MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / Stotterend geluid tijdens surfen

zoeken in:
Weet iemand waarom ik tijdens het surfen een 'stotterend' geluid krijg door mijn boxen. Zeer irritant en niet eerder gehad. Heb genoeg geheugen (1024mb) mocht het daaraan liggen...? Help!

neo
Draden al gecontroleerd? Heb zelf vaak stotterende, krakekende en ruisende geluiden eruit gehoord doordat het niet helemaal goed vast zat.

Ik las Hill's post en zag hem al even langs de pier van Scheveningen surfen met zijn krakende boxjes op zijn plank...

lol Herman!

Ik zal eens kijken Neo, maar het is juist wanneer een pagina laadt, dan hoor je het....

Misschien moet je je harde schijf defragmenteren.

Allmusic
Het lijkt wel alsof je computer een zware bewerking aan het uitvoeren is, zoals bijvoorbeeld het wegschrijven van een bestand op je harde schijf na het downloaden, de virusscanner die het nodig vindt om je hele computer te gaan scannen, etc. Misschien kun je de lopende processen eens nakijken op geheugengebruik in 'Taakbeheer' (ctrl-alt-del).

Probeer ook je koptelefoon eens rechtstreeks aan te sluiten op je geluidskaart, om te kijken of het probleem zich dan ook voordoet (achterzijde computer).

Lullige is dat XP er net opnieuw opstaat. Direct X staat erop.

Ok Allmusic, i will.

Jordy schreef:
Misschien moet je je harde schijf defragmenteren.

Als er nou iets is wat nooit werkt....

Ja hallo weet ik veel, ik gebruik geen Windows

Dus enkel als je firefox of IE gebruikt? Alle andere programma's hebben geen invloed op je geluid? En ik neem aan dat je het stotteren enkel hoort terwijl je muziek luistert? Of ook als er geen muziek opstaat?

Als je net de boel geformatteerd hebt, heb je wel alle drivers weer geïnstalleerd en up-to-date?

Hill gebruik je iTunes?

@gemaster: defragmenteren in veilige modus

@bubba: IE gebruik ik nauwelijks, dus in dit geval met Firefox. Ja het geluid stottert eventjes als ik een pagina opkom. De drivers zijn up to date.

@Ex: nee geen Itunes, winamp.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:15 uur

geplaatst: vandaag om 00:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.