menu

Mijn Updates +
Genres / Soul, Funk en R&B / Reijersen's Sensitive Soul/R&B Top 100

zoeken in:
luc011190 schreef:
(quote)

Getver, Lose my Breath, ik vind sowieso die laatste cd verschrikkelijk. Ik zat eerder te denken aan Independent Woman, Bootylicious of Emotions (bij voorkeur Neptunes Remix)

Independent Woman is wel mijn nummer 2 van DC.

Reijersen schreef:
(quote)

Independent Woman is wel mijn nummer 2 van DC.

Die mash-up met 10CC

luc011190 schreef:
(quote)

Die mash-up met 10CC

laat dat hele DC maar zitten eigenlijk.

luc011190 schreef:
(quote)

Getver, Lose my Breath, ik vind sowieso die laatste cd verschrikkelijk. Ik zat eerder te denken aan Independent Woman, Bootylicious of Emotions (bij voorkeur Neptunes Remix)

Emotions

81. Hard To Say I’m Sorry – Az Yet

het gevoel knalt uit dit nummer via de boxen jou tegemoet. Heerlijke stemmen van die zangers, passen perfect bij elkaar. Een old/all-timer.

80. Freek’n You – Jodeci

Jodeci is een groep die ik toch wel tot een innovator van de hedendaagse R&B zie. Een groep waaruit het duo K-Ci & Jojo voort zijn gekomen. Een groep die in deze lijst niet mag ontbreken.

Géén Roberta Flack? Dan is de lijst niet sensitive genoeg!

beruk schreef:
Géén Roberta Flack? Dan is de lijst niet sensitive genoeg!

ben eigenlijk niet zo een liefhebber van Roberta Flack

79 Maybe I’m Amazed – Carleen Anderson

Één van de meest geweldige zangeressen van de laatste tijd. Die stem van haar blaast je totaal naar de zevende hemel. Vooral in dit nummer. Niks anders als prachtig.

78. Family Affair – Mary J. Blige

Een echt clubbanger die altijd in mijn hoofd blijft hangen als ik het nummer gehoord heb. Mary J. Blige is een grondlegger in de R&B-scene. Daarom alleen al verdient zij een notering in deze lijst.

Dr. Dre productie toch?

MJ_DA_MAN schreef:
Dr. Dre productie toch?

Ja, dat lijkt me ook. Volgens mij was What's the Difference ook eerder, en heeft hij die fantastische beat daarna nog een keer aan Mary uitgeleend. Lekker nummer ook

Verwar je het nummer niet met Blu Cantrell - Breathe ?

Reijersen schreef:
ben eigenlijk niet zo een liefhebber van Roberta Flack

Mmm, dat valt me een beetje tegen van je, reijersen. Ze heeft echt een prachtige stem! The First Time Ever I Saw Your Face is een echte tranentrekker

musicfriek schreef:
(quote)

Mmm, dat valt me een beetje tegen van je, reijersen. Ze heeft echt een prachtige stem! The First Time Ever I Saw Your Face is een echte tranentrekker

niets aan te doen friek

77. Extravaganza – Jamie Foxx (ft. Kanye West)

Een erg nieuw nummer in deze lijst. Dit nummer heeft zijn nominering te danken aan de kwaliteit van de song. Het had me van het begin af aan te pakken, vooral de versie met Kanye West. Heerlijke productie van dezelfde man. Zeker een plaatsje waard.

76. End of the Road – Boyz II Men

Het krachtige punt van Boyz II Men is dat de stemmen van de zangers zo ongelofelijk goed bij elkaar passen. De in harmony gezongen songs mogen meestal wat slijmerig overkomen, maar dat betekent niet dat het prachtige End of the Road niet in mijn lijst plaats neemt.

Goed hoor;)

Veertje007 schreef:
Goed hoor;)

Denk alleen dat hij er nu weer heel anders uit zou zien. Heb in deze lijst toch wat bekendere nummers genomen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:36 uur

geplaatst: vandaag om 03:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.