MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat is je job?

zoeken in:
Rizz
Ik werk sinds twee maanden in een boekenwinkel, bevalt goed, hoewel ik geen ster ben in het inpakken. Ik heb er nooit bij stilgestaan dat je knap nerveus kunt worden als je een tiental starende ogen op je hebt gericht terwijl je de biografie van Steve Jobs aan het inpakken bent.

En dan zit hij je ook nog vanaf de kaft aan te koekeloeren...

Stijn_Slayer
Werkt er verder niemand die je even kan voordoen hoe je het beste en snelste inpakt?

Ik werk bij de bakkerrr (: ook mijn inpakkunsten zijn vreslijk ook al werk ik er ruim een jaar

Bij de bakker is het toch gewoon een kwestie van zakje eromheen, klaar? Of laat ook maar, ik zal er wel minder verstand van hebben dan jij

Als er iemand om 8 taartjes vraagt moet dat netjes en efficiënt in een doos gestopt worden.

Precies. En alle koekjes, chocolaatjes, soesjes, kerst en sint artikelen, gebak, warme broodjes (hoe hou je ze warm?) etc :")

DjFrankie (moderator)
Niensel schreef:
Precies. En alle koekjes, chocolaatjes, soesjes, kerst en sint artikelen, gebak, warme broodjes (hoe hou je ze warm?) etc :")

neem je de 14e broodjes mee naar de meeting

DjFrankie schreef:
(quote)

neem je de 14e broodjes mee naar de meeting

Als de meeting s avonds was had ik broodjes mee kunnen nemen, maar nu niet, geen zin om te betalen (:

Ik mag mezelf drogist noemen na begin dit jaar daarvoor een diploma behaald te hebben via spoedcursus (6 maanden ipv gebruikelijk 9...even snel binnenhalen) en ben dus filiaalmanager in een drogisterij. Krankzinnig bedrijf, maar dat heeft ook wel weer wat.......ik spoor zelf ook niet helemaal.

Niensel schreef:
(quote)

Als de meeting s avonds was had ik broodjes mee kunnen nemen, maar nu niet, geen zin om te betalen (:

Je kunt gewoon declareren bij Jordy.

Fotograaf

Informatie Analist en Functioneel Beheerder bij een softwarebedrijf