MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party Like the 00's KO

zoeken in:
Even waarschuwen: Rude 66 - My 909 op YouTube is eigenlijk Rude 66 - Machine. Ik vind niet meteen een ander legaal kanaal waarop je hem kan streamen, maar het kan bv. wel door te zoeken via https://myfreemp3.click/ (zie versie van 9:24).

1-1

Wel vervelend dat ie blijkbaar van YouTube is verwijderd... lijkt wel op Spotify te staan, heb dit hier nu ff niet bij de hand maar via Google vind ik deze link: My 909, a song by Rude 66 on Spotify - open.spotify.com

Is niet afspeelbaar in NL. Dan maar vanuit het geheugen.

1-2

1-3

(Ik heb wat Rude-releases in mp3 op de computer)

Zullen we maar verdergaan dan?

37 Lily Allen - Fuck You vs. Destiny's Child - Bootylicious

0-1

0-6

38 Röyksopp - Eple vs. Nelly - Hot in Herre

0-1 eerste is meer geschikt voor in de lounge, hoef ik niet te horen op een party

1-1

Ik ga hier niet na afloop van het nomineren nog eens bepalen of een nummer wel of niet party genoeg is. Als het hier meespeelt is het blijkbaar goedgekeurd, en ga ik vervolgens voor m'n favoriete nummer van de twee.

3-4

Ben het toch wel met Teun eens.

Ik ga lekker loungen

5-4

39 Moderat - A New Error vs. Alter Ego - Rocker

0-1

1-3 gelijkwaardig

Rocker is te classic. Jammer van Hot In Herre trouwens.
3-5

40 Christina Aguilera - Ain't No Other Man vs. Efdemin - Acid Bells
0-0

Heel moeilijk te vergelijken. Misschien wel mijn favo Aguilera, op Dirrty na. Ik denk nog even na.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:11 uur

geplaatst: vandaag om 20:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.