De Site / Gebruikers / Wat is je job?
zoeken in:
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 12:47 uur
Jep, en we zullen na eenpaar maanden wel weten of het al dan niet de juiste move was 

0
geplaatst: 13 oktober 2007, 13:17 uur
Ik heb net mijn derde week aan de universiteit van Gent erop zitten. Ik volg de richting Twee Talen, namelijk Nederlands-Spaans (voor de Gentenaren: dat is in de faculteit aan de Blandijnberg).
Momenteel valt alles nog zeer goed mee. Interessante lessen, goeie profs, leuke sfeer en ik leer veel aangename mensen kennen. Verder wel ook veel studeren natuurlijk
Momenteel valt alles nog zeer goed mee. Interessante lessen, goeie profs, leuke sfeer en ik leer veel aangename mensen kennen. Verder wel ook veel studeren natuurlijk

0
DutchViking
geplaatst: 13 oktober 2007, 13:42 uur
U-96 schreef:
Ik werk al bijna 4 maanden als boekhouder bij de Universiteit van Leiden. Daar doe ik het vastgoed (+/- 80 gebouwen. Erg pittig, maar leuk om te doen.
Ik werk al bijna 4 maanden als boekhouder bij de Universiteit van Leiden. Daar doe ik het vastgoed (+/- 80 gebouwen. Erg pittig, maar leuk om te doen.
Leuk, dan doe je min of meer hetzelfde als ik. Ik doe de inkoop- en verkoopadministratie (zeg maar de volledige woningadministratie) van een vastgoedbedrijf.
0
DutchViking
geplaatst: 21 oktober 2007, 09:53 uur
JohnWilliams schreef:
Klinkt leuk Dutch Viking!
Klinkt leuk Dutch Viking!
Is inderdaad leuk, maar wel vrij pittig (zelfs voor een afgestudeerd HBO'er als ik) en de branche is ook vrij specifiek. Maar... ik weet nu precies waar ik op moet letten als ik een huis ga kopen, dus dat is dan mooi meegenomen

0
geplaatst: 24 oktober 2007, 00:00 uur
Heb net 2 jaar HBO gedaan, maar ben ermee gekapt. Werk nou full time achter de kassa bij AH voor en jaartje. Wil volgend jaar wel iets studeren maar ik moet nog zoeken wat ik leuk vind (erg irritant trouwens!). Heb trouwens ook vorige maand meegedaan aan een geneesmiddelenonderzoek en dat wil ik nog wel 1 of 2 keer doen want dat is pas echt geld vangen!!
0
fastpulseboy
geplaatst: 24 oktober 2007, 00:30 uur
ik ben pooier
verdient best goed, al is het hard werken.
verdient best goed, al is het hard werken.
0
max en joep
geplaatst: 24 oktober 2007, 12:32 uur
ik werk bij Sociale Zaken & Werkgelegenheid in Rotterdam.
0
max en joep
geplaatst: 24 oktober 2007, 16:54 uur
ja,alleen dan zonder het "verdient best goed" gedeelte 

0
artemio
geplaatst: 25 oktober 2007, 17:54 uur
Weirdo Wizzy schreef:
Heb net 2 jaar HBO gedaan, maar ben ermee gekapt. Werk nou full time achter de kassa bij AH voor en jaartje. Wil volgend jaar wel iets studeren maar ik moet nog zoeken wat ik leuk vind (erg irritant trouwens!). Heb trouwens ook vorige maand meegedaan aan een geneesmiddelenonderzoek en dat wil ik nog wel 1 of 2 keer doen want dat is pas echt geld vangen!!
Verdient goed, maar je bent wel proefkonijn dus bij onbedoelde bijwerkingen ben je wel mooi de klos

