De Site / Gebruikers / Wat draai je nu #5
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juli 2013, 19:32 uur
Voor 75 minuten eens mijn Autechre week onderbreken voor dit meesterwerk te beluisteren op 180 gram vinyl. Waar genot! 

0
geplaatst: 4 juli 2013, 19:40 uur
kobe bryant fan schreef:
Voor 75 minuten eens mijn Autechre week onderbreken voor dit meesterwerk te beluisteren op 180 gram vinyl. Waar genot!
(afbeelding)

(afbeelding)
Waar gekocht?
0
geplaatst: 4 juli 2013, 19:46 uur
MusicZombi in Gent. Bij Music Mania moest ik anders nog een week wachten. En 29,90 euro is geen geld voor een driedubbelaar + downloadcode.
0
geplaatst: 4 juli 2013, 21:15 uur
kobe bryant fan schreef:
MusicZombi in Gent. Bij Music Mania moest ik anders nog een week wachten. En 29,90 euro is geen geld voor een driedubbelaar + downloadcode.
(quote)
30 euro?!
Dan wacht ik wel liever een week, ook al is het geweldige een plaat.En dit beluister ik voor het moment:

0
geplaatst: 4 juli 2013, 21:18 uur
[quote]IllumSphere schreef:
30 euro?!
Dan wacht ik wel liever een week, ook al is het geweldige een plaat.
Vind ik toch goed meevallen voor 3 platen hoor.
En digitale versies kosten tegenwoordig ook al heel wat terwijl je hem hier er bij krijgt.
(quote)
30 euro?!
Dan wacht ik wel liever een week, ook al is het geweldige een plaat.Vind ik toch goed meevallen voor 3 platen hoor.
En digitale versies kosten tegenwoordig ook al heel wat terwijl je hem hier er bij krijgt.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.