MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party Like the 00's KO

zoeken in:

4-5

133 Michael Jackson - You Rock My World vs. Promo - Patterns in Chaos

2-1 beiden geen toppers, maar de tweede lijkt wel de slang een stofzuiger die verstopt raakt

jordidj1 schreef:
2-1 beiden geen toppers, maar de tweede lijkt wel de slang een stofzuiger die verstopt raakt

Een van de weinige hardcore-tracks die ik kan hebben. Moest er nog aan denken toen ik afgelopen weekend opeens gabbers door Utrecht zag lopen. Ik was even bang dat ik per ongeluk 20 jaar terug in de tijd was geslingerd, maar het bleek de Thunderdome comeback in de Jaarbeurs te zijn

Titmeister schreef:
(quote)

Een van de weinige hardcore-tracks die ik kan hebben. Moest er nog aan denken toen ik afgelopen weekend opeens gabbers door Utrecht zag lopen. Ik was even bang dat ik per ongeluk 20 jaar terug in de tijd was geslingerd, maar het bleek de Thunderdome comeback in de Jaarbeurs te zijn

Haha, dit is juist een van de weinige hardcore-tracks die ik kan diggen. Liep afgelopen zomer tijdens Mysteryland nog langs de Thunderdome-stage en ik wilde blijven kijken, maar me vrienden liepen toch liever door. Vond ik best jammer, want de muziek en de aanhangers van het genre zijn toch best vermakelijk om naar te kijken.

134 Magic System - 1er Gaou vs. Good Charlotte - Lifestyles of the Rich & Famous

1-0

They're always complaining... Al-ways com-plaiiiii-niiiing!

4-1

135 Mooi Wark - In De Blote Kont vs. Robyn ft. Kleerup - With Every Heartbeat

0-1

Allesbehalve fan van Robyn, maar Mooi Wark had waarschijnlijk van eender welk nummer gewonnen. Jezus, hoe slecht kan het worden

0-2

0-5

136 Jennifer Lopez - Get Right vs. Snoop Dogg ft. Pharrell - Drop It Like It's Hot

0-1

137 My Robot Friend with Antony - One More Try vs. Vampire Weekend - A-Punk

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 12:25 uur

geplaatst: vandaag om 12:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.