0
geplaatst: 26 oktober 2007, 00:23 uur
Te verwachten reactie
, maar ga het maar eens doen en je zult zien dat het verschrikkelijk meevalt. Ikzelf bijvoorbeeld werd maar 2 keer met spoed opgenomen in het ziekenhuis.
, maar ga het maar eens doen en je zult zien dat het verschrikkelijk meevalt. Ikzelf bijvoorbeeld werd maar 2 keer met spoed opgenomen in het ziekenhuis.
0
geplaatst: 26 oktober 2007, 01:22 uur
Weirdo Wizzy schreef:
Te verwachten reactie
Te verwachten reactie
Je maakt een grapje hoop ik....?
0
geplaatst: 26 oktober 2007, 14:57 uur
2 keer met spoed...... nou dat is niet al te best... wat wil je liever: Geld of Leven.
0
chocoloco
geplaatst: 26 oktober 2007, 22:01 uur
pas begonnen bij ikea, werk op de kinderafdeling. werken bij ikea is als toetreden tot een feel good sekte hahaha
0
geplaatst: 27 oktober 2007, 01:08 uur
chocoloco schreef:
pas begonnen bij ikea, werk op de kinderafdeling. werken bij ikea is als toetreden tot een feel good sekte hahaha
Hm, dat klinkt best beangstigend...

0
chocoloco
geplaatst: 27 oktober 2007, 20:30 uur
dat is het ook, iedereen loopt er zo opgefokt vrolijk rond dat ik er paranoide van word. verder valt het goed mee gelukkig
0
geplaatst: 27 oktober 2007, 23:20 uur
Algemeen directeur in loondienst van een importeur / exporteur van levensmiddelen en mede-aandeelhouder van drie 'eigen' bedrijven, waarbij er twee een retailfunctie hebben online en de andere een copycat is van een succesvol Amerikaans alternatief van SEO. De drie eigen bedrijven zijn zeker levenvatbaar, maar moeten zich nog eerst 2-3 jaar in de markt bewijzen alvorens ze een succes genoemd kunnen worden. Mijn werk bestaat nu vooral uit marktonderzoek, implementatie, analyse, aanpassing, delegeren, bijsturen, optimaliseren, expansie, enz. enz.
0
geplaatst: 28 oktober 2007, 12:02 uur
bubbachups schreef:

(quote)

Eigenlijk wel ja...vond je hem leuk?

0
geplaatst: 28 oktober 2007, 17:48 uur
0
lessien
geplaatst: 29 oktober 2007, 17:11 uur
Ik doe nu mijn laatste jaar middelbaar sociale technische wetenschappen. Volgend jaar zal het waarschijnlijk iets in de verpleegkunde (zeker A1 anders niet) opvoedster, of leerkracht lager onderwijs worden. Daar ben ik nog niet helemaal aan uit.
In de vakantie werk ik in een bejaardentehuis. (en nee, dit is niet zo erg als het klinkt
)
In de vakantie werk ik in een bejaardentehuis. (en nee, dit is niet zo erg als het klinkt
)
0
geplaatst: 29 oktober 2007, 19:02 uur
chocoloco schreef:
dat is het ook, iedereen loopt er zo opgefokt vrolijk rond dat ik er paranoide van word. verder valt het goed mee gelukkig
Gaat ook zo bij Walibi World, heb ik een tijdje gewerkt, je mag nooit je armen over elkaar doen, altijd breed lachen, je moet je targets halen en je wordt gestimuleerd met zogeten 'complimentjes' op papier en er is altijd een sfeermaker van de maand. Is denk ik vaak zo bij internationale bedrijven.
0
geplaatst: 29 oktober 2007, 19:21 uur
Ik ben vanaf komende donderdag Project Controller bij de Vrije universiteit in Amsterdam.
0
geplaatst: 29 oktober 2007, 19:53 uur
bonothecat schreef:
Ik ben vanaf komende donderdag Project Controller bij de Vrije universiteit in Amsterdam.
Veel succes!
0
geplaatst: 29 oktober 2007, 20:51 uur
Afwasser bij het beste restaurant van Zwolle, de 4 Azen
Als je een x in Zwolle bent, ga een hapje eten bij 4 Azen en je hebt beslist een leuke avond
(vooral zaterdagavond, want dan werk ik
)
Als je een x in Zwolle bent, ga een hapje eten bij 4 Azen en je hebt beslist een leuke avond
(vooral zaterdagavond, want dan werk ik
)
0
geplaatst: 29 oktober 2007, 21:26 uur
bonothecat schreef:
Feli Bono.
Klinkt goed.
0
SelmaDuim
geplaatst: 29 oktober 2007, 21:34 uur
bonothecat schreef:
Gefeliciteerd broertje!

* denotes required fields.