MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00’s & 10’s R&B K.O.

zoeken in:

Yesss Nodesha is present

0-4

2. Keri Hilson feat. Nelly – Lose Control vs. Kelis feat. Cee Lo Green – Lil’ Star

0-1

0-2

1-3 lekker nummer van Keri en Nelly is bae

1-4

3. Jeremih feat. J. Cole – Planes vs. Michael Kiwanuka - Cold Little Heart

0-1

0-2

0-3

0-4 (al vind ik dit meer soul; maar wel hele mooie!)

4. Alina Baraz feat. Khalid – Electric vs. Christina Milian – When You Look at Me

catdog schreef:
Spelen jullie mee?
Leuk dat je het spel hebt opgezet maar wat mij betreft jammer dat je er zoveel nummers van hebt gemaakt. Nu is het een vergaarbak geworden met (te) veel liedjes die niets toevoegen aan dit spel. Je keuzes wat betreft welke nummers wel/niet begrijp ik jammer genoeg ook niet zo goed.

Edgar18 schreef:
(quote)
Leuk dat je het spel hebt opgezet maar wat mij betreft jammer dat je er zoveel nummers van hebt gemaakt. Nu is het een vergaarbak geworden met (te) veel liedjes die niets toevoegen aan dit spel. Je keuzes wat betreft welke nummers wel/niet begrijp ik jammer genoeg ook niet zo goed.

Tijdens het aanvullen van de nominaties merkte ik dat ik toch meer platen wilden laten meespelen dan er nog plek voor was. Ik ben zelf ook wel een voorstander van een wat langere K.O. dus heb het aantal uiteindelijk verlengt, met veel hits, nieuwe tracks maar ook wat persoonlijke favorietjes.

Vond het achteraf gezien wat vreemd om dit genre maar deels te belichten terwijl er veel moois in te vinden is. De Rock/ Pop/ Disco/ Dance K.O.'s krijgen vaak ook wat langer de tijd. Nu is R&B aan de beurt.

remcodulac schreef:
4. Alina Baraz feat. Khalid – Electric vs. Christina Milian – When You Look at Me

1-0

...

Tsja, ik vrees da ik wegens tijdgebrek alleen meestem als ik beide al ken (en dus niet de onbekenden ga luisteren). En helaas, ik heb nog nooit van Alina Baraz gehoord.

Arrie schreef:
Tsja, ik vrees da ik wegens tijdgebrek alleen meestem als ik beide al ken (en dus niet de onbekenden ga luisteren). En helaas, ik heb nog nooit van Alina Baraz gehoord.

Fair enough. Al denk ik wel dat ze bij je in de smaak zal vallen

5. Solange - Lovers in the Parking Lot vs. Usher feat. Lil' Jon & Ludacris - Yeah!

1-0

6. The Weeknd - High for This vs. Alicia Keys feat. Kendrick Lamar – It’s on Again

0-1

1-1

1-2

1-3

Beslissende stem?

Jaa, graag voordat Alicia doorgaat omdat ze voorstond na 24 uur

4-3

7. Justin Bieber feat. Chance the Rapper – Confident vs. Frank Ocean - Pyramids

0-1 Confident ook erg fijn

0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 09:58 uur

geplaatst: vandaag om 09:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.