Muziek / Muziekgames / Knappe musici! (K.O.) #2
zoeken in:
0
geplaatst: 10 november 2017, 22:03 uur
stoepkrijt schreef:
En nu Gretz: eerst de finale uit de verliezershelft? Om de spanning om te bouwen?
En nu Gretz: eerst de finale uit de verliezershelft? Om de spanning om te bouwen?
Nog 4 battles te gaan!
Eerst spelen we ronde 13 aan de verliezerskant. De winnaar daarvan speelt tegen dan in V14 tegen de verliezer van de battle Johansson vs. Hudgens. Daarna volgt pas de ultieme finale.
0
geplaatst: 10 november 2017, 22:05 uur
Halve finale - deel 3 (verliezers):
V13.1. Gabrielle Aplin vs. Emilie Marie Nereng
Tot de 10, 2 verschil.
1-0
V13.1. Gabrielle Aplin vs. Emilie Marie Nereng
Tot de 10, 2 verschil.
1-0
0
geplaatst: 10 november 2017, 23:25 uur
1-3 beide mwah... Agron en Lawrence hadden hier moeten staan 

5
geplaatst: 11 november 2017, 09:34 uur
3-5
Het ligt ongetwijfeld aan mij, maar dit moet het meest complexe KO-systeem zijn uit de geschiedenis van MuMe. Ik blijf maar stemmen zonder te weten wat er gaat gebeuren met de winnaar of verliezer. Maar ik doe het met plezier, Gretz.
Het ligt ongetwijfeld aan mij, maar dit moet het meest complexe KO-systeem zijn uit de geschiedenis van MuMe. Ik blijf maar stemmen zonder te weten wat er gaat gebeuren met de winnaar of verliezer. Maar ik doe het met plezier, Gretz.

0
geplaatst: 12 november 2017, 12:12 uur
Emilie Marie Nereng a.k.a. Voe is door naar de finale van de verliezers.
Nu gaan we bepalen wie de eerste échte finalist wordt.
Halve finale - deel 4 (winnaars):
W11.1. Scarlett Johansson vs. Vanessa Hudgens
Tot de 10, 2 verschil.
Nu gaan we bepalen wie de eerste échte finalist wordt.
Halve finale - deel 4 (winnaars):
W11.1. Scarlett Johansson vs. Vanessa Hudgens
Tot de 10, 2 verschil.
0
geplaatst: 12 november 2017, 12:30 uur
2-2
Lijkt me dat we deze battle twee keer gaan spelen. Emilie Marie Nereng zou ik bijna lelijk noemen als je het vergelijkt met deze twee.
Lijkt me dat we deze battle twee keer gaan spelen. Emilie Marie Nereng zou ik bijna lelijk noemen als je het vergelijkt met deze twee.
0
geplaatst: 12 november 2017, 13:13 uur
6-2
Verbijsterend dat deze twee nog steeds in de strijd zijn. Ze kunnen nog niet in de schaduw staan van de vier dames die de halve finales in de verliezersronde gespeeld hebben.
Verbijsterend dat deze twee nog steeds in de strijd zijn. Ze kunnen nog niet in de schaduw staan van de vier dames die de halve finales in de verliezersronde gespeeld hebben.
* denotes required fields.