MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat is je job?

zoeken in:
Opmerkelijke carrièremove.

Jep, en we zullen na eenpaar maanden wel weten of het al dan niet de juiste move was

Ik heb net mijn derde week aan de universiteit van Gent erop zitten. Ik volg de richting Twee Talen, namelijk Nederlands-Spaans (voor de Gentenaren: dat is in de faculteit aan de Blandijnberg).
Momenteel valt alles nog zeer goed mee. Interessante lessen, goeie profs, leuke sfeer en ik leer veel aangename mensen kennen. Verder wel ook veel studeren natuurlijk

DutchViking
U-96 schreef:
Ik werk al bijna 4 maanden als boekhouder bij de Universiteit van Leiden. Daar doe ik het vastgoed (+/- 80 gebouwen. Erg pittig, maar leuk om te doen.

Leuk, dan doe je min of meer hetzelfde als ik. Ik doe de inkoop- en verkoopadministratie (zeg maar de volledige woningadministratie) van een vastgoedbedrijf.

Klinkt leuk Dutch Viking!

DutchViking
JohnWilliams schreef:
Klinkt leuk Dutch Viking!

Is inderdaad leuk, maar wel vrij pittig (zelfs voor een afgestudeerd HBO'er als ik) en de branche is ook vrij specifiek. Maar... ik weet nu precies waar ik op moet letten als ik een huis ga kopen, dus dat is dan mooi meegenomen

LocoHermano
journalist (Reed Business Elsevier)

Heb net 2 jaar HBO gedaan, maar ben ermee gekapt. Werk nou full time achter de kassa bij AH voor en jaartje. Wil volgend jaar wel iets studeren maar ik moet nog zoeken wat ik leuk vind (erg irritant trouwens!). Heb trouwens ook vorige maand meegedaan aan een geneesmiddelenonderzoek en dat wil ik nog wel 1 of 2 keer doen want dat is pas echt geld vangen!!

fastpulseboy
ik ben pooier
verdient best goed, al is het hard werken.

max en joep
ik werk bij Sociale Zaken & Werkgelegenheid in Rotterdam.

Ongeveer hetzelfde als fastpulseboy dus?

max en joep
ja,alleen dan zonder het "verdient best goed" gedeelte

artemio
Weirdo Wizzy schreef:
Heb net 2 jaar HBO gedaan, maar ben ermee gekapt. Werk nou full time achter de kassa bij AH voor en jaartje. Wil volgend jaar wel iets studeren maar ik moet nog zoeken wat ik leuk vind (erg irritant trouwens!). Heb trouwens ook vorige maand meegedaan aan een geneesmiddelenonderzoek en dat wil ik nog wel 1 of 2 keer doen want dat is pas echt geld vangen!!

Verdient goed, maar je bent wel proefkonijn dus bij onbedoelde bijwerkingen ben je wel mooi de klos

Te verwachten reactie , maar ga het maar eens doen en je zult zien dat het verschrikkelijk meevalt. Ikzelf bijvoorbeeld werd maar 2 keer met spoed opgenomen in het ziekenhuis.

Da's al twee keer meer dan ik.

Weirdo Wizzy schreef:
Te verwachten reactie , maar ga het maar eens doen en je zult zien dat het verschrikkelijk meevalt. Ikzelf bijvoorbeeld werd maar 2 keer met spoed opgenomen in het ziekenhuis.

Je maakt een grapje hoop ik....?

2 keer met spoed...... nou dat is niet al te best... wat wil je liever: Geld of Leven.

chocoloco
pas begonnen bij ikea, werk op de kinderafdeling. werken bij ikea is als toetreden tot een feel good sekte hahaha

chocoloco schreef:
pas begonnen bij ikea, werk op de kinderafdeling. werken bij ikea is als toetreden tot een feel good sekte hahaha

Hm, dat klinkt best beangstigend...

chocoloco
dat is het ook, iedereen loopt er zo opgefokt vrolijk rond dat ik er paranoide van word. verder valt het goed mee gelukkig

Algemeen directeur in loondienst van een importeur / exporteur van levensmiddelen en mede-aandeelhouder van drie 'eigen' bedrijven, waarbij er twee een retailfunctie hebben online en de andere een copycat is van een succesvol Amerikaans alternatief van SEO. De drie eigen bedrijven zijn zeker levenvatbaar, maar moeten zich nog eerst 2-3 jaar in de markt bewijzen alvorens ze een succes genoemd kunnen worden. Mijn werk bestaat nu vooral uit marktonderzoek, implementatie, analyse, aanpassing, delegeren, bijsturen, optimaliseren, expansie, enz. enz.

bubbachups schreef:
(quote)

Je maakt een grapje hoop ik....?

Eigenlijk wel ja...vond je hem leuk?

Weirdo Wizzy schreef:
(quote)

Eigenlijk wel ja...vond je hem leuk?

Best wel eigenlijk.

lessien
Ik doe nu mijn laatste jaar middelbaar sociale technische wetenschappen. Volgend jaar zal het waarschijnlijk iets in de verpleegkunde (zeker A1 anders niet) opvoedster, of leerkracht lager onderwijs worden. Daar ben ik nog niet helemaal aan uit.

In de vakantie werk ik in een bejaardentehuis. (en nee, dit is niet zo erg als het klinkt )

chocoloco schreef:
dat is het ook, iedereen loopt er zo opgefokt vrolijk rond dat ik er paranoide van word. verder valt het goed mee gelukkig

Gaat ook zo bij Walibi World, heb ik een tijdje gewerkt, je mag nooit je armen over elkaar doen, altijd breed lachen, je moet je targets halen en je wordt gestimuleerd met zogeten 'complimentjes' op papier en er is altijd een sfeermaker van de maand. Is denk ik vaak zo bij internationale bedrijven.

Ik ben vanaf komende donderdag Project Controller bij de Vrije universiteit in Amsterdam.

bonothecat schreef:
Ik ben vanaf komende donderdag Project Controller bij de Vrije universiteit in Amsterdam.

Veel succes!

Afwasser bij het beste restaurant van Zwolle, de 4 Azen Als je een x in Zwolle bent, ga een hapje eten bij 4 Azen en je hebt beslist een leuke avond (vooral zaterdagavond, want dan werk ik )

bonothecat schreef:

Feli Bono.
Klinkt goed.

SelmaDuim
bonothecat schreef:

Gefeliciteerd broertje!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:17 uur

geplaatst: vandaag om 22:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.