MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Band-naam

zoeken in:
Dan klinkt boss-gitaar wel leuker

bandnaam:

Baas Gitaar en de Onderdanen

Electro_
The Musicmeters? Bob/Iceman/Sietse achter de toetsen.

Baas Bob en de Cremers

Electro_
De Rode Bietels.

Cremer vs Cremer

The Cracow Cremer Band

Mooi Naam Band

Bob Cremers
Ik bedoel Bass Gitaar. mijn band heet The Lions

Ik Bob Cremer

Bob Cremers
Wat bedoel je ?

lebowski schreef:
Ik Bob Cremer

Hahaha.

Hey er wordt weer wat gezegd op het forum na 20 minuten. Een mijlpaal?

Green Cold Hutspot Beans
Tulp Pistols
New River
Coldbox
Theater of Dreams
Of Je Worst Lust?

dimwit
eej bob, ik zit in een 'band' maar we hebben nog een bassgitarist nodig, hoe kan ik je bereiken?
We hebben ook nog geen naam, maar zijn er ook nie echt mee bezig. Eerst hadden we minus blindfold en chaos theory, maar die zijn al in gebruik.

Bobiej
Ik ben bang dat je de post voor Bob Cremers zo'n half jaar te laat heb geplaatst, toen issie namelijk gebant .

dimwit schreef:
Eerst hadden we minus blindfold en chaos theory, maar die zijn al in gebruik.

laat mij raden , een metalcore band met paniekcore trekjes?

mijn band heet Oceana Company...naar een reddingsboeienfabrikant maar die zijn al jaren failliet geloof ik.

jurado schreef:
mijn band heet Oceana Company...naar een reddingsboeienfabrikant maar die zijn al jaren failliet geloof ik.

Straks niet meer als ze de tegen jouw band aangespannen rechtzaak hebben gewonnen...

Mijn bandje heet Spiral, soms zijn we een beetje inspiratieloos. De studio waar we oefenen (The Jam, Amsterdam) heeft altijd wel moeite met opschrijven, meestal staat er: Spirle...misschien gaan we die overnemen

dimwit
jurado schreef:
(quote)

laat mij raden , een metalcore band met paniekcore trekjes?

Valt allemaal wel mee. We maken voornamelijk alternatieve rock. Onze band heet nu blind obsession en we hebben een basgitarist.. en toevallig heet hij ook Bob! Net als menner Cremers die verbannen is..

7 á pop?

Akonner
De Band zonder Naam

afgekort: BZN en dan palingpop gaan maken?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:06 uur

geplaatst: vandaag om 23:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.