MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out 2003

zoeken in:

titan (crew)
3-0

Ruby1966
4-0

16 - The Cardigans - Long Gone Before Daylight - Prefuse 73 - One Word Extinguisher

aslan (crew)
2-1 cardigans

Wat_Jij_Wil
4-1

moviefreak#1
5-1

Ken ik allebei niet.

17 - The Postal Service - Give Up - The Jayhawks - Rainy Day Music

1-0

Wat_Jij_Wil schreef:
Nou, bij chris clark is het wel degelijk onzin om die mee te nemen. Diegene die dat album kennen, kennen voor de rest maar enkele albums uit die lijst, dus het zou heel toevallig wezen als chris clark net tegen die albums in de eerste rondes zou uitkomen die jullie alle 6 kennen. Maar goed, vrijwel iedereen stemt natuurlijk op zijn favoriete albums zonder daarvoor het andere album te kennen. Lekker leeg , ja ik ook!

Wie begint een Knock Out: Exotic. Regel: albums onder de 20 stemmen!

Ik ken Chris Clark en ook nog een hoop andere dingen.

Beetje jammer trouwens dat Legowelt er niet in staat met 9 stemmen en een gemiddelde van 4,61... En Kroke met 4,56 uit 8. Dat zijn best dingen die door meer mensen gehoord mogen worden. Maar goed, ik ga wel her en der stemmen en ik zie verder wel.

3-0 Postal Service

4-0.

Postal Service Jee, Jayhawks Nee.

5-0

18 - Ulrich Schnauss - A Strangely Isolated Place - Okkervil River - Down the River of Golden Dreams

0-1 Okkervil

te moeilijk, te moeilijk,

zo mooi, zo mooi

keuzes, keuzes

ienemienemutte, ienemienemutte

0-2 Okkervil

Wat_Jij_Wil
herman schreef:

Ik ken Chris Clark en ook nog een hoop andere dingen.

Beetje jammer trouwens dat Legowelt er niet in staat met 9 stemmen en een gemiddelde van 4,61... En Kroke met 4,56 uit 8. Dat zijn best dingen die door meer mensen gehoord mogen worden. Maar goed, ik ga wel her en der stemmen en ik zie verder wel.

Hmm, ik heb de hele tijd bij Chris Clark - Ceramics Is the Bomb (2003) zitten kijken, terwijl het album in kwestie meer dan genoeg stemmen heeft, mijn excuses dan maar. Niemand die het opgemerkt ook had...

Ja, als je er even een paar uur tussenuit knijpt, dan ben je al te laat. Degene die het organiseert moet er ook maar zin in hebben, maar waarom niet 256 albums doen?

Ik ken van Chris Clark ook inderdaad die andere plaat en die heeft een gemiddelde van 3,92 met 14 stemmen.

Anders beginnen we overnieuw? Of leggen we de KO even stil totdat iedereen dat album tot zich genomen heeft?

1-2 voor onze neogazer, trouwens.

1-3 okkervil

Wat_Jij_Wil
hehe, om eerlijk te zijn heb ik het album ook al een paar keer aangehoord en het is gewoon erg goed te doen. Dus bij deze een aanrader van Herman en mij!

1-4 Okkervil

Allmusic
3-5

Allmusic
19 - Simply red - Home - Ryan Adams - Love is Hell Pt. 2

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 08:37 uur

geplaatst: vandaag om 08:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.