MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: T

zoeken in:

80. The Eve of the War - Jeff Wayne vs. Two Weeks - Grizzly Bear

1-0 Vorige

laxus11 schreef:

1-0 Vorige

Had nu ook niet meteen verwacht dat Kanye Dire Straits zou wegvegen, maar er is zelden iets meer terecht geweest als die uitslag. En Tunnel of Love is dan nog één van de Straits' allerbeste nummers ??

Tsja ik snap het niet maar ik was in de minderheid die battle

2-1

Tunnel of love..was dat niet een soort eufemisme voor t genotsgrotje?

3-4

81. Tijd Leert - Opgezwolle vs. The First Picture Of You - Lotus Eaters

1-0

3-3

Niet Testament niet door en dan dit Nederlandstaligs wel

4-4 Wat een k*tuitslagen vandaag

82. Tuscan Leather - Drake vs. The Birds - Elbow

0-1

83. The District Sleeps Alone Tonight - The Postal Service vs. (That's How You Sing) Amazing Grace - Low

0-1

Scorpion_21 schreef:
3-3

Niet Testament niet door en dan dit Nederlandstaligs wel

Tsja, wat mij zijn zowel de teksten van Lennaert Nigh als de teksten van Rico & Sticks hoogtepunten in dr Nederlandse popmuziek. Jammer dat je Opgezwolle niet kan waarderen.

Arrie schreef:
(quote)

Tsja, wat mij zijn zowel de teksten van Lennaert Nigh als de teksten van Rico & Sticks hoogtepunten in dr Nederlandse popmuziek. Jammer dat je Opgezwolle niet kan waarderen.

Ja het is gek, ik ben groot fan van de Jeugd van Tegenwoordig om hun taalvaardigheid en de manier waarop ze met taal spelen, maar Opgezwolle doet me dan weer een stuk minder.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:09 uur

geplaatst: vandaag om 05:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.