MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O.

zoeken in:

Bedankt Lex op naar de jaren 90.
Ik nomineer hierbij meteen alle nummers van Achtung Baby, neem jij dat even mee.

90's komen nog zeker maar dan wel na mijn vakantie, dus rond de 22-23ste september komt de 90's variant.

Ik las dus ff een pauze in

Simon77 schreef:
laxus11 bedankt voor de prima organisatie en snel door naar de 'open-Radiohead KO' van de nineties!
Nineties hebben we toch al vaak in KO's gehad?

Dank laxus11 voor de goede organisatie van deze KO! Het was me een genoegen om mee te doen. Die indruk kreeg ik niet van iedereen hier , maar blijkbaar heeft het voor velen een verrassende finale opgeleverd (die ook ik natuurlijk anders had willen zien, zoals iedereen een persoonlijke vookeurs(stem) heeft) en dat is toch beter dan een voorspelbare

Scorpion_21 schreef:
(quote)
Nineties hebben we toch al vaak in KO's gehad?

We hebben hier alles al vaak in KO gehad.

GrafGantz schreef:
(quote)

We hebben hier alles al vaak in KO gehad.

Maar ook heel recent

Bonk schreef:
blijkbaar heeft het voor velen een verrassende finale opgeleverd

Goed punt, hebben we eens een keer een verrassende finale, is het weer niet goed ?

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Maar ook heel recent

Citation needed.

Stiekem vind ik het ook wel een terecht punt

GrafGantz schreef:
(quote)

Citation needed.

Deze bijvoorbeeld

De MuMe Top 40 (2017): 90s (ok geen KO)

of deze
Party Like the 90's KO

We kunnen ook de 50's doen?

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Deze bijvoorbeeld

De MuMe Top 40 (2017): 90s (ok geen KO)

of deze
Party Like the 90's KO

Twee verschillende topics wat mij betreft.

laxus11 schreef:
We kunnen ook de 50's doen?
Nee joh Laxie je moet lekker de 90's doen. Je doet het perfect.T is meer dat het me opvalt dat er veel 90's ko's/battles/ladders zijn.

Met stijgende verbazing de uitslagen van de halve finale aan het doornemen.

laxus11 schreef:
Volgende deze KO de 2 beste nummers uit de 80's (al zullen er veel niet mee eens zijn).

U2 - The Unforgettable Fire Vs. U2 - Bad

Johan Cruijff ArenA-effect?
De U2 van de beginjaren kan er zeker mee door, maar we moeten nu ook weer niet doorslaan. De evergreenwaarde van het lichtje en het bosje lijkt me toch wel aantoonbaar hoger, zie ik ook de uitslagen in de afgelopen 10 edities van de MuMeLadder.

Dank Lex wel voor een vermakelijke knock-out.

laxus11 schreef:
Hoezo bedoel je langer te rekken Edgar?

Je bedoeld bijv met 2 punten verschil spelen?

Ik vind het zo prima tot de 1 en zou dat ook blijven doen.

Toch de 2 verschil is toch eigenlijk standaard in de laatste rondes van een knock-out? Geeft over het algemeen ook de meest faire uitslag; elke battle moet dan met een duidelijk verschil beslist worden.

Gretz schreef:
(quote)

Toch de 2 verschil is toch eigenlijk standaard in de laatste rondes van een knock-out? Geeft over het algemeen ook de meest faire uitslag; elke battle moet dan met een duidelijk verschil beslist worden.

Heb even teruggekeken vanaf de kwartfinales, van de 7 battles tot en met de finale zijn er 2 met 2 punten verschil gewonnen en de overige 5 met (veel) grotere verschillen. Had vanaf dat punt dus niks uitgemaakt, al weet ik niet hoeveel battles daarvoor met slechts 1 punten verschil beslist zijn.

GrafGantz schreef:
(quote)

Heb even teruggekeken vanaf de kwartfinales, van de 7 battles tot aan de finale zijn er 2 met 2 punten verschil gewonnen en de overige 5 met grotere verschillen. Had vanaf dat punt dus niks uitgemaakt, al weet ik niet hoeveel battles daarvoor met slechts 1 punten verschil beslist zijn.

Ja, bij deze k.o. opvallend veel grote verschillen. Maar je ziet het zeer regelmatig voorkomen dat in de eindfase nummers enorm aan elkaar gewaagd zijn en ongeveer evenveel fans hebben. Dan vind ik het persoonlijk leuker als de score oploopt naar 17-15, als het ware een bloedstollende tiebreak.

Wat de Smitjes betreft hun mooiste (Soon)is veel te vroeg gesneuveld , had ipv Light bij laatste 4 moeten eindigen en A Forrest is ook klasse en finale waardig , verder opmerkelijk in laatste fase geen Talk Talk? Zo kan ik ook nog meer dingen noemen...geen ereplaats voor Troy ?...onbegrijpelijk!!

Mijn '80,s voorkeur beslaat niet alleen het werk van U2 !

De jaren 90 editie zal over een aantal dagen worden opgestart

hoeveel dagen precies

Vandaag

Gast
geplaatst: vandaag om 23:15 uur

geplaatst: vandaag om 23:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.