De Site / Gebruikers / Hoeveel nummers en albums hebben jullie op iTunes?
zoeken in:
0
spit.tsvnami
geplaatst: 11 augustus 2012, 02:49 uur
Vond 't nog wel een leuk onderwerp voor een topic. Zelf beluister ik eigenlijk amper CD's, bijna alle muziek die ik luister staat op iTunes (natuurlijk is mijn collectie nog lang niet compleet)
Momenteel heb ik 196 albums en 2329 nummers.
Momenteel heb ik 196 albums en 2329 nummers.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 11:34 uur
iTunes brrrrr 
edit: ongelooflijk, precies als ik dit post, komt er een pop-up-scherm van Apple met een software-update van Quicktime, en ook de mogelijkheid om iTunes als 'nieuwe software' aan te vinken. wtf.

edit: ongelooflijk, precies als ik dit post, komt er een pop-up-scherm van Apple met een software-update van Quicktime, en ook de mogelijkheid om iTunes als 'nieuwe software' aan te vinken. wtf.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 11:47 uur
Vreselijk inderdaad, iTunes. Maar ik heb wel zo'n 90.000 nummers op mijn computer staan.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 12:05 uur
Ja prachtig he, gaat iemand aan het einde van de week nog het gemiddelde uitrekenen 

0
geplaatst: 11 augustus 2012, 12:12 uur
Ik heb 15915 nummers op iTunes. Het aantal albums zou ik niet weten 

0
geplaatst: 11 augustus 2012, 12:12 uur
Geen idee, ik probeer iTunes zo weinig mogelijk te gebruiken. Waardeloos programma.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 12:14 uur
Het is in ieder geval niet moeilijk meer welk topic we moeten nomineren voor topic van het jaar.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 12:21 uur
Ik vind iTunes wel handig, eigenlijk. Het enige Apple-product dat ik gebruik.
Ik heb nu 494 albums staan. Ik heb enkele maanden geleden mijn iTunes volledig leeg gemaakt, alle muziek van mijn computer verwijdert en opnieuw begonnen. 't Was een veel te slordige bedoening. Nu staan alle albums mooi met de correcte tracklist en hoes en dergelijke, en staat alles op mijn computer in het muziekmapje ook mooi gesorteerd op de MuMe-wijze (artiest - album (jaar)).
Arrie, wat vind je zo waardeloos aan iTunes?
Ik heb nu 494 albums staan. Ik heb enkele maanden geleden mijn iTunes volledig leeg gemaakt, alle muziek van mijn computer verwijdert en opnieuw begonnen. 't Was een veel te slordige bedoening. Nu staan alle albums mooi met de correcte tracklist en hoes en dergelijke, en staat alles op mijn computer in het muziekmapje ook mooi gesorteerd op de MuMe-wijze (artiest - album (jaar)).
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 12:29 uur
Zo'n belastend on-programma, waarbij de poging het zo gebruiksonvriendelijk te maken een geslaagde is.
Ofzo.
Ofzo.
0
spit.tsvnami
geplaatst: 11 augustus 2012, 12:55 uur
Dan is dat misschien een domme vraag, maar hoe krijgen jullie dan scrobbles op jullie Last.fm? Spotify of..?
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 13:02 uur
Ik heb 4676 nummers op itunes staan. Ik vind het helemaal geen waardeloos programma, of is mijn kinderhand gauw gevuld?
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 13:04 uur
spit.tsvnami schreef:
Dan is dat misschien een domme vraag, maar hoe krijgen jullie dan scrobbles op jullie Last.fm? Spotify of..?
Scrobblen kan met elke audiospeler.

0
geplaatst: 11 augustus 2012, 13:14 uur
arcade monkeys schreef:
Ik heb 4676 nummers op itunes staan. Ik vind het helemaal geen waardeloos programma, of is mijn kinderhand gauw gevuld?
GrafGantz schreef:
Iinderdaad, de of... categorie.
Iinderdaad, de of... categorie.
Muziek >> Algemeen >> Last.fm (Audioscrobbler)
0
spit.tsvnami
geplaatst: 11 augustus 2012, 14:42 uur
Inderdaad, ik ben het eens met arcade monkeys.. Ik zou ook niet direct snappen wat er zo mis is met iTunes. Mijn ervaringen met Windows Media Player zijn allesinds veel slechter 

0
geplaatst: 11 augustus 2012, 15:24 uur
WMP is ook verrot, maar in elk geval minder belastend.
1 woord: Foobar!
1 woord: Foobar!
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 17:32 uur
JSPR_G schreef:
Dat zou ik ook wel willen weten, iedereen zit hier zijn gal te spuien maar niemand zegt eigenlijk wat er zo waardeloos zou zijn aan iTunes.
Paap_Floyd schreef:
Zo'n belastend on-programma, waarbij de poging het zo gebruiksonvriendelijk te maken een geslaagde is.
Gebruiksonvriendelijk? In mijn ervaring toch niet.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 17:38 uur
Paap_Floyd schreef:
Dit dus.
Daarbij doet het ding ook nooit wat ik wil dat het doet. Wat dat betreft is Foobar inderdaad duizend keer beter. Je kan het helemaal instellen zoals je wil, of als je daar niet van houdt, hou je het heel simpel, of je downloadt een skin ofzo. En het kost bijna geen geheugen (in tegenstelling tot iTunes). iTunes is zoals alle Apple-programma's heel simpel en "gebruikersvriendelijk" gehouden wat betreft interface e.d., maar daardoor vind ik het juist niet fijn, omdat het me niet de dingen laat doen die ik ermee wil.
0
spit.tsvnami
geplaatst: 11 augustus 2012, 19:03 uur
Ik vindt iTunes enorm goed allesinds. Het is simpel, het heeft geen irritante layout, alles is overzichtelijk en je kan dingen goed sorteren, je kan afspeellijsten maken etc en meer heb ik ook niet nodig. Maar dan nog, ik heb Foobar nog niet geprobeerd (niet dat ik dat van plan ben, want ik ben enorm tevreden van iTunes) dus kan ik niet echt weten hoe het daarbij zit.
0
spit.tsvnami
geplaatst: 11 augustus 2012, 19:05 uur
Maar laat het dan anders zijn, want of het nu iTunes of niet is boeit me eigenlijk niet echt.. Hoeveel nummers hebben jullie dan op Foobar of iets anders? Want het was niet echt bedoelt voor enkel iTunes ofzo 

* denotes required fields.