MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00’s & 10’s R&B K.O.

zoeken in:

48. JONES – Melt vs. NAO - In The Morning

0-1

49. Christina Milian feat. Joe Budden – Whatever U Want vs. Major Hawthorne - Just Ain't Gonna Work Out

1-0

0-2

Ik heb trouwens de nominatieronde gemist, maar er is vast wel een suf nummer dat vervangen kan worden? Want de beste Nederlandse R&B-artiest ontbreekt...

Poek schreef:
0-2

Ik heb trouwens de nominatieronde gemist, maar er is vast wel een suf nummer dat vervangen kan worden? Want de beste Nederlandse R&B-artiest ontbreekt...

(embed)

Concentreer jij je nou maar eerst op de puntentelling.

1-2 (denk ik).

Oeps. Ik nam automatisch aan dat Major Hawthorne al voor zou staan denk ik.

50. D'Angelo - Untitled (How Does It Feel?) vs. Kelis feat. André 3000 – Millionaire

0-1 beide fantastisch

0-2

1-3

Nou vooruit dan... eigenlijk was Millionaire al door gezien de 24 uur

51. The Weeknd - The Morning vs. Erykah Badu & Common - Love of My Life (An Ode to Hip-Hop)

1-0

Nog een 5-3 voor D'Angelo.

6-3

51. The Weeknd - The Morning vs. Erykah Badu & Common - Love of My Life (An Ode to Hip-Hop)

0-1

Stand is nu dus 2-2

52. Craig David – 7 Days vs. Maxwell - Pretty Wings

1-0

2-0

53. Bruno Mars - Finesse vs. Beyoncé - Diva

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 05:54 uur

geplaatst: vandaag om 05:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.