MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00’s & 10’s R&B K.O.

zoeken in:

89. Nâdiya - Amies Ennemies vs. LION BABE feat. Childish Gambino – Jump Hi

0-1

Beslissende stem?

Ik merk trouwens wel dat Remco en ik het vaak weliswaar erg goed erg kunnen vinden maar in dit topic dan weer bijna nooit.

Arrie schreef:
Ik merk trouwens wel dat Remco en ik het vaak weliswaar erg goed erg kunnen vinden maar in dit topic dan weer bijna nooit.
Nou, dan hoop ik maar dat dat geen indicatie is voor je beslissende stem in deze battle...

remcodulac schreef:
(quote)
Nou, dan hoop ik maar dat dat geen indicatie is voor je beslissende stem in deze battle...

Waarschijnlijk wel, want Jump Hi is een persoonlijk favoriet. Zal de ander nu eens beluisteren.

Ooh dat is die vrouw van Et C'est Parti! Dat nummer heeft dan nog wat jeugdsentiment, maar dit vind ik niet veel.

1-2

90. Keri Hilson feat. Timbaland – Return the Favor vs. Blu Cantrell - Hit 'Em Up Style (Oops!)

0-1

0-3

Kom er maar in, Arrie

Ik ken die van Keri niet maar ik gok dat ik hem niet zo leuk vind als Hit 'Em Up Style.

Nieuwe battle?

Plaats m maar hoor

91. FKA x inc. - FKA x inc. vs. Mary J. Blige – Thick of It

0-1

Wie beslist m?

Blige door.

92. KAYTRANADA feat. Craig David – Got It Good vs. Janelle Monáe – Cold War

0-1

93. Mila J – Kickin’ Back vs. Destiny’s Child feat. Lil’ Wayne & T.I. – Soldier

0-0

94. Destiny’s Child – Survivor vs. Beyoncé – Single Ladies (Put a Ring on It)

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 11:57 uur

geplaatst: vandaag om 11:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.