Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2018, 16:19 uur
186. Pulp - Underwear Vs. Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next
1-0
1-0
0
geplaatst: 6 januari 2018, 17:04 uur
2-0 
Maar ja, hiphop, zal wel weer niet... Vorige ook schandalig trouwens. En die daarvoor ook. #Klaagmodus

Maar ja, hiphop, zal wel weer niet... Vorige ook schandalig trouwens. En die daarvoor ook. #Klaagmodus
0
geplaatst: 6 januari 2018, 17:37 uur
Wu-Tang in the cut, for real niggas, what?
It's the afterparty and bitches want to fuck
What's not to like?

1
geplaatst: 6 januari 2018, 17:38 uur
Het boefje.
edit: dat dus
(en hip-hopperts zitten graag in een slachtofferrol geloof ik, dat is wel hip anno nu natuurlijk, maar op deze site is het nu eenmaal niet het meest populaire genre, ik klaag ook niet over mijn liefde voor gay-kitschglam die ook niet zo geliefd is
)
3
geplaatst: 6 januari 2018, 17:42 uur
It's the afterparty and bitches want to fuck
Zo'n slachtofferrol wil ik dan ook wel een keer spelen. No problemo. Ice cream voor iedereen.
2
geplaatst: 6 januari 2018, 17:43 uur
Ik zeg niks. Behalve:Watch these rap niggas get all up in your guts
French-vanilla, butter-pecan, chocolate-deluxe
Even caramel sundaes is gettin touched
And scooped in my ice cream truck, who tears it up
Ice cold bitches melt down when in my clutch
And want their titties sucked, ice cream
1
geplaatst: 6 januari 2018, 17:51 uur
Haha, dit is echt een discussie van niets. Hoe vaak op dit forum (denk ik) is verteld hoe geniaal Hip-Hop is, de groep die het niet waardeert/luistert gelooft dat toch voor geen biet. Maar de hiphoppers knikken vaak wel volmondig ja als er wordt verteld hoe geweldig een rock/popsong is. 
Maar goed, on-topic. Nog twee punten voor de Chef!!

Maar goed, on-topic. Nog twee punten voor de Chef!!
1
geplaatst: 6 januari 2018, 18:05 uur
jordidj1 schreef:
Haha, dit is echt een discussie van niets. Hoe vaak op dit forum (denk ik) is verteld hoe geniaal Hip-Hop is, de groep die het niet waardeert/luistert gelooft dat toch voor geen biet. Maar de hiphoppers knikken vaak wel volmondig ja als er wordt verteld hoe geweldig een rock/popsong is.
Ook een beetje een opmerking van niets

Je zult mij nooit horen zeggen dat het niet geniaal is, ik vind er gewoon geen reet aan (ik kom niet verder dan wat platen van de La Soul en Run DMC in mijn platenkast, precies het soort dat de liefhebbers van 'blanke mannen met gitaren' muziek nog wel kunnen pruimen)

Maar als ik het goed begrijp willen hip-hop liefhebbers een aai over de bol omdat zij rock wel kunnen waarderen en daarmee heel ruimdenkend zijn? Bij deze *aai*

0
geplaatst: 6 januari 2018, 18:06 uur
aERodynamIC schreef:
Maar als ik het goed begrijp willen hip-hop liefhebbers een aai over de bol omdat zij rock wel kunnen waarderen en daarmee heel ruimdenkend zijn? Bij deze *aai*
Precies dat! Bedankt daarvoor. Eindelijk eens iemand die het begrijpt

* denotes required fields.