Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 20 augustus 2017, 10:29 uur
laxus11 schreef:
Goed genoeg voor nu
Tja, als jij het leuk vind dat iedere battle binnen een half uur is beslist en totaal afhankelijk is van wie er toevallig online is Goed genoeg voor nu

0
geplaatst: 20 augustus 2017, 10:35 uur
Deze heeft zoveel aanloop dat tot de 10 geen kwaad zou kunnen vind ik ook.
Geeft toch vaak een eerlijker uitslag.
2
geplaatst: 20 augustus 2017, 10:48 uur
johan de witt schreef:
Zeker handig als er 9 Joe Jackson fans meedoen..dan heeft die ander toch een klein kansje

0
geplaatst: 20 augustus 2017, 10:59 uur
Edgar18 schreef:
Tja, als jij het leuk vind dat iedere battle binnen een half uur is beslist en totaal afhankelijk is van wie er toevallig online is
Tja, als jij het leuk vind dat iedere battle binnen een half uur is beslist en totaal afhankelijk is van wie er toevallig online is
Helaas ben ik zometeen de rest van de dag weg dus ik vrees dat het gedaan is als ik terug ben met het tempo van de laatste dagen. Dat het lichtje maar mag winnen
(verder te veel moois op de valreep gesneuveld, waardoor het me nu wat minder uitmaakt).Misschien af en toe nog even op de mobiel spieken

0
geplaatst: 20 augustus 2017, 11:00 uur
luigifort schreef:
Zeker handig als er 9 Joe Jackson fans meedoen..dan heeft die ander toch een klein kansje
(quote)
Zegt de Smiths, U2 en Cure fan...
Stel je voor eens iets anders
0
Joezer49263
geplaatst: 20 augustus 2017, 11:03 uur
10-5
2. Kate Bush – Running Up That Hill (A Deal With God) Vs. The Nits - Nescio
0-1
2. Kate Bush – Running Up That Hill (A Deal With God) Vs. The Nits - Nescio
0-1
0
geplaatst: 20 augustus 2017, 11:11 uur
Ik moet zeggen dat ik deze van Joe heel behoorlijk vind, maar toch is zo'n beetje alles van Night & Day beter. Blijf het vreemd vinden dat uitgerekend deze overgebleven is.
1
geplaatst: 20 augustus 2017, 11:16 uur
aERodynamIC schreef:
Helaas ben ik zometeen de rest van de dag weg dus ik vrees dat het gedaan is als ik terug ben met het tempo van de laatste dagen.
Kon je niet iets eerder gaan? Die Kate Bush stem hadden we wel kunnen missen Helaas ben ik zometeen de rest van de dag weg dus ik vrees dat het gedaan is als ik terug ben met het tempo van de laatste dagen.
.* denotes required fields.