Muziek / Muziekgames / 10 artiesten, waarvan ik er 1 niet live zag (raadspel)
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juli 2017, 22:56 uur
Belle & sebastian
Ik heb ze vorig jaar wel gemist vanwege de annulering bij 013.
0
geplaatst: 17 juli 2017, 23:26 uur
EttaJamesBrown schreef:
Belle & sebastian
Ik helaas ook, dus is het juiste antwoord Belle & sebastian

0
geplaatst: 18 juli 2017, 20:14 uur
Dan heb ik er ook nog een paar:
David Sylvian
Supergrass
Dan Stuart
Morrissey
Fatal Flowers
Lenny Kravitz
Red Snapper
Balthazar
Gutterball
House of Freaks
David Sylvian
Supergrass
Dan Stuart
Morrissey
Fatal Flowers
Lenny Kravitz
Red Snapper
Balthazar
Gutterball
House of Freaks
0
geplaatst: 19 juli 2017, 00:02 uur
Zal je net zien dat je net als ik naar Sylvian zou gaan in 2012 en dat ie af zei 

1
geplaatst: 19 juli 2017, 07:33 uur
Zo, dat gaat lekker snel. Lenny heb ik ooit op Pinkpop gezien. Supergrass op Hurricane. Gutterball verschillende keren in VERA/De Tibbe. Alleen David Sylvian is steeds de dans ontsprongen, dus luigifort pakt de winst.
0
geplaatst: 19 juli 2017, 08:41 uur
Wie zag ik nooit?
Depeche Mode
Izaline Calister
Kraak & Smaak
Manic Street Preachers
Monster Magnet
Nynke Laverman
PJ Harvey
Simple Minds
The Von Bondies
U2
Depeche Mode
Izaline Calister
Kraak & Smaak
Manic Street Preachers
Monster Magnet
Nynke Laverman
PJ Harvey
Simple Minds
The Von Bondies
U2
0
geplaatst: 19 juli 2017, 11:51 uur
10 artiesten van divers pluimage:
Bombino
Buena Vista Social Club
Gold Panda
Gorki
Lee "Scratch" Perry
Modest Mouse
Pendulum
P!nk
Solomon Burke
Within Temptation
Bombino
Buena Vista Social Club
Gold Panda
Gorki
Lee "Scratch" Perry
Modest Mouse
Pendulum
P!nk
Solomon Burke
Within Temptation
1
geplaatst: 19 juli 2017, 14:10 uur
Luc de Vos is al een lange tijd een muzikale held van me. Een jaar of 5 geleden zag ik hem eindelijk live, in Doornroosje. Naast de goede show, viel De Vos op zijn charmante en grappige podiumpresentatie. Helaas zal het bij die ene keer blijven, maar gelukkig heb ik de kans gehad om hem iig live te zien.
Geloof het of niet, Lee "Scratch" Perry heb ik ook zien optreden. Of nou ja, optreden... Ik heb hem een uur lang zachtjes heen-en-weer-bewegend in een microfoon zien mompelen, gekleed in een soort paarse pyjama en met rood geverfd haar en baard, op Dour 2013. Na afloop zei hij: 'bye guys, I have to go now,' om vervolgens doodgemoedereerd zijn rolkoffer te pakken en van het podium te strompelen. Maar goed, wat verwacht je van iemand die 40 jaar geleden al zo dit drugsgebruik verwaasd was, dat ie zijn eigen studio in de hens stak...
Geloof het of niet, Lee "Scratch" Perry heb ik ook zien optreden. Of nou ja, optreden... Ik heb hem een uur lang zachtjes heen-en-weer-bewegend in een microfoon zien mompelen, gekleed in een soort paarse pyjama en met rood geverfd haar en baard, op Dour 2013. Na afloop zei hij: 'bye guys, I have to go now,' om vervolgens doodgemoedereerd zijn rolkoffer te pakken en van het podium te strompelen. Maar goed, wat verwacht je van iemand die 40 jaar geleden al zo dit drugsgebruik verwaasd was, dat ie zijn eigen studio in de hens stak...
0
geplaatst: 19 juli 2017, 15:06 uur
catdog schreef:
Modest Mouse
Modest Mouse
Correct. Ben groot liefhebber van de band en was dus ook erg blij dat ze op BKS 2013 zouden komen. Helaas zegden ze toen een week van tevoren af en heb ik tot op heden heb herkansing gehad. Jij mag!
0
geplaatst: 19 juli 2017, 15:15 uur
dvsn
Flume
Jordan Rakei
Krept & Konan
Kwabs
Melanie Fiona
Popcaan
Santigold
Stormzy
Tinashe
Flume
Jordan Rakei
Krept & Konan
Kwabs
Melanie Fiona
Popcaan
Santigold
Stormzy
Tinashe
0
geplaatst: 19 juli 2017, 20:56 uur
Krept & Konan in het voorprogramma van Future gezien. Popcaan kwam even langs bij Drake. Beiden niet bjjzonder
Tinashe stond gepland, tot ze het concert cancelde. Nu nog maar even afwachten tot ze weer NL aandoet.
Tinashe stond gepland, tot ze het concert cancelde. Nu nog maar even afwachten tot ze weer NL aandoet.
0
geplaatst: 19 juli 2017, 21:16 uur
Poeh, nu moet ik weer in mijn geheugen graven voor 9 namen. Bis bald.
* denotes required fields.