MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Houdbaarheidsdatum van albums

zoeken in:
Misterfool schreef:
Kwaliteit kent geen tijd en is niet gebonden aan iets onzinnig als vernieuwing.

Vernieuwing is niet per definitie onzinnig

en

kwaliteit kan per definitie niet bestaan buiten de tijd.

Arrie schreef:
Maar het ging niet om de muziekgeschiedenis, maar hoe lang je iets kan blijven luisteren zonder dat het verveelt. En daar heeft het niks mee te maken.

Volgens mij (be)leeft er niemand geheel los van de (en zijn of haar) (muziek)geschiedenis. Hoe lang men naar iets kan blijven luisteren zonder dat het verveelt maakt die geschiedenis dan ook duidelijk. Het heeft er dus wel iets mee te maken.

Misterfool
Kronos schreef:
(quote)

Vernieuwing is niet per definitie onzinnig

en

kwaliteit kan per definitie niet bestaan buiten de tijd.

jij weet hopelijk ook, dat ik bedoel dat, vernieuwing de tijd doorstaat. Een album uit de jaren 50 openbaart heden ten dage de zelfde klasse als toen het net uitkwam.

Met het tweede wou ik aangeven, dat verniewing en klasse niet noodzakelijk een oorzakelijk verband hoeven te hebben.

Daar ben ik het uiteraard mee eens. Maar even de muziekgeschiedenis bekijken leert ons toch dat enige vernieuwing en 'tijdloze' klasse wel vaak samengaan.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:16 uur

geplaatst: vandaag om 21:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.