MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat is je job?

zoeken in:

(afbeelding)

Zou ik hier genoeg aan hebben?

Je bent je helm vergeten

Eddie van harte!

Veel plezier met je nieuwe baan, Eddie.

Succes Eddie!

Maar een volleerd stagediver, pogo-ër heeft dat spul toch niet nodig?

JonnieBrasco
Veel plezier en sterkte daar Eddie. In Polen kunnen ze er trouwens ook wel wat van, van MediaMarkten openen. Het woord koopkracht heeft er een nieuwe betekenis gekregen. ( foto's )

dutch2
JonnieBrasco schreef:
Veel plezier en sterkte daar Eddie. In Polen kunnen ze er trouwens ook wel wat van, van MediaMarkten openen. Het woord koopkracht heeft er een nieuwe betekenis gekregen. ( foto's )

Dat geeft de term consumptiemaatschappij weer een hele nieuwe lading. Misschien moeten we maar eens computerdroppings boven Polen organiseren om ze van de ergste consumptienood te bevrijden

Ace
Computernerd cq consultant cq prutser

Ben op het moment bezig een promotie team op te starten voor Revolver. Ik zoek nog mensen die het leuk vinden op festivals en beurzen en winkels een Super muziek Blad te promoten. Als je interesse hebt, mail me dan op [email protected].

bedrijfsleider van een cd-winkeltje (sta meestal alleen, met in het weekend 2 part-timers)

platedraaier schreef:
bedrijfsleider van een cd-winkeltje (sta meestal alleen, met in het weekend 2 part-timers)

De droom van elke muziekliefhebber?

Je zit niet toevallig in Groningen? Moet morgen even de nieuwe Drive-By Truckers halen.

Als je vanaf Eelde even een chartertje richting Schiphol neemt, ben je met de bus zo in Aalsmeer .

platedraaier schreef:

Meestal ben je leider over jezelf . Lekker overzichtelijk.

Is Eddie al begonnen bij zijn nieuwe werkgever? Weet iemand dat? Eddie is al een tijdje spoorloos.

volgens mij zou hij afgelopen donderdag beginnen ja
Misschien onder de voet gelopen bij de opening van de media markt daar en daarom nu in het ziekenhuis.

rayman schreef:
Eddie is al een tijdje spoorloos.

Eddie duikt nog steeds onder voor http://www.musicmeter.nl/user/6032

platedraaier schreef:

Laat me raden: Die 2 parttimers zijn alleen voor het weekend ingehuurd, maar ze komen iedere dag?

, ja inderdaad ondergedoken voor Satan...

Maar de sociale controle is wel groot hier, Eddie is afgelopen zondag nog op de site geweest volgens zijn profiel...

Dat zag ik ook, maar hij kwam en hij ging. Ik vind het verdacht. Toch ondergedoken dus.

Something to be jealous about folks: vanaf heden cd-verkoper/aankoper voor Mediamarkt, hehehe

Jadoh
Ik ben nog opzoek naar mijn doel in t leven. Maar voor nu ben ik een 3 gymnasium-er.

Lin
Ik ben druk bezig met mn studie Psychologie, maar werk daarnaast als senior leidster in de kinderopvang, wat betekent dat ik de baas af en toe mag vervangen

Het is leuk werk, maar mijn toekomst ligt er niet, ik ga het meer zoeken bij Video Interactie Begeleiding van leidsters of ouders en het geven van trainingen. (denk ik nu tenminste,
maar mezelf kennende is het over een half jaar weer wat anders)

bubbachups schreef:
Gefeliciteerd Eddie! Trek de knie- en elleboogbeschermers maar alvast aan, want zo'n opening van een nieuwe Media Markt vestiging wil nog wel eens voor wat duw en trek werk zorgen!

Deze opmerking heeft overigens nog het NRC gehaald destijds. Zelfs de kop van het halve pagina grote artikel refereerde naar bovenstaande opmerking. Moest even twee keer lezen voordat ik het echt geloofde.... Is hier ook online terug te lezen, jammer alleen dat er geen MuMe referentie bij stond.

http://www.nrc.nl/economie/article253330.ece

Mijn job is overigens part-time assistent controller en daarnaast full-time student accountancy & controlling. Volgend jaar afgerond.

Wetenschappelijker medewerker bij een GGZ-instituut

Ik ben vwo-5-er en in het weekend postbode

Ik ben havo-4-er en minimaal 12 uur per week callcenter agent Of met andere woorden: die klootzak die áltijd rond etenstijd belt en iets aan je wilt verkopen..

Dazzled Kid schreef:
Ik ben havo-4-er en minimaal 12 uur per week callcenter agent Of met andere woorden: die klootzak die áltijd rond etenstijd belt en iets aan je wilt verkopen..

Oh ik hou van jullie klootzakken
Na ja, ik bel altijd 's ochtends om half 10 op zaterdag bij mensen aan of ze wel even een krabbel willen zetten...

nevyn schreef:
(quote)

Oh ik hou van jullie klootzakken
Na ja, ik bel altijd 's ochtends om half 10 op zaterdag bij mensen aan of ze wel even een krabbel willen zetten...

Haha, ja 't is een vies werkje maar iemand moet het doen

Ik stoor mensen 's zaterdags overigens pas om 10 uur 's ochtends

Dazzled Kid schreef:

Haha, ja 't is een vies werkje maar iemand moet het doen

Ik stoor mensen 's zaterdags overigens pas om 10 uur 's ochtends

En je wordt niet eens achterna gezeten door honden, toch wel relaxed

Gast
geplaatst: vandaag om 00:38 uur

geplaatst: vandaag om 00:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.