MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat is je job?

zoeken in:
Nog steeds een keukenhulp bij de chinees

Al 3 jaar

Postbezorger.

Deze maand medewerker in de boekhoudafdeling van een groot bedrijf in mijn dorp. Vakantiewerk, uiteraard. Misschien ga ik nog even voortstuderen, waardoor er van een job nog niet meteen sprake is. Wel ben ik, onbezoldigd uiteraard, fulltime dromer.

Sinds kort kok bij een tapasbar

Daar worden waarschijnlijk ta pas en ta onpas grappen over gemaakt nu.

Commercieel medewerker binnendienst op een assurantiekantoor.

Poëzierecensent.

Slowgaze schreef:
Poëzierecensent.

Dat noemen ze bij ons werkzoekende.

Slowgaze schreef:
Poëzierecensent.
Leuk, Möärt'n!

deric raven schreef:
Dat noemen ze bij ons werkzoekende.

Die opmerking van
als je alles onder
elkaar zet, lijken alle
stukjes lang-
er, zit je nog
steeds dwars,
hè?

Ga je nu je eigen gedicht ook recenseren?

Ik ben helemaal verliefd op bovenstaan gedicht.

Vanaf september 2013 zit deze jongen gewoon weer op school in Tilburg, daar ga ik de opleiding Social Work volgen. Tot die tijd blijf ik werken als assistent woonbegeleider.

Is dat een Engelstalige opleiding tot sociaal werker? Ik moet nu wel gelijk aan Sjakie denken in Flodder in Amerika.

De opleiding is zo Nederlands als macaroni met appelmoes, rare jongens daar op het HBO.

Senior Accountmanager / Implementatie consultant bij een computer service bureau HR/Payroll.

En wat doe je dan als je baan zo'n titel heeft? Dozen met software tellen (accountmanager) en Windows installeren op computers (implementatieconsultant) of komt er iets meer bij kijken?

Ik ben sinds maandag begonnen als bediende in de boekhouding van DHL in Geel, een stad in de directe omgeving van mijn woonplaats. Het is een tijdelijke job, maar we zien wel wat de tijd ons brengt. Gelukkig heb ik middels stage en vakantiewerk al wat kunnen wennen aan het werken. Tot nu toe valt het reuze mee!

Ik ben gestopt met de pizza's bezorgen en werk nu bij de C1000. In februari beginnen bij het Pannenkoekenhuis in Rhijnauwen.

Pannenkoekenhuis

Ja echt pannenkoekenhuis, da's geweldig en het mooie is wij zijn nu trots op jou, maar dat valt in het niet bij hoe geweldig jullie kinderen en kleinkinderen dit later zullen vinden

Ik ben overigens altijd process enhgineer geweest, maar vanaf oktober ga ik als praktijkopleider werken bij een lampenfabrikant in het zuiden van Nederland.

wizard schreef:
En wat doe je dan als je baan zo'n titel heeft? Dozen met software tellen (accountmanager) en Windows installeren op computers (implementatieconsultant) of komt er iets meer bij kijken?

Dit is niet zo simpel als dit stelt.
Ik zorg er voor dat bedrijven hun payroll via web programma's van het bedrijf waar ik voor werk correct kunnen gebruiken. Ik zorg datvde opties en berekeningen correct gebeuren.
En met name voor bedrijven met > 500 werknemers. Ook veel multinationals als klant. Verder relatiebeheer bij bestaande klanten en soms helpdesk ondersteuning.

Rudi S schreef:
Ja echt pannenkoekenhuis, da's geweldig en het mooie is wij zijn nu trots op jou, maar dat valt in het niet bij hoe geweldig jullie kinderen en kleinkinderen dit later zullen vinden

Papartis schreef:

Nee, dat verwachtte ik al. Ik had echter geen idee wat je baan dan wel inhield. Dank voor de uitleg.

DjFrankie (moderator)
Papartis schreef:
Ik zorg er voor dat bedrijven hun payroll via web programma's van het bedrijf waar ik voor werk correct kunnen gebruiken. Ik zorg datvde opties en berekeningen correct gebeuren.
En met name voor bedrijven met > 500 werknemers. Ook veel multinationals als klant. Verder relatiebeheer bij bestaande klanten en soms helpdesk ondersteuning.

Ik werk voor instelling met >500 personeelsleden (>4000 zelfs), nog steeds als dienstverlenend coordinator van mensen met een verstandelijke beperking.

Sinds begin deze maand werk ik als corporate copywriter, ofte bedrijfsjournalist. Uitdagend, afwisselend, zo mag ik het graag!

Deranged
Ik ben predikant.

Als je priester had gezegd had ik je nog geloofd ook.

2MY
Ik heb er een job bijgenomen en een éénmansbedrijfje opgestart

Naast het castreren van uw geliefkoosd huisdier kan je vanaf nu ook bij mij terecht om foto's van datzelfde huisdier op een mooie aluminium plaat - ter decoratie of geschenk of watdanook - af te laten drukken.

Een foto laten afdrukken waarop ik uw geliefkoosd huisdier castreer behoort eveneens tot de mogelijkheden, maar dan moeten alle betrokkenen nuchter zijn en moet ik mijn agenda er even bijhalen.

Paalhaas schuif ik graag naar voren ter referentie. Van de foto bedoel ik dan. En dat was niet zijn huisdier, maar zijn vriendin, dus dat kan ook. Of Bob Dylan ofzo. Ik bedoel maar.

Alles duidelijk?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:44 uur

geplaatst: vandaag om 00:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.