De Site / Gebruikers / Wat is je job?
zoeken in:
0
Relax
geplaatst: 23 september 2007, 14:06 uur
Ik ben werkloos.. zit in mijn examenjaar.
Ik zoek wellicht wel werk, ik wil in een afwasploeg werken bij een restaurant of een verpleeghuis o.i.d.
Leuk en simpel werk, handen lekker nat..
Ik zoek wellicht wel werk, ik wil in een afwasploeg werken bij een restaurant of een verpleeghuis o.i.d.
Leuk en simpel werk, handen lekker nat..
0
geplaatst: 23 september 2007, 14:09 uur
Ik ben over 4 dagen van het bestuur van mijn studievereniging af. Was echt een jaar erg leuk en leerzaam, maar nu ook wel fijn om er weer van af te zijn.
Verder studeer ik nog altijd, het 4e jaar dat ik studeer en heb (met name door bestuur) 1 jaar vertraging opgelopen.
Verder naast de studie nog practica aan het begeleiden en een plaats in de faculteitsraad.
En ga dit jaar in een commissie voor de organisatie van een improv-festival in Enschede.
Verder studeer ik nog altijd, het 4e jaar dat ik studeer en heb (met name door bestuur) 1 jaar vertraging opgelopen.
Verder naast de studie nog practica aan het begeleiden en een plaats in de faculteitsraad.
En ga dit jaar in een commissie voor de organisatie van een improv-festival in Enschede.
0
geplaatst: 29 september 2007, 04:01 uur
Night manager in een hotel in Amsterdam, vandaar mijn late berichtjes.
0
geplaatst: 29 september 2007, 10:23 uur
De havo nog steeds, bezig met m'n laatste jaar nu.
Verder bij werk ik bij Walibi World, Trekpleister en ik ben nog schoonmaakster en babysitter.
(kan weinig doen he, op m'n 16e)
Verder bij werk ik bij Walibi World, Trekpleister en ik ben nog schoonmaakster en babysitter.
(kan weinig doen he, op m'n 16e)
0
geplaatst: 29 september 2007, 10:31 uur
The Scientist schreef:
Ik ben over 4 dagen van het bestuur van mijn studievereniging af. Was echt een jaar erg leuk en leerzaam, maar nu ook wel fijn om er weer van af te zijn.
Ik ga haast aan Rushmore denken met al die commissies van jou!

0