De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht? #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari 2014, 11:53 uur
Mijn eerste aankopen van dit jaar (alles op cd):

+ Chocolat Billy - Jacques & ses diverses compagnes (vanavond proberen toe te voegen)

+ Chocolat Billy - Jacques & ses diverses compagnes (vanavond proberen toe te voegen)
0
geplaatst: 28 februari 2014, 12:21 uur
Poles Apart schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Nice one! Welke versie heb je gekocht? Die in de ronde verpakking, of die in een dik dubbel cd doosje?
0
geplaatst: 28 februari 2014, 12:34 uur
Sietse schreef:
voor de komende 1 a 2 jaar wel ja, maar over 10 jaar vraagt iedereen zich af "wie de fuck is Jacco Gardner".
voor de komende 1 a 2 jaar wel ja, maar over 10 jaar vraagt iedereen zich af "wie de fuck is Jacco Gardner".
Nou en ... jij maakt toch ook gewoon muziek zonder je af te vragen wie over 10 jaar denkt WTF is Orphax?
Als OL vind ik Jacco Gardner gewoon aardig omdat ie me terug brengt naar de tijd toen alles nog eenvoudig was en mensen nog niet constant WTF zeiden - overigens schijnt daar ene Britt televisionair mee begonnen te zijn.
Verder heb ik zo'n 3 maand geleden op dat boek Passion For Vinyl :A Tribute To All Who Dig The Groove #vinyloftheday gewezen en toen waren de reacties erg lauw - moet eerlijk zeggen dat ik m'n geld ook eerder in muziek of een echt (lees)boek zou steken (zoals dat boek over 4AD of in Isle of Noise over UK singer/songwriters), niet in een gluurboek.
0
geplaatst: 28 februari 2014, 13:38 uur
0
Sietse
geplaatst: 28 februari 2014, 15:27 uur
pjh1967 schreef:
Top aankoop.
Ik heb hem vorig jaar tijdens SOTU Festival op plaat gekocht. Geweldige live band en ook toffe plaat.
Dat ik hem nog niet toegevoegd heb eigenlijk.
Kijk er naar uit om ze zondag weer te zien.
0
Sietse
geplaatst: 28 februari 2014, 15:30 uur
Mjuman schreef:
Nou en ... jij maakt toch ook gewoon muziek zonder je af te vragen wie over 10 jaar denkt WTF is Orphax?
(quote)
dat denken vrijwel iedereen nu al, maar ik sta niet als cover van een boek over vinyl waar over 10 jaar nog steeds mensen naar zullen vragen.
Als OL vind ik Jacco Gardner gewoon aardig omdat....
ik heb de plaat ook in huis hoor...al zal ie niet heel vaak de draaitafel meer raken, zo bijzonder is het nu ook weer niet.
0
geplaatst: 28 februari 2014, 19:15 uur
lennon schreef:
Nice one! Welke versie heb je gekocht? Die in de ronde verpakking, of die in een dik dubbel cd doosje?
Die laatste, de limited edition (incl. "Kamasutra") was me een tikkeltje te prijzig...
0
geplaatst: 28 februari 2014, 19:39 uur
Voor die kamasutra cd hoef je t ook niet te doen. Die is waardeloos qua muziek.
leuke en goede aankoop dus!
leuke en goede aankoop dus!
0
sxesven
geplaatst: 28 februari 2014, 23:06 uur
http://i.imgur.com/gjoBvv1.jpg
Girls' Generation - Mr. Mr. (CD)
Girls' Generation - Mr. Mr. (CD)
0
geplaatst: 1 maart 2014, 14:19 uur
Mijn aanwinst van een middagje baksnuffelen in Nijmegen;

tegen sterk gereduceerde prijzen uiteraard.

tegen sterk gereduceerde prijzen uiteraard.

