MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht? #2

zoeken in:
Vanmiddag tweedehands CD

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

- Various Artists - Best Of 538 Dance Smash (2009) C.D.
- Cohen vs. Deluxe - Just Kick! (Carl Cox Mix) (2004) E.P.
- Ferry Corsten - Right Of Way (2003) E.P.

Vandaag ben ik naar de rommelmarkt gegaan en ik kocht deze cd's:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

sxesven
Het Zesde Metaal - Ploegsteert
Purging Light - Apricity
Purging Light - Absconed/Slug Hands
Michael Cashmore - The Snow Abides

Sietse

Tweedehands:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

De laatste puur op de hoes gekocht. Geen idee waar de band vandaan komt en wat voor muziek ze maken, dat gaan we nu ontdekken.

Schijnt pop/dance te zijn uit Brazilië

Hehe ik had beter neer kunnen zetten dat ik nou niet direct verwacht had een Braziliaans gezelschap te treffen.

De volgende cd’s heb ik samen voor 3 euro gekocht op marktplaats. Kwamen wel 6,75 aan verzendkosten bij maar dan bleef het nog onder de 10 euro.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
Ook zaten er enkele cd singles bij :
3 Doors Down - kryptonite
The Smashing Pumpkins – 1979
Metallica – Whiskey in the jar
Deze zat er ook nog bij:

(afbeelding)
Maar die had ik al en dus geruild via mail my disc tegen:

(afbeelding)

Recensie-exemplaar:

(afbeelding)

Vandaag in de bus:

(afbeelding)

(afbeelding)

kiriyama

Nice! Heb ik zelf ook al een jaar of tien. Een van m'n favoriete soundtracks.

Sietse
Jaap Blonk - Songs Of Little Sleep (tape)

Bij Concerto in Amsterdam wat tweedehands CD's gekocht:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Linus Van Pelt
Plus een +100 lading van vinyl bescherm hoezen, bedankt reptile71(toch....) en de twee andere bescherm hoezen zijn geen problemen

Vinyl:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Cd:

(afbeelding)
Red Stars Theory - Life in a Bubble Can Be Beautiful

(afbeelding)

Ah, is that you!

Linus Van Pelt
reptile71 schreef:
Ah, is that you!

Zekers, nogmaals bedankt voor de geweldige snelle levering en heel blij vooral met de bijna perfecte Movement(ik heb veel slechtere exemplaren gezien voor een euro of 10 meer) en Leige and lief. Ook erg blij met Red Stars Theory wat een vergeten parel van het touch and go label is.

Altijd fijn om te horen!

Linus Van Pelt schreef:
Plus een +100 lading van vinyl bescherm hoezen, bedankt reptile71(toch....) en de twee andere bescherm hoezen zijn geen problemen

Ik ben ook op zoek naar stevige transparante LP-hoezen waar met gemak een gatefold dubbel LP in kan. Mijn platenzaak in Nijmegen kan er af en toe een paar missen, maar niet genoeg. Ik zoek hiervoor nog een goed adresje.

On topic;
Op LP;

(afbeelding)

MichelDumoulin schreef:
Ik ben ook op zoek naar stevige transparante LP-hoezen waar met gemak een gatefold dubbel LP in kan. Mijn platenzaak in Nijmegen kan er af en toe een paar missen, maar niet genoeg. Ik zoek hiervoor nog een goed adresje.

Bijv: https://www.wydr.nl/ - ook het door Frank genoemde Big Dennis. Verder kan je die dingen goed (koper) vinden op de grote platenbeurs in Utrecht 2 * p.j.

Sietse
Olan Mill & Keung Mandelbrot + TVO - Seismology (CD + Bonus 3" CD-R)

Linus Van Pelt
MichelDumoulin schreef:
(quote)

On topic;
Op LP;
(afbeelding)

Ja die ik heb kan wel een gatefold in maar ze zijn niet geweldig dik. Prima kwaliteit verder, maar omdat een groot gedeelte van mijn collectie uit cheap gemaakte niet 180 gram/gatefolds punk vinyl bestaat heb ik niet bepaald dikkere hoezen nodig. Who's your daddy is inderdaad een prima address waar ik ze normaal ook haal maar toevallig kwam het nu uit dat ik toch vinyl bij Soundsforsure bestelde en meteen maar een hoop platenhoezen heb meebesteld.

Met de (dikkere) pvc hoezen heb ik soms wel problemen gehad om mijn gatefolds of vinyl met veel extra's(+7inch, posters en zines) erin te krijgen maar ik heb geen idee hoe het met de pvc hoezen van who's your daddy zit.

kiriyama
Townes van Zandt - The Highway Kind

sxesven
http://i.imgur.com/E5JLOFY.png
Tomohito Nishiura - Professor Layton and the Unwound Future OST

Linus Van Pelt
sxesven schreef:
(afbeelding)
Tomohito Nishiura - Professor Layton and the Unwound Future OST

Geweldig spel!

(afbeelding)

Op LP

Gast
geplaatst: vandaag om 10:59 uur

geplaatst: vandaag om 10:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.