MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Hoeveel nummers en albums hebben jullie op iTunes?

zoeken in:
Ik gebruik Rhythmbox, dat is een mediaspeler voor Ubuntu. Ik heb nu 3084 nummers op mijn computer staan, dat zijn 355 albums. Dat is niet superveel omdat ik heel veel originele CD´s luister.

spit.tsvnami schreef:
Maar laat het dan anders zijn, want of het nu iTunes of niet is boeit me eigenlijk niet echt.. Hoeveel nummers hebben jullie dan op Foobar of iets anders? Want het was niet echt bedoelt voor enkel iTunes ofzo

Tja, ik gebruik vooral veel Spotify. Ik heb er behoorlijk veel dus.

Ik heb een snelle telling gedaan en ik heb er 0, kan er niet meer van maken.
Nee, ik speel wel een cd'tje eerlijk gezegd. Als ik muziek luister op een andere wijze, op de pc, dan is het meestal via youtube om nieuwe dingen (of oude) even te beluisteren.

spit.tsvnami
Arrie schreef:
(quote)

Tja, ik gebruik vooral veel Spotify. Ik heb er behoorlijk veel dus.

Heb ik ook een tijd geprobeerd, maar er voor betalen zie ik niet echt zitten, dus die reclame tussendoor irriteert me enorm en ik denk dat het ook niet lang meer zal duren voor ik aan m'n Spotify limiet zit. Ik luister vooral naar Spotify als ik op mijn kamer zit, want al mijn muziek staat op de iMac beneden.

Kwam het net tegen was benieuwd of er een topic over was. Heb nu rond de 55.000 tracks in mijn foobar staan. Qua cd's rond de 350.

Onweerwolf
iTunes..

46604 tracks in MediaMonkey.

12063 nummers = 1269 albums in MusicBee

WTF - ik heb serieus 12.064 nummers op iTunes om 1176 'albums'. Ik heb iTunes al sinds 2007 en ik houd niet zo van verandering. Overigens herken ik niet echt de problemen ervan.

0 maar ik heb wel CD's in de huiskamer.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:35 uur

geplaatst: vandaag om 23:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.