De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht? #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 mei 2014, 22:28 uur
Vanmiddag tweedehands CD

- Various Artists - Best Of 538 Dance Smash (2009) C.D.
- Cohen vs. Deluxe - Just Kick! (Carl Cox Mix) (2004) E.P.
- Ferry Corsten - Right Of Way (2003) E.P.

- Various Artists - Best Of 538 Dance Smash (2009) C.D.
- Cohen vs. Deluxe - Just Kick! (Carl Cox Mix) (2004) E.P.
- Ferry Corsten - Right Of Way (2003) E.P.
0
geplaatst: 29 mei 2014, 12:22 uur
0
sxesven
geplaatst: 29 mei 2014, 19:52 uur
Het Zesde Metaal - Ploegsteert
Purging Light - Apricity
Purging Light - Absconed/Slug Hands
Michael Cashmore - The Snow Abides
Purging Light - Apricity
Purging Light - Absconed/Slug Hands
Michael Cashmore - The Snow Abides
0
geplaatst: 30 mei 2014, 12:39 uur
0
geplaatst: 30 mei 2014, 12:51 uur
Hehe
ik had beter neer kunnen zetten dat ik nou niet direct verwacht had een Braziliaans gezelschap te treffen.
ik had beter neer kunnen zetten dat ik nou niet direct verwacht had een Braziliaans gezelschap te treffen.
0
geplaatst: 30 mei 2014, 13:37 uur
De volgende cd’s heb ik samen voor 3 euro gekocht op marktplaats. Kwamen wel 6,75 aan verzendkosten bij maar dan bleef het nog onder de 10 euro.

Ook zaten er enkele cd singles bij :
3 Doors Down - kryptonite
The Smashing Pumpkins – 1979
Metallica – Whiskey in the jar
Deze zat er ook nog bij:

Maar die had ik al en dus geruild via mail my disc tegen:

Ook zaten er enkele cd singles bij :
3 Doors Down - kryptonite
The Smashing Pumpkins – 1979
Metallica – Whiskey in the jar
Deze zat er ook nog bij:

Maar die had ik al en dus geruild via mail my disc tegen:

0
kiriyama
geplaatst: 30 mei 2014, 18:37 uur

Nice! Heb ik zelf ook al een jaar of tien. Een van m'n favoriete soundtracks.
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 31 mei 2014, 11:22 uur
Plus een +100 lading van vinyl bescherm hoezen, bedankt reptile71(toch....) en de twee andere bescherm hoezen zijn geen problemen
Vinyl:

Cd:

Red Stars Theory - Life in a Bubble Can Be Beautiful

Vinyl:

Cd:

Red Stars Theory - Life in a Bubble Can Be Beautiful

0
Linus Van Pelt
geplaatst: 31 mei 2014, 12:06 uur
Zekers, nogmaals bedankt voor de geweldige snelle levering en heel blij vooral met de bijna perfecte Movement(ik heb veel slechtere exemplaren gezien voor een euro of 10 meer) en Leige and lief. Ook erg blij met Red Stars Theory wat een vergeten parel van het touch and go label is.
0
geplaatst: 31 mei 2014, 13:55 uur
Linus Van Pelt schreef:
Plus een +100 lading van vinyl bescherm hoezen, bedankt reptile71(toch....) en de twee andere bescherm hoezen zijn geen problemen
Ik ben ook op zoek naar stevige transparante LP-hoezen waar met gemak een gatefold dubbel LP in kan. Mijn platenzaak in Nijmegen kan er af en toe een paar missen, maar niet genoeg. Ik zoek hiervoor nog een goed adresje.
On topic;
Op LP;

0
geplaatst: 31 mei 2014, 13:58 uur
MichelDumoulin schreef:
Ik ben ook op zoek naar stevige transparante LP-hoezen waar met gemak een gatefold dubbel LP in kan. Mijn platenzaak in Nijmegen kan er af en toe een paar missen, maar niet genoeg. Ik zoek hiervoor nog een goed adresje.
Bijv: https://www.wydr.nl/ - ook het door Frank genoemde Big Dennis. Verder kan je die dingen goed (koper) vinden op de grote platenbeurs in Utrecht 2 * p.j.
0
geplaatst: 31 mei 2014, 16:04 uur
Mjuman schreef:
Bijv: WHO'S YOUR DADDY RECORDS - Platenhoezen, binnenhoezen en andere vinyl accesoires! - wydr.nl
Bijv: WHO'S YOUR DADDY RECORDS - Platenhoezen, binnenhoezen en andere vinyl accesoires! - wydr.nl
Prima adresje. Net weer 300 LP binnenhoezen bij ze afgenomen.
0
Sietse
geplaatst: 31 mei 2014, 18:14 uur
Olan Mill & Keung Mandelbrot + TVO - Seismology (CD + Bonus 3" CD-R)
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 31 mei 2014, 18:54 uur
MichelDumoulin schreef:
On topic;
Op LP;
(afbeelding)
(quote)
On topic;
Op LP;
(afbeelding)
Ja die ik heb kan wel een gatefold in maar ze zijn niet geweldig dik. Prima kwaliteit verder, maar omdat een groot gedeelte van mijn collectie uit cheap gemaakte niet 180 gram/gatefolds punk vinyl bestaat heb ik niet bepaald dikkere hoezen nodig. Who's your daddy is inderdaad een prima address waar ik ze normaal ook haal maar toevallig kwam het nu uit dat ik toch vinyl bij Soundsforsure bestelde en meteen maar een hoop platenhoezen heb meebesteld.
Met de (dikkere) pvc hoezen heb ik soms wel problemen gehad om mijn gatefolds of vinyl met veel extra's(+7inch, posters en zines) erin te krijgen maar ik heb geen idee hoe het met de pvc hoezen van who's your daddy zit.
0
sxesven
geplaatst: 1 juni 2014, 12:50 uur
http://i.imgur.com/E5JLOFY.png
Tomohito Nishiura - Professor Layton and the Unwound Future OST
Tomohito Nishiura - Professor Layton and the Unwound Future OST
* denotes required fields.