De Site / Gebruikers / Wat is je job?
zoeken in:
0
Relax
geplaatst: 23 september 2007, 14:06 uur
Ik ben werkloos.. zit in mijn examenjaar.
Ik zoek wellicht wel werk, ik wil in een afwasploeg werken bij een restaurant of een verpleeghuis o.i.d.
Leuk en simpel werk, handen lekker nat..
Ik zoek wellicht wel werk, ik wil in een afwasploeg werken bij een restaurant of een verpleeghuis o.i.d.
Leuk en simpel werk, handen lekker nat..
0
geplaatst: 23 september 2007, 14:09 uur
Ik ben over 4 dagen van het bestuur van mijn studievereniging af. Was echt een jaar erg leuk en leerzaam, maar nu ook wel fijn om er weer van af te zijn.
Verder studeer ik nog altijd, het 4e jaar dat ik studeer en heb (met name door bestuur) 1 jaar vertraging opgelopen.
Verder naast de studie nog practica aan het begeleiden en een plaats in de faculteitsraad.
En ga dit jaar in een commissie voor de organisatie van een improv-festival in Enschede.
Verder studeer ik nog altijd, het 4e jaar dat ik studeer en heb (met name door bestuur) 1 jaar vertraging opgelopen.
Verder naast de studie nog practica aan het begeleiden en een plaats in de faculteitsraad.
En ga dit jaar in een commissie voor de organisatie van een improv-festival in Enschede.
0
geplaatst: 29 september 2007, 04:01 uur
Night manager in een hotel in Amsterdam, vandaar mijn late berichtjes.
0
geplaatst: 29 september 2007, 10:23 uur
De havo nog steeds, bezig met m'n laatste jaar nu.
Verder bij werk ik bij Walibi World, Trekpleister en ik ben nog schoonmaakster en babysitter.
(kan weinig doen he, op m'n 16e)
Verder bij werk ik bij Walibi World, Trekpleister en ik ben nog schoonmaakster en babysitter.
(kan weinig doen he, op m'n 16e)
0
geplaatst: 29 september 2007, 10:31 uur
The Scientist schreef:
Ik ben over 4 dagen van het bestuur van mijn studievereniging af. Was echt een jaar erg leuk en leerzaam, maar nu ook wel fijn om er weer van af te zijn.
Ik ga haast aan Rushmore denken met al die commissies van jou!

0
geplaatst: 29 september 2007, 11:11 uur
Ja, ik vind het erg lekker om geld te verdienen, moet ik zeggen.
0
geplaatst: 29 september 2007, 21:36 uur
Ben net weer begonnen met mijn derde seizoen op de schaatsbaan in Breda. Werk daar in de horeca, echt in zo'n schaatscafé. Gezellige collega's en het werk gaat wel.
Verder examenjaar vwo.
Verder examenjaar vwo.
0
geplaatst: 30 september 2007, 11:16 uur
0
geplaatst: 30 september 2007, 13:28 uur
JohnWilliams schreef:
Wie niet.
(quote)
Wie niet.

Let goed op het woord "verdienen". Geld ontvangen wil iedereen inderdaad wel, maar geld verdienen impliceert dat er iets tegenover moet staan. Lijkt me een gezonde instelling als je dit op je 16e al in de gaten hebt.
0
geplaatst: 30 september 2007, 21:08 uur
Momenteel keihard werkeloos, hopelijk binnenkort aan de slag in de Stairway.
Die kroeg annex gitarenmuseum, ja.
.
Die kroeg annex gitarenmuseum, ja.
.
0
geplaatst: 30 september 2007, 21:38 uur
Let goed op het woord "verdienen". Geld ontvangen wil iedereen inderdaad wel, maar geld verdienen impliceert dat er iets tegenover moet staan. Lijkt me een gezonde instelling als je dit op je 16e al in de gaten hebt.[/quote]
Ik bedoelde natuurlijk ontvangen.
0
geplaatst: 1 oktober 2007, 17:42 uur
Ik werk al bijna 4 maanden als boekhouder bij de Universiteit van Leiden. Daar doe ik het vastgoed (+/- 80 gebouwen. Erg pittig, maar leuk om te doen.
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 17:48 uur
wat een leuk topic.....
Ik ben psychiatrisch verpleegkundige. en studeer op dit moment in deeltijd de hbo-v
Ik ben psychiatrisch verpleegkundige. en studeer op dit moment in deeltijd de hbo-v
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 20:34 uur
Ben Student Natuurwetenschap & Innovatiemanagement. Werk daarnaast voor Mise En Place, een soort horecauitzendbureau voor studenten...
0
chocoloco
geplaatst: 10 oktober 2007, 21:59 uur
ik hoop te meen beginnen bij de slegte boekhandel .als inkoper tweedehandsmateriaal.morgen sollicitatiegesprek.wish meluck y'all
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 22:01 uur
chocoloco schreef:
ik hoop te meen beginnen bij de slegte boekhandel .als inkoper tweedehandsmateriaal.morgen sollicitatiegesprek.wish meluck y'all
Een advies : zorg er wel voor dat je beter voor de dag komt dan die avatar van je
,Veel succes!!!!!!!!
0
SelmaDuim
geplaatst: 10 oktober 2007, 22:07 uur
chocoloco schreef:
Succes! Ik heb daar een half jaartje geleden ook nog eens gesolliciteerd.

