Genres / Soul, Funk en R&B / Reijersen's Sensitive Soul/R&B Top 100
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2006, 15:19 uur
luc011190 schreef:
Getver, Lose my Breath, ik vind sowieso die laatste cd verschrikkelijk. Ik zat eerder te denken aan Independent Woman, Bootylicious of Emotions (bij voorkeur Neptunes Remix)
(quote)
Getver, Lose my Breath, ik vind sowieso die laatste cd verschrikkelijk. Ik zat eerder te denken aan Independent Woman, Bootylicious of Emotions (bij voorkeur Neptunes Remix)

Independent Woman is wel mijn nummer 2 van DC.
0
geplaatst: 24 juli 2006, 19:03 uur
Reijersen schreef:
(quote)
Die mash-up met 10CC

0
geplaatst: 24 juli 2006, 19:10 uur
0
geplaatst: 24 juli 2006, 21:25 uur
luc011190 schreef:
(quote)

Emotions

0
geplaatst: 24 juli 2006, 21:33 uur
81. Hard To Say I’m Sorry – Az Yet
het gevoel knalt uit dit nummer via de boxen jou tegemoet. Heerlijke stemmen van die zangers, passen perfect bij elkaar. Een old/all-timer.
het gevoel knalt uit dit nummer via de boxen jou tegemoet. Heerlijke stemmen van die zangers, passen perfect bij elkaar. Een old/all-timer.
0
geplaatst: 29 juli 2006, 22:06 uur
80. Freek’n You – Jodeci
Jodeci is een groep die ik toch wel tot een innovator van de hedendaagse R&B zie. Een groep waaruit het duo K-Ci & Jojo voort zijn gekomen. Een groep die in deze lijst niet mag ontbreken.
Jodeci is een groep die ik toch wel tot een innovator van de hedendaagse R&B zie. Een groep waaruit het duo K-Ci & Jojo voort zijn gekomen. Een groep die in deze lijst niet mag ontbreken.
0
geplaatst: 31 juli 2006, 19:36 uur
beruk schreef:
Géén Roberta Flack? Dan is de lijst niet sensitive genoeg!
Géén Roberta Flack? Dan is de lijst niet sensitive genoeg!
ben eigenlijk niet zo een liefhebber van Roberta Flack
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 16:10 uur
79 Maybe I’m Amazed – Carleen Anderson
Één van de meest geweldige zangeressen van de laatste tijd. Die stem van haar blaast je totaal naar de zevende hemel. Vooral in dit nummer. Niks anders als prachtig.
Één van de meest geweldige zangeressen van de laatste tijd. Die stem van haar blaast je totaal naar de zevende hemel. Vooral in dit nummer. Niks anders als prachtig.
0
geplaatst: 12 september 2006, 10:22 uur
78. Family Affair – Mary J. Blige
Een echt clubbanger die altijd in mijn hoofd blijft hangen als ik het nummer gehoord heb. Mary J. Blige is een grondlegger in de R&B-scene. Daarom alleen al verdient zij een notering in deze lijst.
Een echt clubbanger die altijd in mijn hoofd blijft hangen als ik het nummer gehoord heb. Mary J. Blige is een grondlegger in de R&B-scene. Daarom alleen al verdient zij een notering in deze lijst.
0
geplaatst: 12 september 2006, 14:22 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dr. Dre productie toch?
Dr. Dre productie toch?
Ja, dat lijkt me ook. Volgens mij was What's the Difference ook eerder, en heeft hij die fantastische beat daarna nog een keer aan Mary uitgeleend. Lekker nummer ook

0
geplaatst: 12 september 2006, 14:59 uur
Mmm, dat valt me een beetje tegen van je, reijersen. Ze heeft echt een prachtige stem! The First Time Ever I Saw Your Face is een echte tranentrekker

0
geplaatst: 12 september 2006, 16:18 uur
musicfriek schreef:
Mmm, dat valt me een beetje tegen van je, reijersen. Ze heeft echt een prachtige stem! The First Time Ever I Saw Your Face is een echte tranentrekker
(quote)

niets aan te doen friek
0
geplaatst: 19 september 2006, 16:07 uur
77. Extravaganza – Jamie Foxx (ft. Kanye West)
Een erg nieuw nummer in deze lijst. Dit nummer heeft zijn nominering te danken aan de kwaliteit van de song. Het had me van het begin af aan te pakken, vooral de versie met Kanye West. Heerlijke productie van dezelfde man. Zeker een plaatsje waard.
Een erg nieuw nummer in deze lijst. Dit nummer heeft zijn nominering te danken aan de kwaliteit van de song. Het had me van het begin af aan te pakken, vooral de versie met Kanye West. Heerlijke productie van dezelfde man. Zeker een plaatsje waard.
0
geplaatst: 21 september 2006, 17:15 uur
76. End of the Road – Boyz II Men
Het krachtige punt van Boyz II Men is dat de stemmen van de zangers zo ongelofelijk goed bij elkaar passen. De in harmony gezongen songs mogen meestal wat slijmerig overkomen, maar dat betekent niet dat het prachtige End of the Road niet in mijn lijst plaats neemt.
Het krachtige punt van Boyz II Men is dat de stemmen van de zangers zo ongelofelijk goed bij elkaar passen. De in harmony gezongen songs mogen meestal wat slijmerig overkomen, maar dat betekent niet dat het prachtige End of the Road niet in mijn lijst plaats neemt.
0
geplaatst: 20 oktober 2006, 18:18 uur
Veertje007 schreef:
Goed hoor;)
Goed hoor;)
Denk alleen dat hij er nu weer heel anders uit zou zien. Heb in deze lijst toch wat bekendere nummers genomen.
* denotes required fields.