Muziek / Muziekgames / Party Like the 00's KO
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2018, 13:24 uur
252 O-Zone - Dragostea Din Teï vs. Lady Gaga - Poker Face
1-0 ❤️❤️
1-0 ❤️❤️
0
geplaatst: 5 januari 2018, 15:42 uur
253 Arctic Monkeys - When the Sun Goes Down vs. Kirsty Hawkshaw - Fine Day (James Holden Remix)
0-1

0-1

0
geplaatst: 5 januari 2018, 18:13 uur
254 Robots In Disguise - We're In The Music Biz (Baron von Luxxury Remix) vs. Goldfrapp - Ooh La La
0
geplaatst: 6 januari 2018, 00:35 uur
Wat is er in hemelsnaam in ladder 252 voorgevallen? Kleuterpop wint
Ik zal wel te oud zijn om er basisschool herinneringen aan te hebben of zo 
0-1
Ik zal wel te oud zijn om er basisschool herinneringen aan te hebben of zo 
0-1
0
geplaatst: 6 januari 2018, 11:03 uur
0-3
Tsja O-Zone was een grote hit in de zomer na mijn eindexamen, dus daar heb ik idd goede herinneringen aan. Overigens had ie van een goed nummer wel verloren, maar Poker Face vind ik net een van de matigste Gaga-hits uit die tijd.
En ik ben een groot liefhebber van Holden-remixes, maar deze vind ik net weinig toevoegen aan het origineel, tegenover mijn absolute favoriet van de Monkeys was die keuze snel gemaakt...
Tsja O-Zone was een grote hit in de zomer na mijn eindexamen, dus daar heb ik idd goede herinneringen aan. Overigens had ie van een goed nummer wel verloren, maar Poker Face vind ik net een van de matigste Gaga-hits uit die tijd.
En ik ben een groot liefhebber van Holden-remixes, maar deze vind ik net weinig toevoegen aan het origineel, tegenover mijn absolute favoriet van de Monkeys was die keuze snel gemaakt...
0
geplaatst: 7 januari 2018, 13:09 uur
0-5
255 Dizzee Rascal ft. Armand Van Helden - Bonkers vs. The Fratellis - Chelsea Dagger
1-0, allebei vrij matig eigenlijk.
255 Dizzee Rascal ft. Armand Van Helden - Bonkers vs. The Fratellis - Chelsea Dagger
1-0, allebei vrij matig eigenlijk.
* denotes required fields.