0
geplaatst: 10 oktober 2007, 22:15 uur
SelmaDuim schreef:
(quote)

Aangenomen??
0
SelmaDuim
geplaatst: 10 oktober 2007, 22:27 uur
Ja, dat was ik (in tweede instantie). Maar ik heb er toch maar vanaf gezien omdat het om te weinig uur ging en er voor mij een verhuizing in de lucht hing.

0
chocoloco
geplaatst: 11 oktober 2007, 17:45 uur
ik denk dat ik de job heb! volgende week bevestigd, maar man zag het helemaal zitten
0
SelmaDuim
geplaatst: 11 oktober 2007, 18:49 uur
chocoloco schreef:
ik denk dat ik de job heb! volgende week bevestigd, maar man zag het helemaal zitten
Alvast een klein beetje gefeliciteerd!
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 19:55 uur
Studeer University College op de universiteit Maastricht. M'n eerste jaar, dus voorlopig nog geen bijbaantje erbij. Eerst maar eens erachter komen hoe zwaar de studie is.
0
chocoloco
geplaatst: 12 oktober 2007, 10:59 uur
SelmaDuim schreef:
(quote)
merci beaucoup ma puce!
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 11:10 uur
Nightrider schreef:
Studeer University College op de universiteit Maastricht. M'n eerste jaar, dus voorlopig nog geen bijbaantje erbij. Eerst maar eens erachter komen hoe zwaar de studie is.
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt: studeer je aan een 'University College'? Of is dat de (wat vreemde naam) van een richting?

0
geplaatst: 12 oktober 2007, 14:09 uur
Ik studeer inderdaad aan een University College
. Het is een (redelijk) nieuwe vorm van universitaire studie, waarin je je eigen vakkenpakket kan samenstellen en je master weer op dat vakkenpakket kan baseren. Het is eigenlijk nog iets ingewikkelder dan dat, maar zo zou je het wel kunnen omschrijven. Als je precies wilt weten wat het is, er staat een goede omschrijving op wikipedia...
. Het is een (redelijk) nieuwe vorm van universitaire studie, waarin je je eigen vakkenpakket kan samenstellen en je master weer op dat vakkenpakket kan baseren. Het is eigenlijk nog iets ingewikkelder dan dat, maar zo zou je het wel kunnen omschrijven. Als je precies wilt weten wat het is, er staat een goede omschrijving op wikipedia...
0
chocoloco
geplaatst: 12 oktober 2007, 15:23 uur
klinkt wel interessant, je eigen pakket samenstellen! veel succes ermee
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 11:24 uur
Sinds kort systeem analist en Business Implementation Analist bij een Belgisch logistiek bedrijf in het Antwerpse....
(Daarvoor was ik zelfstandig softwareontwikkelaar maar al bij al verkies ik toch het "teamwork"...)
(Qua opleiding heb ik een diploma Master in de rechten (Jurist) en bachelor in de wijsbegeerte, aangevuld met een jaar aanvullende universitaire studies computerwetenschappen)
(Daarvoor was ik zelfstandig softwareontwikkelaar maar al bij al verkies ik toch het "teamwork"...)
(Qua opleiding heb ik een diploma Master in de rechten (Jurist) en bachelor in de wijsbegeerte, aangevuld met een jaar aanvullende universitaire studies computerwetenschappen)
* denotes required fields.