De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht? #2
zoeken in:
0
buizen
geplaatst: 18 juni 2014, 17:45 uur
Sir Spamalot schreef:
buizen, natuurlijk zijn er zijn nog andere webwinkels, zie deze topic, maar een Wowhdtje begint met deze website: Wowhd. Login aanmaken, verlanglijstje aanleggen en dan wachten op een kortingsweekend, meestal één maal per maand, tot 15%. Bij mij gaat het om aanvullen van collecties of vervangen van "virtuele versies" die ik goed genoeg vind om te kopen, "het heilige hebben" volgens collega Mjuman
. Sinds augustus vorig jaar ben ik alles nog eens aan het beluisteren wat op de laptop staat om dan eens grote kuis te houden, nog een paar duizend en ik ben er...
buizen, natuurlijk zijn er zijn nog andere webwinkels, zie deze topic, maar een Wowhdtje begint met deze website: Wowhd. Login aanmaken, verlanglijstje aanleggen en dan wachten op een kortingsweekend, meestal één maal per maand, tot 15%. Bij mij gaat het om aanvullen van collecties of vervangen van "virtuele versies" die ik goed genoeg vind om te kopen, "het heilige hebben" volgens collega Mjuman
. Sinds augustus vorig jaar ben ik alles nog eens aan het beluisteren wat op de laptop staat om dan eens grote kuis te houden, nog een paar duizend en ik ben er... Hee, wat een leuke tip zeg! Zie dat ze er ook vinyl hebben. Een kleine steekproef leert me echter dat bijv. Black Sabbath - Walpurgis (Peel sessions) niet in het assortiment voor komt. En iets gangbaarders als Harry Muskee daar is dan 1 CD'tje van. Voorlopig kan ik mijn vinylzaak in Nordhorn nog niet missen!
Ps, aardige verzameling heb je volgens mij.
0
buizen
geplaatst: 18 juni 2014, 19:01 uur
Anderhalfweekje geleden bestelling geplaatst en hij is inmiddels binnen, vrijdagmiddag maar eens even ophalen. Op vinyl gezette demo-opnamen van Slayer, 1984. Die periode verzamel ik. Liefst nog ouder. Besteld via een interessant vinylzaakje in Nordhorn, vlak over de grens bij Oldenzaal/Enschede.
Georgies.
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSrL4oTdGOon98sKMHD3n-p5KKoHFNZY5V2oCcTexd8wvN1a6Jk
Als je bij Georgies een bootleg bestelt o.i.d. dan komt dit niet uit een gladde folder maar wordt dit opgezocht in met een typmachine getypte lijstjes, met handgeschreven opmerkingen erbij, in een smoezelig schriftje. Dit zijn andere distributiekanalen, daar houd ik wel van.
Georgies.
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSrL4oTdGOon98sKMHD3n-p5KKoHFNZY5V2oCcTexd8wvN1a6Jk
Als je bij Georgies een bootleg bestelt o.i.d. dan komt dit niet uit een gladde folder maar wordt dit opgezocht in met een typmachine getypte lijstjes, met handgeschreven opmerkingen erbij, in een smoezelig schriftje. Dit zijn andere distributiekanalen, daar houd ik wel van.
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 19 juni 2014, 14:54 uur
Afgelopen week kringloop en het rare winkeltje achter rotterdam centraal langs geweest:
Rotterdam:
Kringloop:

(jammer genoeg 7inch loos maar toch gigantisch blij mee)

7inches:
http://1.bp.blogspot.com/-7COc1zJxM_0/T8tGC-PAlnI/AAAAAAAAD9M/b6yluPq26Yw/s1600/Jaap-Fischer-EP.jpg
http://img.tweedehands.nl/f/preview/82296729-jaap-fischer-om-je-geld-vinyl-ep.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c4/Tiffany-I_Think_We're_Alone_Now-12in.jpg
https://eu.rymimg.com/lk/f/l/54a424c4c778788808a355874ffeb40c/1399122.jpg
Rotterdam:

Rotterdam:
Kringloop:

(jammer genoeg 7inch loos maar toch gigantisch blij mee)

7inches:
http://1.bp.blogspot.com/-7COc1zJxM_0/T8tGC-PAlnI/AAAAAAAAD9M/b6yluPq26Yw/s1600/Jaap-Fischer-EP.jpg
http://img.tweedehands.nl/f/preview/82296729-jaap-fischer-om-je-geld-vinyl-ep.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c4/Tiffany-I_Think_We're_Alone_Now-12in.jpg
https://eu.rymimg.com/lk/f/l/54a424c4c778788808a355874ffeb40c/1399122.jpg
Rotterdam:

0
geplaatst: 19 juni 2014, 15:09 uur
Heb jij voor Tiffany - I Think We're Alone Now (extended version) geld betaald?
Kom op zeg, dissen wordt hier niet gewaardeerd. Ik vraag jou toch ook niet of jij dat metaal (schroot) van jou van de vuilnisbelt hebt?

0
Linus Van Pelt
geplaatst: 20 juni 2014, 00:08 uur
Mjuman schreef:
Kom op zeg, dissen wordt hier niet gewaardeerd. Ik vraag jou toch ook niet of jij dat metaal (schroot) van jou van de vuilnisbelt hebt?
(quote)
Het antwoord is nee en er lijkt gebezemd te zijn
0
geplaatst: 20 juni 2014, 16:57 uur
Peter Gabriel – Back to Front, live in London (Super Deluxe 2brd + 2cd + boek in koffietafelboek formaat)
Thomas Dolby - The Sole Inhabitant (2006) (cd+dvd)
Tangerine Dream - Kyoto (2005)
Tim Bowness - Abandoned Dancehall Dreams (2014)
Thomas Dolby - The Sole Inhabitant (2006) (cd+dvd)
Tangerine Dream - Kyoto (2005)
Tim Bowness - Abandoned Dancehall Dreams (2014)
0
buizen
geplaatst: 20 juni 2014, 17:18 uur
Don't worry, ik kan prima tegen kritiek (of zelfs grappen
) over metal. Het gebezemd heb ik zelf eh.. gebezigd. Reactie zelf maar verwijderd.
0
buizen
geplaatst: 20 juni 2014, 17:22 uur
Grmbl, zou vandaag een bestelling ophalen waar ik naar uitzie. Maar gister gebeld en vandaag weer en er wordt niet opgenomen, dan is er maar 1 conclusie: de zaak zit nog dicht. Heb me zeker vergist in de vakantieperiode. Die man neemt altijd de telefoon op en als ie dat niet doet ga ik echt niet voor niets erheen rijden.
Trouwens interessante site DjFrankie, dat discogs. Ze hebben er toch wel vrij zeldzaam materiaal tege schappelijke prijzen.
Trouwens interessante site DjFrankie, dat discogs. Ze hebben er toch wel vrij zeldzaam materiaal tege schappelijke prijzen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 juni 2014, 17:57 uur
buizen schreef:
Check deze HammerheartRecords - discogs.com daar heb ik gekocht, boven 12 euro geen verzendkosten. Alles mooi gesealed en heel veel metal.
0
buizen
geplaatst: 20 juni 2014, 18:17 uur
DjFrankie schreef:
Check deze HammerheartRecords - discogs.com daar heb ik gekocht, boven 12 euro geen verzendkosten. Alles mooi gesealed en heel veel metal.
------------------------------------------------------------------------------------------
Thanx!
Jeetje, daar moet je je wel even in verdiepen. Als leek zijnde. Leek op het gebied van internetplatenzaken en elpees die door brievenbussen schijnen te gaan
. Die site is zo groot, en dat systeem etc. moet ik me even in verdiepen.Maar ze hebben heel wat items leverbaar, dat is interessant. Ook prijstechnisch.
0
geplaatst: 20 juni 2014, 23:23 uur
Voor mensen die wat dezelfde (voornamelijk) metalsmaak hebben als ik, Consouling Store in Gent is een ferme aanrader! Prachtig aanbod post-metal, black-metal, etc.!
Vandaag een plaatje gekocht waarvan ik nooit verwacht had deze in een platenzaak tegen te komen: Continents. - In Streams of Light Doth Linger
Daarnaast er ook dit op LP gekocht:

Vandaag een plaatje gekocht waarvan ik nooit verwacht had deze in een platenzaak tegen te komen: Continents. - In Streams of Light Doth Linger
Daarnaast er ook dit op LP gekocht:

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 juni 2014, 23:53 uur
0
geplaatst: 21 juni 2014, 00:04 uur
Ook even bij HammerheartRecords wezen shoppen:

Turbonegro - Apocalypse Dudes (1998)

Herder - Herder (2011)

Deftones - Diamond Eyes (2010)

Sufjan Stevens - The Age of Adz (2010)

Herder - Herder (2011)

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 juni 2014, 00:23 uur
pjh1967 schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Herder - Herder (2011)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Herder - Herder (2011)
(afbeelding)
(afbeelding)
Hoeveel was jij kwijt Stephan?
Ik kreeg alles vandaag netjes gesealed binnen.
0
buizen
geplaatst: 21 juni 2014, 06:40 uur
JSPR_G schreef:
Voor mensen die wat dezelfde (voornamelijk) metalsmaak hebben als ik, Consouling Store in Gent is een ferme aanrader! Prachtig aanbod post-metal, black-metal, etc.!
Geweldig.
Hoe doen die Belgen dat toch, in Gent schijnt gewoon weer een opleving van platenzaken te zijn, zaken waar het fijn is rondsnuffelen en vertoeven, met lekkere koffie bijvoorbeeld.
(Maar goed, meer iets voor een ander topic, over platenzaken).
0
geplaatst: 21 juni 2014, 10:24 uur
En via Jordy:
The Prodigy Always Outnumbered, Never Outgunned 2004
The Prodigy Invaders Must Die 2009
The Prodigy Music for the Jilted Generation 1994
The Prodigy The Dirtchamber Sessions, Vol. 1 1999
The Prodigy The Fat of the Land 1997
The Prodigy Their Law 2005
Arctic Monkeys Favourite Worst Nightmare 2007
Arctic Monkeys Humbug 2009
Arctic Monkeys Whatever People Say I Am, That's What I'm Not 2006
Arctic Monkeys Who the Fuck Are Arctic Monkeys? 2006
Coldplay A Rush of Blood to the Head 2002
Coldplay Parachutes 2000
Coldplay Viva La Vida or Death and All His Friends 2008
Muse Showbiz 1999
Muse H.A.A.R.P 2008
Muse Hullabaloo Soundtrack 2002
Nine Inch Nails The Downward Spiral 1994
Nine Inch Nails The Fragile 1999
Nine Inch Nails The Slip 2008
Nine Inch Nails With Teeth 2005
Nine Inch Nails Year Zero 2007
System of a Down Hypnotize 2005
System of a Down Mezmerize 2005
System of a Down Toxicity 2001
The Killers Day & Age 2008
The White Stripes Elephant 2003
The White Stripes Get Behind Me Satan 2005
Radiohead In Rainbows 2007
Radiohead My Iron Lung 1994
Radiohead Kid A.
The Prodigy Always Outnumbered, Never Outgunned 2004
The Prodigy Invaders Must Die 2009
The Prodigy Music for the Jilted Generation 1994
The Prodigy The Dirtchamber Sessions, Vol. 1 1999
The Prodigy The Fat of the Land 1997
The Prodigy Their Law 2005
Arctic Monkeys Favourite Worst Nightmare 2007
Arctic Monkeys Humbug 2009
Arctic Monkeys Whatever People Say I Am, That's What I'm Not 2006
Arctic Monkeys Who the Fuck Are Arctic Monkeys? 2006
Coldplay A Rush of Blood to the Head 2002
Coldplay Parachutes 2000
Coldplay Viva La Vida or Death and All His Friends 2008
Muse Showbiz 1999
Muse H.A.A.R.P 2008
Muse Hullabaloo Soundtrack 2002
Nine Inch Nails The Downward Spiral 1994
Nine Inch Nails The Fragile 1999
Nine Inch Nails The Slip 2008
Nine Inch Nails With Teeth 2005
Nine Inch Nails Year Zero 2007
System of a Down Hypnotize 2005
System of a Down Mezmerize 2005
System of a Down Toxicity 2001
The Killers Day & Age 2008
The White Stripes Elephant 2003
The White Stripes Get Behind Me Satan 2005
Radiohead In Rainbows 2007
Radiohead My Iron Lung 1994
Radiohead Kid A.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 juni 2014, 11:41 uur
Verzameling maar weer een beetje aanvullen:
Crosby, Stills & Nash - CSN. Voor zes euro wil ik 'm ook wel op cd.
Crazy Horse - At Crooked Lake
Neil Young - Cellar Door
Crosby, Stills & Nash - CSN. Voor zes euro wil ik 'm ook wel op cd.
Crazy Horse - At Crooked Lake
Neil Young - Cellar Door
0
Sietse
geplaatst: 22 juni 2014, 00:31 uur
Machinefabriek - Stillness Soundtracks
Machinefabriek - Drum Solos
Machinefabriek - Drum Solos
0
Sietse
geplaatst: 22 juni 2014, 19:04 uur
Orphax - Oniscus Asellus
TVO - Dileab Cholbhasach (The Western Lands Pt. 1)
TVO - Dileab Cholbhasach (The Western Lands Pt. 1)
* denotes required fields.

Deluxe dubbel-cd.