MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / Copy Controlled cd's

zoeken in:
De meesten zijn te beluisteren met Itunes. Morning Runner overigens niet, dat is de eerste bij mij.

HiLL schreef:
De meesten zijn te beluisteren met Itunes. Morning Runner overigens niet, dat is de eerste bij mij.

Itunes draait alleen op windows 2000 en hoger....ik heb ME....

Auw ME..

Snowman
HiLL schreef:
Auw ME..

Moet je maar niet met ME werken...

Snowman schreef:
(quote)

Moet je maar niet met ME werken...

Ik weet het ik ben slecht..... er zijn ook nog mensen die werken met een systeem wat eigenlijk geen hogere versie van windows trekt.... dus als je nog een snellere pc hebt staan, die je voor zeer weinig kwijt wilt

Heb ik de complete Blue Note Trip serie gekocht. Wil ik ze op mijn computer zetten(Daar draai ik toch veel muziek op) Duurt het een uur per schijfje voordat ze geript zijn. Dat is dus ruim 10 uur rippen.
En per ongeluk op ok gedrukt om de cd af te spelen. Krijg ik een speler die ik helemaal niet wil.
Ik baal hier dus mega van. Alsof die copy-controle ook maar 1 iemand tegenhoudt om het te downloaden ofzo.
Goed bezig daar bij EMI

Allmusic
Ik heb nooit problemen met copy-controlled cd's, kan ze gewoon op de pc afspelen (ook met MediaPlayer) en op een normale manier rippen/kopiëren, wel even het programmaatje afsluiten dat automatisch opstart.

Hmm, als ik met media player een cd rip, duurt dat gemiddeld zo`n 2-3 minuten. Maar zo`n copy-controlled van EMI duurt zo`n 3-4 minuten per nummer!!!!
geen idee waar dat aan ligt, maar volgens mij alleen bij EMI. (Coldplay, Blue Note en oh ja, ook de rarities en b-sides van Nick Cave. Weet alleen niet of dat EMI is. Die herkende mediaplayer helemaal niet als cd)

Maar ik heb het probleem zojuist verholpen en een mini-setje voor op mijn bureau gekocht, waarvanaf ik via een USB poort ook direct cd`s op mijn mp3 speler kan rippen.
Nu alleen nog kijken of dat wel werkt.

Een paar maanden terug een nieuwe cd speler gekocht. Prima apparaat, maar helaas worden copy controlled cd's niet storingsvrij weergegeven.

Daar mijn dvd speler ook aan vervanging toe is, ben ik van plan een blu-ray speler te kopen. Heeft iemand ervaring met het mogelijke afspeelproblemen van copy controlled cd's (helaas heb ik er een stuk of 20, waaronder de cd box The Dark Horse Years van George Harrison) op een blu-ray speler?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:31 uur

geplaatst: vandaag om 08:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.