De Site / Gebruikers / Wat is je job?
zoeken in:
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 12:47 uur
Jep, en we zullen na eenpaar maanden wel weten of het al dan niet de juiste move was 

0
geplaatst: 13 oktober 2007, 13:17 uur
Ik heb net mijn derde week aan de universiteit van Gent erop zitten. Ik volg de richting Twee Talen, namelijk Nederlands-Spaans (voor de Gentenaren: dat is in de faculteit aan de Blandijnberg).
Momenteel valt alles nog zeer goed mee. Interessante lessen, goeie profs, leuke sfeer en ik leer veel aangename mensen kennen. Verder wel ook veel studeren natuurlijk
Momenteel valt alles nog zeer goed mee. Interessante lessen, goeie profs, leuke sfeer en ik leer veel aangename mensen kennen. Verder wel ook veel studeren natuurlijk

0
DutchViking
geplaatst: 13 oktober 2007, 13:42 uur
U-96 schreef:
Ik werk al bijna 4 maanden als boekhouder bij de Universiteit van Leiden. Daar doe ik het vastgoed (+/- 80 gebouwen. Erg pittig, maar leuk om te doen.
Ik werk al bijna 4 maanden als boekhouder bij de Universiteit van Leiden. Daar doe ik het vastgoed (+/- 80 gebouwen. Erg pittig, maar leuk om te doen.
Leuk, dan doe je min of meer hetzelfde als ik. Ik doe de inkoop- en verkoopadministratie (zeg maar de volledige woningadministratie) van een vastgoedbedrijf.
0
DutchViking
geplaatst: 21 oktober 2007, 09:53 uur
JohnWilliams schreef:
Klinkt leuk Dutch Viking!
Klinkt leuk Dutch Viking!
Is inderdaad leuk, maar wel vrij pittig (zelfs voor een afgestudeerd HBO'er als ik) en de branche is ook vrij specifiek. Maar... ik weet nu precies waar ik op moet letten als ik een huis ga kopen, dus dat is dan mooi meegenomen

0
geplaatst: 24 oktober 2007, 00:00 uur