menu

De Site / Gebruikers / Band-naam

zoeken in:
Hallo allemaal
Ik speel al ongeveer 7 jaar keyboard.
Zit sinds een half jaar ook in een band.
Alleen 1 probleem.
Een naam!!!
Dus iedereen die een leuke/ grappige/ vette naam weet, of denkt te weten.
Reageer ff, en zet de naam erin.
Alvast bedankt.
Groeten
Tom

Sjeee, lekker weinig creatief! Srry hoor, maar dit soort topics horen echt niet thuis op dit Forum , dan kunnen alle bandjes wel zo'n oproep doen.

srry liefste kennis, wist wel dat je erin zou trappen Nogmaals ik zou het ook niet weten xxx

avatar van HammerHead
Misschien handig om er even bij te vertellen wat voor soort muziek jullie spelen.

Van alles spelen we.
Van Krezip tot Maroon 5.
Maar voor namelijk pop.
Groeten
Tom

avatar van lebowski
Joe Cover?

avatar van The Scientist
Neem je nick als voorbeeld:

Icemen

avatar van psychonaatje
Iceman & The Ice-Ice-Baby's?

Misschien is wat meer informatie handig, zoals hoeveel leden, zijn het mannetjes of vrouwtjes, wat spelen ze qua instrumenten enz.

avatar van bonothecat
Mijn voorstel is: We still don't have a name

dutch2
Icemaniacs vind ik eigenlijk wel mooi.

We zijn met 6 bandleden.
Lieke (gitaar)
Carolle (zang)
Mirthe (drums)
Sem (gitaar)
Sevrien (bas)
Tom ik duzz (keyboard)

avatar van Dielie
wat een overbodige vraag!

jullie zijn met zes groepsleden, kunnen jullie nu echt niet op een naam komen?

als een naam zoeken al een probleem is hoe zit dat dan met de muziek vraag ik mij af...

succes verder

avatar van EmDee
MC aSSauLT

voornamen in verwerkt

dutch2
In dat geval zou je ook Semi Caselito kunnen doen (eerste twee letters van iedere naam).

JonnieBrasco
Op een flyer van een Gronings amateurfestivalletje zag ik onlangs ook 2 opvallende namen waar je je blijkbaar niet voor hoeft te schamen: "Nog steeds geen naam" en "kliet-hoor-us". De Semi Caselito van dutch2 zou dan ook best kunnen. Hoewel ik er dan toch Setoca Semili van zou maken.

avatar van Eddie
Het is toch een soort van schande voor een band als een ander je bandnaam moet verzinnen, dat moet iets van jullei zelf waar jullie iets mee hebben, wat jullie gevoel bij de muziek omschrijfd, ik denk dat de beste bandnaam voor je band door jullie zelf verzonnen moet worden.

avatar van Dielie
ik en Eddie zitten op dezelfde golflengte, ik zei het al, een band van zes leden die geen naam kan verzinnen, ik vraag me daarbij af hoe de muziek dan wel zal klinken,

beetje denken jongens!

ik wil een garage-punk-groepje starten en de naam zal waarschijnlijk "De Slakjes" zijn

voor alle feesten

avatar van EmDee
Haha, doet me denken aan Urbanus:

"De limburgse punkgroep de heideroosjes"

weet iemand een leuke naam voor onze band

avatar van psychonaatje
Iceman schreef:
Hallo allemaal
Ik speel al ongeveer 7 jaar keyboard.
Zit sinds een half jaar ook in een band.
Alleen 1 probleem.
Een naam!!!
Dus iedereen die een leuke/ grappige/ vette naam weet, of denkt te weten.
Reageer ff, en zet de naam erin.
Alvast bedankt.
Groeten
Tom

Ik vind Bökröt Rödebröt Trio wel een erg goede naam.

Het is me toch wat he, lief kennisje.... Hoe lang heb je nu al geen naam *zucht*

avatar van Eddie
psychonaatje schreef:

Ik vind Bökröt Rödebröt Trio wel een erg goede naam.


Bökröt Rödebröt en het Knâkkerbröd ensemble

Electro_
The Frosti's? The Yeti's? IJswagon?

avatar van HiLL
Iceman schreef:
Van alles spelen we.
Van Krezip tot Maroon 5.
Maar voor namelijk pop.
Groeten
Tom

Van Krezip tot Maroon 5 dat is breed en daarna nog zeggen voornamelijk pop.

Naam: Makrizp(r)oon

Woooow fuck ik wist niet dat dit forum nog bestond. En waren zowat een van mn eerste posts . Owwww god zeg ik zou me diep moeten schamen . En hoe hebben we ooit die muziek kunnen spelen Maroon 5 .

Electro_
Heb je ondertussen al een naam?

Iceman schreef:
Woooow fuck ik wist niet dat dit forum nog bestond. En waren zowat een van mn eerste posts . Owwww god zeg ik zou me diep moeten schamen . En hoe hebben we ooit die muziek kunnen spelen Maroon 5 .


Was pas vijf maanden geleden hoor...

PS een tip: volgens mij is de creatieve naam "BZN" weer beschikbaar nu ze opgedoekt zijn.

Bob Cremers
Ik wil graag een band, en ik speel Bass gitaar wie bij mij later in de band wilt, dan schrijf je maar.

avatar van andré
Bob Cremers schreef:
ik speel Baas gitaar



Baas gitaar; is dat lead, Bob

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.