menu

De Site / Gebruikers / Band-naam

zoeken in:
Hallo allemaal
Ik speel al ongeveer 7 jaar keyboard.
Zit sinds een half jaar ook in een band.
Alleen 1 probleem.
Een naam!!!
Dus iedereen die een leuke/ grappige/ vette naam weet, of denkt te weten.
Reageer ff, en zet de naam erin.
Alvast bedankt.
Groeten
Tom

Sjeee, lekker weinig creatief! Srry hoor, maar dit soort topics horen echt niet thuis op dit Forum , dan kunnen alle bandjes wel zo'n oproep doen.

srry liefste kennis, wist wel dat je erin zou trappen Nogmaals ik zou het ook niet weten xxx

avatar van HammerHead
Misschien handig om er even bij te vertellen wat voor soort muziek jullie spelen.

Van alles spelen we.
Van Krezip tot Maroon 5.
Maar voor namelijk pop.
Groeten
Tom

avatar van lebowski
Joe Cover?

avatar van The Scientist
Neem je nick als voorbeeld:

Icemen

avatar van psychonaatje
Iceman & The Ice-Ice-Baby's?

Misschien is wat meer informatie handig, zoals hoeveel leden, zijn het mannetjes of vrouwtjes, wat spelen ze qua instrumenten enz.

avatar van bonothecat
Mijn voorstel is: We still don't have a name

dutch2
Icemaniacs vind ik eigenlijk wel mooi.

We zijn met 6 bandleden.
Lieke (gitaar)
Carolle (zang)
Mirthe (drums)
Sem (gitaar)
Sevrien (bas)
Tom ik duzz (keyboard)

avatar van Dielie
wat een overbodige vraag!

jullie zijn met zes groepsleden, kunnen jullie nu echt niet op een naam komen?

als een naam zoeken al een probleem is hoe zit dat dan met de muziek vraag ik mij af...

succes verder

avatar van EmDee
MC aSSauLT

voornamen in verwerkt

dutch2
In dat geval zou je ook Semi Caselito kunnen doen (eerste twee letters van iedere naam).

JonnieBrasco
Op een flyer van een Gronings amateurfestivalletje zag ik onlangs ook 2 opvallende namen waar je je blijkbaar niet voor hoeft te schamen: "Nog steeds geen naam" en "kliet-hoor-us". De Semi Caselito van dutch2 zou dan ook best kunnen. Hoewel ik er dan toch Setoca Semili van zou maken.

avatar van Eddie