De Site / Gebruikers / Wat draai je nu #7
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2014, 15:22 uur
Waarschijnlijk ging deze hoes daaraan vooraf. 't Is dat de dames op de hoes van Cut zelf iets met de muziek te maken hebben, anders kon de hoes in het boek Hoezenpoezen.
0
geplaatst: 12 juni 2014, 15:38 uur
Kronos schreef:
Waarschijnlijk ging deze hoes daaraan vooraf. 't Is dat de dames op de hoes van Cut zelf iets met de muziek te maken hebben, anders kon de hoes in het boek Hoezenpoezen.
(quote)
Bij een van de wave-topics Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MOOWS - Mjuman's Onbekende en Onbeminde Wave Sounds is daar idd ook een grap over gemaakt:
deric raven schreef:
Kijk, een paar blote tieten, en dit topic is weer onder de aandacht.
Kijk, een paar blote tieten, en dit topic is weer onder de aandacht.
Het is wel verdienstelijke muziek, ongepolijst met een soort 'tribal' beat erin. Overigens zijn zowel Lizzy Mercier Descloux als Ari Up (Slits) aan dezelfde verschrikkelijke ziekte overleden.
0
geplaatst: 12 juni 2014, 15:47 uur
Mjuman schreef:
Het is wel verdienstelijke muziek, ongepolijst met een soort 'tribal' beat erin.
Het is wel verdienstelijke muziek, ongepolijst met een soort 'tribal' beat erin.
Ik heb zonet je beschrijving van de muziek gelezen in het topic. Zal het album eens opzoeken.
0
geplaatst: 12 juni 2014, 16:06 uur
Kronos schreef:
Ik heb zonet je beschrijving van de muziek gelezen in het topic. Zal het album eens opzoeken.
(quote)
Eerlijk gezegd ben ik ook wel benieuwd naar wat je van Lizzy Mercier Descloux vindt - jellorum is ook van haar een liefhebber.
0
buizen
geplaatst: 12 juni 2014, 16:06 uur
http://travistation.files.wordpress.com/2012/04/scorpions-animal-magnetism-1980.jpg
1980. (bijna) 35 jaar geleden gepresenteerd dus alweer. Met juweeltjes als "Make it real", "The Zoo", en "Lady Starlight". Ik blijf het een apart Scorpionsalbum vinden en draai het graag, bijvoorbeeld in de auto en dan keihard. Nu op elpee en lekker thuis, heerlijk.
1980. (bijna) 35 jaar geleden gepresenteerd dus alweer. Met juweeltjes als "Make it real", "The Zoo", en "Lady Starlight". Ik blijf het een apart Scorpionsalbum vinden en draai het graag, bijvoorbeeld in de auto en dan keihard. Nu op elpee en lekker thuis, heerlijk.
0
geplaatst: 12 juni 2014, 18:21 uur

Mjuman schreef:
Eerlijk gezegd ben ik ook wel benieuwd naar wat je van Lizzy Mercier Descloux vindt.
Zal ik ook eens opzoeken. Cut van The Slits is wel leuk. Zangeres (manier van zingen) doet me soms wat aan Björk denken. Al zingt die niet zó vals.Eerlijk gezegd ben ik ook wel benieuwd naar wat je van Lizzy Mercier Descloux vindt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.