0
geplaatst: 1 maart 2014, 14:26 uur
Mjuman schreef:
Als OL vind ik Jacco Gardner gewoon aardig omdat ie me terug brengt naar de tijd toen alles nog eenvoudig was en mensen nog niet constant WTF zeiden - overigens schijnt daar ene Britt televisionair mee begonnen te zijn.
Verder heb ik zo'n 3 maand geleden op dat boek Passion For Vinyl :A Tribute To All Who Dig The Groove #vinyloftheday gewezen en toen waren de reacties erg lauw - moet eerlijk zeggen dat ik m'n geld ook eerder in muziek of een echt (lees)boek zou steken (zoals dat boek over 4AD of in Isle of Noise over UK singer/songwriters), niet in een gluurboek.
(quote)
Ik vind het een alleraardigst boek, maar het vorige boek van Robert Haagsma Vinylfanaten kan me meer bekoren en is in mindere mate een 'gluurboek'. Het singeltje van Jacco Gardner is m.i. overbodig. Ook de andere kant, een dubstep-track van Digital Mytsikz is niet bijster interessant. Het oogt wel leuk!
0
geplaatst: 1 maart 2014, 17:15 uur
http://www.numerogroup.com/images/product_images/web/unwound-kid-is-gone-2.jpg
Unwound - Kid Is Gone (3xLP + boek)
Unwound - Kid Is Gone (3xLP + boek)
0
geplaatst: 2 maart 2014, 10:33 uur
Ik koop eigenlijk alleen nog maar dit soort bijzondere uitgaves en lp's op concerten. Netto koop ik minder maar het is wel bijzonderderder.
0
Sietse
geplaatst: 2 maart 2014, 16:52 uur
Netto hier ook minder, maar wat ik kocht was toch vrijwel altijd al heel bijzonder dus daar is niet aan veranderd 
Gisteren op KRAAK Festival:
Sweat Tongue - Watermelon (tape)
The End Of The World Championship - In Slow Motion (tape)
Cian - Gemlux (tape)
Woven Skull & Nacht Und Nebel - Summer Tour Split (tape)
Party Weirdo - Chart Your Cycle (7")
J.S. Rozendaal - At My Feet In The Ground (LP)
Wold - Freermasonry (2xLP)
Phill Niblock - Nothin To Look At Just A Record (LP)
Various - Rajasthan Street Music (2xLP)
En dan toch met net zoveel geld naar huis gaan als dat je bent gekomen, vond ik geen slechte score
(voor onze Vlaamse vrienden: Wool E Shop in Gent en op discogs Ulixes (Brussel) hebben wat Moving Furniture Records en Orphax releases in stock...)

Gisteren op KRAAK Festival:
Sweat Tongue - Watermelon (tape)
The End Of The World Championship - In Slow Motion (tape)
Cian - Gemlux (tape)
Woven Skull & Nacht Und Nebel - Summer Tour Split (tape)
Party Weirdo - Chart Your Cycle (7")
J.S. Rozendaal - At My Feet In The Ground (LP)
Wold - Freermasonry (2xLP)
Phill Niblock - Nothin To Look At Just A Record (LP)
Various - Rajasthan Street Music (2xLP)
En dan toch met net zoveel geld naar huis gaan als dat je bent gekomen, vond ik geen slechte score

(voor onze Vlaamse vrienden: Wool E Shop in Gent en op discogs Ulixes (Brussel) hebben wat Moving Furniture Records en Orphax releases in stock...)
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 3 maart 2014, 14:42 uur
Sietse schreef:
Netto hier ook minder, maar wat ik kocht was toch vrijwel altijd al heel bijzonder dus daar is niet aan veranderd

Alle muziek is bijzonder he sietse
, ik koop gewoon de dingen die ik (natuurlijk) leuk vind of mij interessant lijken, uitgave interesseert me vaak weinig. Ik heb ook wat leuke dingen van the ex fest meegenomen:vinyl:

En uit een ruil:
Young Marble Giants-Test card(7 inch)
Les Calamités – Pas La Peine(7 inch)
Les Calamités – Toutes Les Nuits(7inch)
0
geplaatst: 3 maart 2014, 15:01 uur
Op cd:
David Oistrakh - The Complete EMI Recordings
Richards Strauss - Lieder
Martha Argerich - Concertos
Arthur Bliss - British Composers
Karol Szymonowski - Sir Simon Rattle