Muziek / Muziekgames / Knock-out 2003
zoeken in:
0
geplaatst: 15 januari 2006, 16:50 uur
23 - The Decemberists - Castaways and Cutouts - Jack johnson - On and On
1-0
1-0
0
geplaatst: 15 januari 2006, 17:10 uur
The Scientist schreef:
Oeps, over het hoofd gezien. Op een bepaald moment wist ik ook niet meer wat ik moest, de een wilde dit en de ander dat. Ik heb er het beste van proberen te maken, maar er zitten dus wat schoonheidsfoutjes (zoals deze) in.
Oeps, over het hoofd gezien. Op een bepaald moment wist ik ook niet meer wat ik moest, de een wilde dit en de ander dat. Ik heb er het beste van proberen te maken, maar er zitten dus wat schoonheidsfoutjes (zoals deze) in.
Ach, hou je toch. We moeten dit ook vooral niet te serieus nemen.

0
geplaatst: 15 januari 2006, 17:35 uur
31 - Blur - Think Tank - Ed Harcourt - From Every Sphere
0-1
0-1
0
geplaatst: 15 januari 2006, 18:13 uur
3-5
32 - Twilight Singers - Blackberry Belle - Philip Glass - The Hours
32 - Twilight Singers - Blackberry Belle - Philip Glass - The Hours
0
geplaatst: 15 januari 2006, 18:17 uur
LET OP: is deze 38 - Philip Glass - The Hours - Alicia Keys - The Diary of Alicia Keys al gewijzigd?????
0
geplaatst: 15 januari 2006, 21:20 uur
aERodynamIC schreef:
LET OP: is deze 38 - Philip Glass - The Hours - Alicia Keys - The Diary of Alicia Keys al gewijzigd?????
Neej, nog niet, zullen we daar dan Rachel's - Systems / Layers van maken, een plaat met 11 stemmen en 4,12
0
geplaatst: 15 januari 2006, 21:25 uur
The Scientist schreef:
Neej, nog niet, zullen we daar dan Rachel's - Systems / Layers van maken, een plaat met 11 stemmen en 4,12
(quote)
ja! voor!

0
aslan (crew)
geplaatst: 16 januari 2006, 16:04 uur
twilight singers: blackberry belle - philip glass: the hours
1-1
1-1
0
Ruby1966
geplaatst: 17 januari 2006, 09:33 uur
Te gek voor woorden dat zo weinig mensen Blackberry Belle van Twilight Singers kennen, helaas ben ik niet zo sterk in het houden van vurige pleidooien, daarom leen ik maar wat woorden van iemand anders 
Het album Blackberry Belle van Twilight Singers met voorman Greg Dulli (ex-Afghan Whigs) staat garant voor passievolle soulrock.
Verbroken liefdes, gebroken vertrouwen, nachtelijke wandelingen in de regen langs het neonlicht, onbeantwoord verlangen en onbegrepen.
Kortom muziek voor iedere romanticus en zondaar.

Het album Blackberry Belle van Twilight Singers met voorman Greg Dulli (ex-Afghan Whigs) staat garant voor passievolle soulrock.
Verbroken liefdes, gebroken vertrouwen, nachtelijke wandelingen in de regen langs het neonlicht, onbeantwoord verlangen en onbegrepen.
0
geplaatst: 17 januari 2006, 10:09 uur
2-2. Ik ben nochthans best romantisch
. Maar dan toch liever wat score werk.
. Maar dan toch liever wat score werk.
0
geplaatst: 17 januari 2006, 14:41 uur
De Greg Dulli link maakt me dan toch wel nieuwsgierig. En ik ben ook wel een romanticus, want al die narigheid spreekt me wel aan. Ik ga hier achter aan!
0
dutch2
geplaatst: 17 januari 2006, 14:44 uur
Ruby1966 schreef:
Zo, dat klinkt zeker verleidelijk. Ik ga hier ook maar eens naar op zoek, al weet ik niet of ik snel genoeg ben om hem een ronde verder te helpen.
* denotes required fields.