paalhaas schreef:
Ein-de-lijk heb ik de 2 albums die al tijden helemaal bovenaan mijn verlanglijstje stonden op de kop kunnen tikken voor een acceptabel prijsje. Al jaren OOP, maar nu heb ik twee prima exemplaren kunnen kopen voor tezamen €38. Geweldige prijs als je het mij vraagt. Leve Amazon marketplace.

Laatst nog Ask Questions Later en Unsane - Total Destruction gevonden bij 't Platenmanneke in Delft, samen 36 euro. Daar was ik ook wel tevreden mee.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 16:42 uur
Ook een prima aankoop, David.
Total destruction heb ik destijds €22 voor betaald geloof ik, omdat de verzendkosten hoger uitpakten dan verwacht (Vraag me niet hoe dat zat). Ask questions later stond niet zo hoog op het verlanglijstje, maar wellicht dat ik die nog eens ergens in de bakken zie liggen. 
ps. Dat 'helemaal bovenaan' klopt natuurlijk niet, daar staat nog altijd Starsailor van Tim Buckley. :/
Total destruction heb ik destijds €22 voor betaald geloof ik, omdat de verzendkosten hoger uitpakten dan verwacht (Vraag me niet hoe dat zat). Ask questions later stond niet zo hoog op het verlanglijstje, maar wellicht dat ik die nog eens ergens in de bakken zie liggen. 
ps. Dat 'helemaal bovenaan' klopt natuurlijk niet, daar staat nog altijd Starsailor van Tim Buckley. :/
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 16:49 uur
Paalhaas schreef:
Op vinyl makkelijk vast te krijgen

0
geplaatst: 4 oktober 2007, 17:00 uur
Wow, nu je het zegt. Dit jaar op vinyl uitgekomen.
Net als Lorca trouwens (Dat wist ik wél). Misschien toch eens een platenspeler aanschaffen. 
Net als Lorca trouwens (Dat wist ik wél). Misschien toch eens een platenspeler aanschaffen. 
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 17:07 uur
Paalhaas schreef:
Net als Lorca trouwens. Misschien toch eens een platenspeler aanschaffen. 
Net als Lorca trouwens. Misschien toch eens een platenspeler aanschaffen. 
Ik dacht dat je al een platenspeler had aangeschaft om een LP van Anthony Davis te kunnen draaien?

0
geplaatst: 4 oktober 2007, 17:18 uur
Nee, die had ik geleend van mijn ouders die hem nooit gebruiken. Maar die is alleen aan te sluiten op de oude stereo van mijn ouders, dus dat werkt ook niet. Wat kost een platenspeler eigenlijk? 

0
geplaatst: 4 oktober 2007, 17:30 uur
Paalhaas schreef:
Nee, die had ik geleend van mijn ouders die hem nooit gebruiken. Maar die is alleen aan te sluiten op de oude stereo van mijn ouders, dus dat werkt ook niet. Wat kost een platenspeler eigenlijk?

Geen idee, ik gebruik de platenspeler van mijn vader

0
geplaatst: 4 oktober 2007, 17:50 uur
rare jongens die Paalhaas & Toon :geven vermogen uit aan Lp's en
LENEN een platenspeler
LENEN een platenspeler

0
geplaatst: 4 oktober 2007, 18:18 uur
shinybeast schreef:
LENEN een platenspeler
LENEN een platenspeler

Niet geleend, ik heb hem gekregen

0
geplaatst: 4 oktober 2007, 19:21 uur
shinybeast schreef:
LENEN een platenspeler
LENEN een platenspeler

Huh? Ik heb in mijn leven ca. €15 uitgegeven aan liefst één LP. Geen spijt van overigens.

0
Sietse
geplaatst: 4 oktober 2007, 23:20 uur
Teun, heeft die platenspeler een DIN stekker, want als dat zo is kun je voor 5 euro een verloop stekkertje naar stereo tulp kopen.
Enige wat je dan nog moet hebben is een phono ingang op je versterker of een mengpaneel of een voorversterker.
Enige wat je dan nog moet hebben is een phono ingang op je versterker of een mengpaneel of een voorversterker.
0
Social_Mask
geplaatst: 5 oktober 2007, 15:11 uur

Voor maar 7,50. Ik wou nog een ander album kopen..maar die was maar liefst 25 euro ! Zelfs MM LP kost bij Fame zoduur, terwijl hij elders altijd voor maar 10 euro te krijgen is.
0
geplaatst: 5 oktober 2007, 15:55 uur
Afgelopen week:

Die eerste twee zijn een ware openbaring moet ik zeggen. Ik heb de hele week bijna niets anders dan deze 2 platen gedraaid.

Die eerste twee zijn een ware openbaring moet ik zeggen. Ik heb de hele week bijna niets anders dan deze 2 platen gedraaid.
0
geplaatst: 5 oktober 2007, 19:13 uur
Eerder deze week al gekocht:

John Coltrane - A Love Supreme, de Deluxe editie.

Slint - Spiderland, na het album lang op mp3 gedraait te hebben, nu "in het echt".
Vandaag gekocht:

John Coltrane - My Favorite Things.

John Coltrane - A Love Supreme, de Deluxe editie.

Slint - Spiderland, na het album lang op mp3 gedraait te hebben, nu "in het echt".
Vandaag gekocht:

John Coltrane - My Favorite Things.
0
Sietse
geplaatst: 5 oktober 2007, 19:45 uur
Aangezien ik het zelf al niet meer bij kan houden...
gisteren van een vriend voor een paar euro 13 platen (LP en 7") overgenomen...waaronder iets van kraftwerk en dälek vs. faust.
gisteren van een vriend voor een paar euro 13 platen (LP en 7") overgenomen...waaronder iets van kraftwerk en dälek vs. faust.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.