MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat is je job?

zoeken in:
Opmerkelijke carrièremove.

Jep, en we zullen na eenpaar maanden wel weten of het al dan niet de juiste move was

Ik heb net mijn derde week aan de universiteit van Gent erop zitten. Ik volg de richting Twee Talen, namelijk Nederlands-Spaans (voor de Gentenaren: dat is in de faculteit aan de Blandijnberg).
Momenteel valt alles nog zeer goed mee. Interessante lessen, goeie profs, leuke sfeer en ik leer veel aangename mensen kennen. Verder wel ook veel studeren natuurlijk

DutchViking
U-96 schreef:
Ik werk al bijna 4 maanden als boekhouder bij de Universiteit van Leiden. Daar doe ik het vastgoed (+/- 80 gebouwen. Erg pittig, maar leuk om te doen.

Leuk, dan doe je min of meer hetzelfde als ik. Ik doe de inkoop- en verkoopadministratie (zeg maar de volledige woningadministratie) van een vastgoedbedrijf.

Klinkt leuk Dutch Viking!

DutchViking
JohnWilliams schreef:
Klinkt leuk Dutch Viking!

Is inderdaad leuk, maar wel vrij pittig (zelfs voor een afgestudeerd HBO'er als ik) en de branche is ook vrij specifiek. Maar... ik weet nu precies waar ik op moet letten als ik een huis ga kopen, dus dat is dan mooi meegenomen

LocoHermano
journalist (Reed Business Elsevier)

Heb net 2 jaar HBO gedaan, maar ben ermee gekapt. Werk nou full time achter de kassa bij AH voor en jaartje. Wil volgend jaar wel iets studeren maar ik moet nog zoeken wat ik leuk vind (erg irritant trouwens!). Heb trouwens ook vorige maand meegedaan aan een geneesmiddelenonderzoek en dat wil ik nog wel 1 of 2 keer doen want dat is pas echt geld vangen!!

fastpulseboy
ik ben pooier
verdient best goed, al is het hard werken.

max en joep
ik werk bij Sociale Zaken & Werkgelegenheid in Rotterdam.

Ongeveer hetzelfde als fastpulseboy dus?

max en joep
ja,alleen dan zonder het "verdient best goed" gedeelte

artemio
Weirdo Wizzy schreef: