MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu #7

zoeken in:

Ladies Day2:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Waarschijnlijk ging deze hoes daaraan vooraf. 't Is dat de dames op de hoes van Cut zelf iets met de muziek te maken hebben, anders kon de hoes in het boek Hoezenpoezen.

Kronos schreef:
(quote)

Waarschijnlijk ging deze hoes daaraan vooraf. 't Is dat de dames op de hoes van Cut zelf iets met de muziek te maken hebben, anders kon de hoes in het boek Hoezenpoezen.

Bij een van de wave-topics Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MOOWS - Mjuman's Onbekende en Onbeminde Wave Sounds is daar idd ook een grap over gemaakt:
deric raven schreef:
Kijk, een paar blote tieten, en dit topic is weer onder de aandacht.

Het is wel verdienstelijke muziek, ongepolijst met een soort 'tribal' beat erin. Overigens zijn zowel Lizzy Mercier Descloux als Ari Up (Slits) aan dezelfde verschrikkelijke ziekte overleden.

(afbeelding)

Alweer

Mjuman schreef:
Het is wel verdienstelijke muziek, ongepolijst met een soort 'tribal' beat erin.

Ik heb zonet je beschrijving van de muziek gelezen in het topic. Zal het album eens opzoeken.

Kronos schreef:
(quote)

Ik heb zonet je beschrijving van de muziek gelezen in het topic. Zal het album eens opzoeken.

Eerlijk gezegd ben ik ook wel benieuwd naar wat je van Lizzy Mercier Descloux vindt - jellorum is ook van haar een liefhebber.

buizen
http://travistation.files.wordpress.com/2012/04/scorpions-animal-magnetism-1980.jpg

1980. (bijna) 35 jaar geleden gepresenteerd dus alweer. Met juweeltjes als "Make it real", "The Zoo", en "Lady Starlight". Ik blijf het een apart Scorpionsalbum vinden en draai het graag, bijvoorbeeld in de auto en dan keihard. Nu op elpee en lekker thuis, heerlijk.

Maar eens aan deze klassieker begonnen:

(afbeelding)

buizen
Stalin schreef:
(afbeelding)

Alweer

Ja jij hebt die box. Coole aanschaf.

buizen

Fijne zomeravond.

(afbeelding)

Mjuman schreef:
Eerlijk gezegd ben ik ook wel benieuwd naar wat je van Lizzy Mercier Descloux vindt.
Zal ik ook eens opzoeken. Cut van The Slits is wel leuk. Zangeres (manier van zingen) doet me soms wat aan Björk denken. Al zingt die niet zó vals.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:41 uur

geplaatst: vandaag om 11:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.