MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat is je job?

zoeken in:
Rizz
Ik werk sinds twee maanden in een boekenwinkel, bevalt goed, hoewel ik geen ster ben in het inpakken. Ik heb er nooit bij stilgestaan dat je knap nerveus kunt worden als je een tiental starende ogen op je hebt gericht terwijl je de biografie van Steve Jobs aan het inpakken bent.

En dan zit hij je ook nog vanaf de kaft aan te koekeloeren...

Stijn_Slayer
Werkt er verder niemand die je even kan voordoen hoe je het beste en snelste inpakt?

Ik werk bij de bakkerrr (: ook mijn inpakkunsten zijn vreslijk ook al werk ik er ruim een jaar

Bij de bakker is het toch gewoon een kwestie van zakje eromheen, klaar? Of laat ook maar, ik zal er wel minder verstand van hebben dan jij

Als er iemand om 8 taartjes vraagt moet dat netjes en efficiënt in een doos gestopt worden.

Precies. En alle koekjes, chocolaatjes, soesjes, kerst en sint artikelen, gebak, warme broodjes (hoe hou je ze warm?) etc :")

DjFrankie (moderator)
Niensel schreef:
Precies. En alle koekjes, chocolaatjes, soesjes, kerst en sint artikelen, gebak, warme broodjes (hoe hou je ze warm?) etc :")

neem je de 14e broodjes mee naar de meeting

DjFrankie schreef:
(quote)

neem je de 14e broodjes mee naar de meeting

Als de meeting s avonds was had ik broodjes mee kunnen nemen, maar nu niet, geen zin om te betalen (:

Ik mag mezelf drogist noemen na begin dit jaar daarvoor een diploma behaald te hebben via spoedcursus (6 maanden ipv gebruikelijk 9...even snel binnenhalen) en ben dus filiaalmanager in een drogisterij. Krankzinnig bedrijf, maar dat heeft ook wel weer wat.......ik spoor zelf ook niet helemaal.

Niensel schreef:
(quote)

Als de meeting s avonds was had ik broodjes mee kunnen nemen, maar nu niet, geen zin om te betalen (:

Je kunt gewoon declareren bij Jordy.

Fotograaf

Informatie Analist en Functioneel Beheerder bij een softwarebedrijf

Medicijn labelaar/uitlader/inkratter bij de Mediq Central Filling apotheek Almere. En op zaterdag sorteer ik nog een paar uurtjes post bij Post NL. Maar het kantoor zal in september sluiten dus dat gaat ophouden dan. Ongeveer anderhalve week voor ik er vijf jaar zou werken

Pizza'tjes bezorgen

Jocharo-T
Rhythm & Poetry schreef:
Je kunt gewoon declareren bij Jordy.
Inderdaad, werkt goed. Heb het nu twee keer gedaan. Vantevoren wel even een declaratieformulier aanvragen bij Jordy (Exel bestand) en de rest wijst voor zich. Moet er wel bij zeggen dat je maar tot 15,- kan declareren. Maar goed, dat is beter dan niets. Ben met eten er reizen wel meer kwijt dan die 15,- , maar het maakt het wel aantrekkelijker om naar zo'n meeting toe te komen.

Het is wel belangrijk om dat formulier zo gespecificeerd mogelijk in te vullen, anders komt Jordy in de problemen met zijn belastingaangifte. Ik gebruik die vijftien euro enkel voor mijn treinkaartje, dat maakt het invullen wat makkelijker.

Voor vragen of een declaratieformulier (Exel-bestand) kun je terecht bij Jordy via [email protected]

starsailor schreef:
Informatie Analist en Functioneel Beheerder bij een softwarebedrijf

Toevallig volg ik nu de studie 'Information Management', De ERD en Data Flow diagrammen komen me nu al de neus uit .

Timo-otje schreef:
Toevallig volg ik nu de studie 'Information Management', De ERD en Data Flow diagrammen komen me nu al de neus uit .

succes ermee!

Zeedeveel
Grafisch vormgeefster/ Online marketing miep

Vakkenvuller bij de AH..

Momenteel Logistiek Teamleider (BBL), maar ik spring over 4 maanden een totaal andere richting op omdat logistiek een apart wereldje is.
Je maakt me af en toe dingen mee... maar afgelopen tijd begint het steeds meer regulier te worden, dus lijkt het mij tijd om weg te gaan voordat het verkeerd gaat, hihi.

Financieel adviseur

Student Communicatie-, Informatie- en Journalistiekwetenschappen

Rizz
Ik werk nog steeds achter de balie bij de boekhandel, af en toe mag ik ook de afwas doen

Ik doe nu al een hele tijd 's ochtends de kranten rondbrengen.

Ik ben bezig aan mijn master Filmstudies en doe er verder niks naast. Ik ben lazy like that.

Facilitair medewerker bij Dierenpark Amersfoort
en
Medewerker klantcontactcentrum van onder andere de bladen van AVRO, KRO en NCRV

en ook nog studerend.

Nog altijd woonbegeleider.

Alhoewel, momenteel zit ik in de ziektewet.

Momenteel bezig met een mbo-opleidinkje van 2 jaar. Loop nu tot halverwege november stage bij ARAG Rechtbijstand in Leusden als medewerker van de schade-administratie. 6.00 uur opstaan en pas rond 19.00 uur weer thuis. Kut openbaar vervoer Best pittig door dat reizen, maar de baan is goed uit te houden en het verdient ook wel leuk. Voordeel van het reizen is wel dat ik voldoende tijd heb om muziek te luisteren, geen risico dus op een albumachterstand

Vanaf september 2012 ben ik op de Radboud Universiteit te Nijmegen te vinden, alwaar ik Communicatiewetenschappen ga studeren. Iets met media

Ook ben ik vakkenvuller bij de Albert Heijn, maar dat werk strookt niet bepaald met mijn intellectuele ambities, dus dat ga ik binnenkort, na drie jaar intensieve arbeid welteverstaan, opzeggen. Ik zou graag bij het lokale theater willen werken, waar ook vaak popconcerten zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:40 uur

geplaatst: vandaag om 02:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.