Overig / Apparatuur / Stotterend geluid tijdens surfen
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2006, 11:16 uur
Weet iemand waarom ik tijdens het surfen een 'stotterend' geluid krijg door mijn boxen. Zeer irritant en niet eerder gehad. Heb genoeg geheugen (1024mb) mocht het daaraan liggen...? Help!
0
geplaatst: 12 november 2006, 11:33 uur
Draden al gecontroleerd? Heb zelf vaak stotterende, krakekende en ruisende geluiden eruit gehoord doordat het niet helemaal goed vast zat.
0
geplaatst: 12 november 2006, 11:47 uur
Ik las Hill's post en zag hem al even langs de pier van Scheveningen surfen met zijn krakende boxjes op zijn plank... 

0
geplaatst: 12 november 2006, 12:33 uur
lol Herman!
Ik zal eens kijken Neo, maar het is juist wanneer een pagina laadt, dan hoor je het....
Ik zal eens kijken Neo, maar het is juist wanneer een pagina laadt, dan hoor je het....

0
Allmusic
geplaatst: 12 november 2006, 12:46 uur
Het lijkt wel alsof je computer een zware bewerking aan het uitvoeren is, zoals bijvoorbeeld het wegschrijven van een bestand op je harde schijf na het downloaden, de virusscanner die het nodig vindt om je hele computer te gaan scannen, etc. Misschien kun je de lopende processen eens nakijken op geheugengebruik in 'Taakbeheer' (ctrl-alt-del).
Probeer ook je koptelefoon eens rechtstreeks aan te sluiten op je geluidskaart, om te kijken of het probleem zich dan ook voordoet (achterzijde computer).
Probeer ook je koptelefoon eens rechtstreeks aan te sluiten op je geluidskaart, om te kijken of het probleem zich dan ook voordoet (achterzijde computer).
0
geplaatst: 12 november 2006, 12:46 uur
Lullige is dat XP er net opnieuw opstaat. Direct X staat erop.
Ok Allmusic, i will.
Ok Allmusic, i will.

0
geplaatst: 12 november 2006, 13:43 uur
Jordy schreef:
Misschien moet je je harde schijf defragmenteren.
Misschien moet je je harde schijf defragmenteren.
Als er nou iets is wat nooit werkt....

0
geplaatst: 12 november 2006, 14:04 uur
Dus enkel als je firefox of IE gebruikt? Alle andere programma's hebben geen invloed op je geluid? En ik neem aan dat je het stotteren enkel hoort terwijl je muziek luistert? Of ook als er geen muziek opstaat?
Als je net de boel geformatteerd hebt, heb je wel alle drivers weer geïnstalleerd en up-to-date?
Als je net de boel geformatteerd hebt, heb je wel alle drivers weer geïnstalleerd en up-to-date?
0
geplaatst: 12 november 2006, 19:22 uur
@gemaster: defragmenteren in veilige modus 
@bubba: IE gebruik ik nauwelijks, dus in dit geval met Firefox. Ja het geluid stottert eventjes als ik een pagina opkom. De drivers zijn up to date.
@Ex: nee geen Itunes, winamp.

@bubba: IE gebruik ik nauwelijks, dus in dit geval met Firefox. Ja het geluid stottert eventjes als ik een pagina opkom. De drivers zijn up to date.
@Ex: nee geen Itunes, winamp.
* denotes required fields.