MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat is je job?

zoeken in:
Loodgieter.

aslan (crew)
twin schreef:
Fruitteler, al generaties van vader op zoon, ik ben de vijfde opvolger een echt familie bedrijf dus, het zijn hoofdzakelijk peren die ik teel.

mooi zo, twin, in de warmere periodes van het jaar (zo van mei tot september) eet ik bijna niks anders dan fruit...

SelmaDuim
Nu weet je wie je moet bedanken.

aslan (crew)
bedankt, twin
(afbeelding)

Twin; hee,hee,hee! Ik ben ook ondernemer .

Geweldig, fruit, peren!!

Ik ben vanaf maandag een GOK-medewerkster. Staat voor Gelijke Onderwijs Kansen, dacht ik. Dat houdt in dat ik lln met (in mijn geval) taalproblemen ga begleiden, dit naast de lessen Engels die ik geef (mijn lessen Ndl vallen weg ). Ondertussen heb ik al aan een klas toegegeven dat ik nooit Engels heb gestudeerd (omdat ze wilden weten wat ik precies had gedaan). Ze zagen er geen enkel probleem in, oeffff.

Financiele administratie van een uitzendbureau..

Ik zit in het laatste jaar SPH en heb een bijbaantje in Videoland..de meest commerciele en slechtste videoketen van Nederland.

Zakelijk adviseur bij de bank.

Ik zit op school .
3e jaar pas, dus moet nog ff.

Dat je op school zit, zegt niet dat je geen baantje kunt hebben ...

Zelf pas ik op, maak ik websites en maak ik schoon. (vaders vriendin beweert allergisch te zijn voor schoonmaakmiddelen.... yeah right. Maar zolang ik ervoor betaald krijg )

Dit alles om een goed drumstel te kopen (ik denk zo rond juni)

Ik 'werk' vooral in het weekend (doordeweeks te druk) en tot nu toe bevalt het me best!

Krantenwijken zijn trouwens helemaal niets voor mij, ik heb er 3 gehad en alle drie moeten opgeven vanwege tijdgebrek (en omdat ik geen zin meer had om die rotkranten weg te brengen)

Ik breng kranten rond maar om dat nou een "job" te noemen.

Als je het met tegenzin doet en het brengt geld op, is het een job.

Dat is waar, en ook niet waar...

Ik pas op, maak websites en maak schoon met plezier .

Allmusic
Wow, schoonmaken met plezier!

Wonderbaarlijk, maar zolang ik niet thuis hoef te schoonmaken of mijn eigen kamer moet opruimen, vind ik het helemaal niet erg.

Heb er zelfs geen problemen mee als ik weer eens een strafmiddag heb en van de conciërge moet schoonmaken...

En bij mijn vaders vriendin is het best relaxed en goed betaald... ik kreeg 5 euro omdat ik had afgewassen en had stofgezogen....

Oftewel: wanneer het heilige " moeten" eraf is is het niet erg meer. Tot die tijd is het een job.
Herkenbaar. Niet erg. Is gewoon zo.

Hmm, ik zou een strafmiddag toch wel 'moeten' noemen

dutch2
Carow schreef:
Heb er zelfs geen problemen mee als ik weer eens een strafmiddag heb en van de conciërge moet schoonmaken...

En dat terwijl je er zo vriendelijk uitziet

hehe...

Strafmiddagen zijn trouwens alleen wanneer ik weer eens te laat op school ben gekomen

Ben ik berucht om

Ben je voor de rest dan zon lieve meisje???

SelmaDuim
Carow schreef:

Strafmiddagen ....
Ben ik berucht om

Oei, ook hier komt weer van alles boven.

Ik ben bezig met mijn vwo diploma te halen. Ongeveer 2 à 3 dagen per week werk ik in theatercafé de groene engel. Bestaat uit een brasserie, een café en een zaal. Komen heel vaak leuke bandjes, volgende week zaterdag bijvoorbeeld Spinvis Volgend jaar ga ik waarschijnlijk de pabo doen in nijmegen om uiteindelijk voor de klas te belanden.

Eddie heeft een nieuwe Baan Na 3 jaar in Deventer (colmschate) gewerkt te hebben als verkoper van foto/video apparatuur en het beheren van de CD/DVD afdeling ga ik naar Arnhem waar half maart een nieuwe Media Markt wordt geopend. Daar ga ik me helemaal toespitsen op de verkoop van foto/video apparatuur.

Gefeliciteerd Eddie met je nieuwe baan!

Gefeliciteerd Eddie! Trek de knie- en elleboogbeschermers maar alvast aan, want zo'n opening van een nieuwe Media Markt vestiging wil nog wel eens voor wat duw en trek werk zorgen!

bubbachups schreef:
...want zo'n opening van een nieuwe Media Markt vestiging wil nog wel eens voor wat duw en trek werk zorgen!

Heb je gelijk in ja, was hier aantal maanden in Alphen aan den Rijn ook het geval...

Niet alleen openingen zijn druk in de Media Markt. Als er 1 winkel is waar ik op zaterdagmiddag niet naar binnen wil...

Succes Eddie

badankt voor het advies Bubba, ik zal zorgen dat ik tot op het bot bepanserd ben

Eddie die overleeft in de media markt jungle...

Gast
geplaatst: vandaag om 22:52 uur

geplaatst: vandaag om 22:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.