MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! (K.O.) #2

zoeken in:

3-1 snik mijn favoriet eruit

5-1 relatief zwakke finale, er deden zoveel knappere artiesten mee

panjoe (moderator)
6-1

Ik ben het ook niet eens met de top 2000.

6-2 vind het allebei erg knappe dames, wel typisch dat de finale gespeeld wordt door 2 actrices.

6-3 bekijk allen nog even de film ‘Spring Breakers’. Vanessa in volle glorie

catdog schreef:
6-3 bekijk allen nog even de film ‘Spring Breakers’. Vanessa in volle glorie

Over onderschatte films gesproken...

Verder had dit idd net zo goed de finale kunnen zijn op MovieMeter: Knappe Artiesten K.O.
Ik had liever wel een finale gezien tussen twee full-time muzikanten, maar de regel was dat het uitbrengen van tenminste 1 nummer voldoende was voor kwalificatie.

Volgende keer gewoon een knappe vrouwen ko zonder restricties

7 -4 (al takelt ze zichzelf wel vreselijk toe...)

Kramer schreef:
7 -4 (al takelt ze zichzelf wel vreselijk toe...)

Ik heb me bij dit spel altijd gebaseerd op de knapste periode van een "musicus".

Dus in dit geval ga ik sowieso ook voor de Scarlett vóór de big boobies. Ik zag laatst een fragment van een of andere Avengers-film (of iets anders in die categorie) en daar vond ik haar haast onaantrekkelijk met al die opgeblazen lichaamsdelen. Zal ook wel voor een groot deel met beeldbewerking te maken hebben, want ik had daar weer geen last van bij Under the Skin, ook relatief recent. Maar mijn voorkeur gaat duidelijk naar de Scarlett van Lost in Translation (en ook Ghost World). Daar heeft ze iets dat haar ongelooflijk onweerstaanbaar maakt, misschien wel het meest van alle actrices.

Al met al, een mooie (acteurs)finale - nadat vele van mijn favorieten al voor de kwartfinales sneuvelden - waarbij mijn (positieve) oordeel over Vanessa Hudgens vooral gebaseerd is op Spring Breakers. Ik denk dat als ik die film niet had gezien, dat ik dan wat vaker tegen Hudgens had gestemd, want over de afbeeldingen op Google ben ik wat minder enthousiast.

8-4

9-5

Ook wel vooral gebaseerd op Lost in Translation.

10-6

Gelukkig is het echte leven prettiger dan deze k.o. Scarlett zou mijn top 100 nog wel halen, die ander zeker niet. Lijkt wel een wandelende plamuurlaag.

Een afgetekende overwinning van Scarlett Johansson, nadat ze in de prefinale ook al met 11-7 won! Met nul nederlagen is er op haar eindzege niets af te dingen, al is ze wel meer een actrice die toevallig even komt kijken bij de Knappe Musici K.O.

Dank allemaal voor het meespelen.

https://i.redd.it/zvvzql5of9xy.jpg

Route naar de winst:

R1: CALLmeKAT (5-0)
R2: ?
R3: ?
R4: Amie Miriello (6-0)
R5: Shakira (6-3)
R6: Elen Levon (6-3)
R7: Seolhyun (7-5)
Achtste finale: Dianna Agron (8-2)
Kwartfinale: Bridgit Mendler (9-7)
Halve finale: Gabriella Aplin (9-7)
Prefinale: Vanessa Hudgens (11-7)
Finale: Vanessa Hudgens (11-6)

Bedankt voor deze game Gretz, hopelijk snel weer een soortgelijke game

Gretz schreef:
al is ze wel meer een actrice die toevallig even komt kijken bij de Knappe Musici K.O.
Dat ben ik niet met je eens. Ben je ervan op de hoogte dat Scarlett Johansson een volledig album heeft uitgebracht? En het is niet eens verkeerd.

Dank dat we de afgelopen anderhalf jaar een substantieel deel van onze kostbare tijd aan dit nutteloze tijdverdrijf mochten besteden. Het zal wel even afkicken worden zonder deze k.o.

Het einde van anderhalf jaar ordinair vleeskeuren. Misschien dat ik vanaf nu maar eens Tinder moet gaan proberen....

Zit Scarlett Johansson daar ook op?

De laatste vijf battles heb ik tegen Scarlett gestemd (daarvoor weet ik het even niet meer), dus ik had me een betere winnares kunnen wensen, maar ach: ze mag er best zijn.

Scarlett Ik kende haar lange tijd alleen omdat zoveel mensen het erover hadden hoe knap zij wel niet is. Dus ik had weleens gegoogled, maar ik was niet overtuigd. Tot ik op een dag de film Lost in Translation ging kijken... toen was ik verliefd op Scarlett.

Bedankt Gretz. Ik vond het toch een leuk tijdverdrijf.
Hoewel ik me soms afvroeg of er ooit een eind aan zou komen, toch gelukt.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:43 uur

geplaatst: vandaag om 08:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.