Overig / Apparatuur / .m4a
zoeken in:
0
geplaatst: 4 januari 2005, 22:14 uur
Heeft iemand enig idee hoe ik dit bestandstype om kan zetten naar mp3?
0
geplaatst: 5 januari 2005, 11:56 uur
In ieder geval een bestandstype voor muziek, verder weet ik er ook niets van, alleen dat ik het steeds vaker tegenkom.
0
geplaatst: 5 januari 2005, 13:17 uur
Ja dat is waar maar ik hoopte dat iemand hier ervaring met zo'n programma had. Heb zelf wel eens teen en tander gedownload en elke keer waren het van die brakke programmaatjes.
0
geplaatst: 5 januari 2005, 13:23 uur
Maar welk programma gebruikt zo een file?
Je hebt tegenwoordig ook bestanden die eindigen op .ogg. Van welk programma zijn deze files?
Je hebt tegenwoordig ook bestanden die eindigen op .ogg. Van welk programma zijn deze files?
0
geplaatst: 5 januari 2005, 13:35 uur
Geen idee. Winamp kan zowat alles afspelen. .ogg en .m4a in ieder geval.
0
geplaatst: 5 januari 2005, 15:08 uur
.m4a wordt vooral gebruikt in Itunes en is codec met een bepaalde beveiliging dacht ik .ogg is niet van een specifiek programma, maar is een open source codec die nog een beetje in de kinderschoenen staat en steeds beter wordt.
0
geplaatst: 5 januari 2005, 16:48 uur
een codec waarvan iedereen de broncode mag zien en aanpassen om het te verbeteren..
0
geplaatst: 5 januari 2005, 19:14 uur
ogg staat toch voor Ogg Vorbis en is toch gewoon een soort mp3 ?
0
geplaatst: 5 januari 2005, 21:08 uur
Nu begrijp ik het nog altijd niet. Had beter gevraagd, wat een codec is...
0
geplaatst: 5 januari 2005, 21:42 uur
Een codec is een ding waarmee je film- of audiobestanden kan 'verkleinen' door ze comprimeren (bv. door ze van wav. naar .mp3 te converteren).
Als ik het goed heb, ik heb er ook niet echt verstand van.
Als ik het goed heb, ik heb er ook niet echt verstand van.
0
geplaatst: 29 januari 2005, 13:33 uur
Meer info over m4a vind je op de volgende Engelstalige website:
http://www.m4a.com/
m4a bestanden zijn gecompromeerde muziekbestanden, die gebruik maken van de nieuwe MPEG 4 Audio compressie.
0
dion_odinot
geplaatst: 28 april 2009, 19:54 uur
m4a zijn hoogst waarschijnlijk nummers die je van itunes hebt gedownload. en die zullen ongetwijfeld erg goed beveiligd zijn. Zal heel moeilijk worden om die te converten
* denotes required fields.