MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O.

zoeken in:
11-2

Is natuurlijk wel zo dat U2 in de jaren '80 een indrukwekkend repertoire had. Commentaar soms wat vermoeiend, nu weten we het wel

Johnny Marr schreef:
Dat wordt smullen van Edgar18 z'n reactie
Ik vrees voor je dat dat mee zal vallen. Dit is niet zozeer vervelend voor mij als wel voor al die mensen die op U2 stemmen. Mijn muzieksmaak is al prima in orde en ook nog eens reuze verantwoord alternatief .
Jullie denken blijkbaar (bijna) allemaal dat U2 het summum van muziek is. Dat lijkt mij vrij pijnlijk en zorgwekkend.

Wat ik wel oprecht jammer vind is dat laxus11 dit spel niet iets slimmer heeft begeleid. Het is jammer als je 's ochtends van huis gaat om te werken en wanneer je thuiskomt alles al afgelopen is. Door een battle wat langer te rekken geef je iedereen die weken lang heeft meegespeeld de kans om ook op de (halve) finale te stemmen.

Het stemmen op de finale laat ik overigens graag over aan degene die het wel iets interesseert welke van deze twee nummers er wint.

Edgar18 schreef:
(quote)
Ik vrees voor je dat dat mee zal vallen. Dit is niet zozeer vervelend voor mij als wel voor al die mensen die op U2 stemmen. Mijn muzieksmaak is al prima in orde en ook nog eens reuze verantwoord alternatief .
Jullie denken blijkbaar (bijna) allemaal dat U2 het summum van muziek is. Dat lijkt mij vrij pijnlijk en zorgwekkend.

Zoals ik al dacht. Smullen maar.

13-2

Johnny Marr schreef:
Zoals ik al dacht. Smullen maar.
Jij kent toch hopelijk wel het onderscheid tussen de beide S'en?

Edgar18 schreef:
(quote)
Jij kent toch hopelijk wel het onderscheid tussen de beide S'en?

Met die tweede alinea van je bericht heb je wel nog een punt, die eerste alinea though Twijfel er echt aan of het sarcasme is. Hopelijk wel.

Hoezo bedoel je langer te rekken Edgar?

Je bedoeld bijv met 2 punten verschil spelen?

Ik vind het zo prima tot de 1 en zou dat ook blijven doen.

Johnny Marr schreef:
Hopelijk wel.
Het is toch wel zorgwekkend als je daaraan twijfelt hoor . Jij vraagt mij speciaal om een reactie, dan krijg je die natuurlijk ook. Ik ben echt de beroerdste niet hoor.

14-3

Matig tegen matig, in de finale nog wel

Noteringen van The Smiths zijn eigenlijk van begin af aan redelijk kansloos geweest deze ko

Edgar18 schreef:

U2 Brutus

14-6 Bad bezig aan een inhaalrace

En terecht.

14-8

Wel echt een dramatische finale.

15-9

UF winnaar, geweldig nummer hoewel ik Bad nog een ietsje pietsje beter vind.
Lichtje was toch wel mijn favoriet, maar ja niet van U2

Wie heeft nu de lood-om-oud-ijzer-award gewonnen?

Mooie finale met 2 vd beste U2 nummers, al is het natuurlijk wel verschrikkelijk huilie huilie dat we op MuMe niet met een betere finale op de proppen komen!

laxus11 bedankt voor de prima organisatie en snel door naar de 'open-Radiohead KO' van de nineties!

laxus11 bedankt man en geniale finale idd. Gelukkig zien de meeste mensen hier dat ook in. Nog geen geklaag of gehaat jegens U2 gezien hier. OK toch wel doei.

dynamo d schreef:

Is natuurlijk wel zo dat U2 in de jaren '80 een indrukwekkend repertoire had.

Juist!!
Zo ook nog indrukwekkend in de "90,s ( Achtung Baby )

Gast
geplaatst: vandaag om 21:43 uur

geplaatst: vandaag om 21:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.