Muziek / Muziekgames / De Grote 70's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2017, 23:15 uur
teus schreef:
Zoals gezegd de mooiste parels liggen eruit
en nu is helaas ook mijn laatste nominatie gesneuveld (Temptations) maar ik neem er vanavond toch een extra borrel op omdat dit TopSoul werk dus wel de halve finale heeft bereikt
Zoals gezegd de mooiste parels liggen eruit
en nu is helaas ook mijn laatste nominatie gesneuveld (Temptations) maar ik neem er vanavond toch een extra borrel op omdat dit TopSoul werk dus wel de halve finale heeft bereikt
Maar helaas heeft die topper de uber soultopper Inner City Blues (van Marvin Gaye) wel net verslagen
Die had hier gewoon in de finale moeten staan.Verder wel een prachtfinale, hoor.
En bovenal zeer content dat Pink Floyd niet in de finale is terechtgekomen.
0
geplaatst: 25 juni 2017, 23:50 uur
12-9
Twee toch wel schitterende liedjes, ik ben er tevreden mee.
Twee toch wel schitterende liedjes, ik ben er tevreden mee.
0
geplaatst: 26 juni 2017, 08:17 uur
Goeie grap Johan
, toch al zeker 14 mensen die er voor zijn plezier naar luisteren
0
geplaatst: 26 juni 2017, 09:01 uur
Of misschien vinden ze die ander vreselijk 
Ik hou van The Doors, maar dit nummer vind ik toch echt een slaapfestijn

2
geplaatst: 26 juni 2017, 09:10 uur
Prachtig sfeervol nummer juist, zeker in mijn Doors top 5
Anyway we hebben een winnaar(res), gefeliciteerd Kate
https://images.genius.com/4456b69be075a9e8478c582488054b69.500x498x1.jpg
En iedereen bedankt voor het meespelen en ik zie jullie weer bij het volgende decennium
Anyway we hebben een winnaar(res), gefeliciteerd Kate
https://images.genius.com/4456b69be075a9e8478c582488054b69.500x498x1.jpg
En iedereen bedankt voor het meespelen en ik zie jullie weer bij het volgende decennium
1
geplaatst: 26 juni 2017, 09:12 uur
johan de witt schreef:

ik weet iig al van 1 persoon (de leeuw) dat hij kate vreselijk vind

1
geplaatst: 26 juni 2017, 09:33 uur
Gedroomde winnares van deze mooie ko! Een meesterwerk in het samengaan van literatuur en muziek. En net als bij de 60`s (Love) een nominatie van mij 

0
geplaatst: 26 juni 2017, 09:41 uur
Johnny Marrissey schreef:
Gedroomde winnares van deze mooie ko! Een meesterwerk in het samengaan van literatuur en muziek. En net als bij de 60`s (Love) een nominatie van mij
Dan verban ik je bij deze bij verdere nominaties in de 80's

2
geplaatst: 26 juni 2017, 09:44 uur
Haha, The Smiths worden toch wel genomineerd met hun mooisten..

0
geplaatst: 26 juni 2017, 10:49 uur

Riders moest trouwens dik gewonnen hebben, absoluut geen slaapfestijn maar wel hun allerbeste nummer
Toch bedankt weer laxus11!
0
geplaatst: 26 juni 2017, 10:53 uur
0
geplaatst: 26 juni 2017, 11:06 uur
Ik vond het niveau van de halve finales van de jaren '60 een stuk hoger dan die van de jaren '70, maar evengoed wel een goede winnares. Laxus11 weer bedankt voor de organisatie en Johnny Marrissey gefeliciteerd met de back-to-back wins. De band waarvan de zanger de initialen SPM heeft lijkt me toch wel een van de favorieten voor de volgende editie.
1
geplaatst: 26 juni 2017, 18:03 uur
Overigens zal ik morgen het 80's topic online gooien dus wees voorbereid 

0
geplaatst: 26 juni 2017, 18:49 uur
Riders had natuurlijk een veel betere winnaar geweest, maar soit. Heerlijk decennium. Lex bedankt en op naar de '80's!
1
geplaatst: 26 juni 2017, 20:23 uur
laxus11 bedankt!
Ik heb met veel plezier meegedaan en uiteraard hadden wat mij betreft ook heel wat andere nummers mogen winnen, maar ik kan prima leven met deze winnaar. Uiteraard omdat ik nu eenmaal de wens van de meerderheid van stemmen als goed democraat respecteer
Ik heb met veel plezier meegedaan en uiteraard hadden wat mij betreft ook heel wat andere nummers mogen winnen, maar ik kan prima leven met deze winnaar. Uiteraard omdat ik nu eenmaal de wens van de meerderheid van stemmen als goed democraat respecteer

* denotes required fields.