MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out 2003

zoeken in:
23 - The Decemberists - Castaways and Cutouts - Jack johnson - On and On

1-0

2-0 Decemberists

The Scientist schreef:
Oeps, over het hoofd gezien. Op een bepaald moment wist ik ook niet meer wat ik moest, de een wilde dit en de ander dat. Ik heb er het beste van proberen te maken, maar er zitten dus wat schoonheidsfoutjes (zoals deze) in.

Ach, hou je toch. We moeten dit ook vooral niet te serieus nemen.

2-1 Jack Johnson

Allmusic
3-1 Dec.

Ruby1966
4-1 Dec.

dani
5-1

31 - Blur - Think Tank - Ed Harcourt - From Every Sphere

0-1

Allmusic
1-1

Ruby1966
1-2 Ed

tondeman
edje

moeilijke:

2-3 Blur

3-3 blur

3-4 Harcourt

3-5

32 - Twilight Singers - Blackberry Belle - Philip Glass - The Hours

Ruby1966
1-0 Twilight

LET OP: is deze 38 - Philip Glass - The Hours - Alicia Keys - The Diary of Alicia Keys al gewijzigd?????

aslan (crew)
philip glass

aERodynamIC schreef:
LET OP: is deze 38 - Philip Glass - The Hours - Alicia Keys - The Diary of Alicia Keys al gewijzigd?????

Neej, nog niet, zullen we daar dan Rachel's - Systems / Layers van maken, een plaat met 11 stemmen en 4,12

The Scientist schreef:
(quote)

Neej, nog niet, zullen we daar dan Rachel's - Systems / Layers van maken, een plaat met 11 stemmen en 4,12

ja! voor!

aslan (crew)
twilight singers: blackberry belle - philip glass: the hours

1-1

Nou, dat schiet op hier.

Kan niet iemand een vurig pleidooi houden voor 1 van de 2?

Kan niet iemand een vurig pleidooi houden voor 1 van de 2?

Ruby1966
Te gek voor woorden dat zo weinig mensen Blackberry Belle van Twilight Singers kennen, helaas ben ik niet zo sterk in het houden van vurige pleidooien, daarom leen ik maar wat woorden van iemand anders

Het album Blackberry Belle van Twilight Singers met voorman Greg Dulli (ex-Afghan Whigs) staat garant voor passievolle soulrock.
Verbroken liefdes, gebroken vertrouwen, nachtelijke wandelingen in de regen langs het neonlicht, onbeantwoord verlangen en onbegrepen.
Kortom muziek voor iedere romanticus en zondaar.

2-2. Ik ben nochthans best romantisch . Maar dan toch liever wat score werk.

3-2 voor Twilight

De Greg Dulli link maakt me dan toch wel nieuwsgierig. En ik ben ook wel een romanticus, want al die narigheid spreekt me wel aan. Ik ga hier achter aan!

dutch2
Ruby1966 schreef:
Het album Blackberry Belle van Twilight Singers met voorman Greg Dulli (ex-Afghan Whigs) staat garant voor passievolle soulrock.
Verbroken liefdes, gebroken vertrouwen, nachtelijke wandelingen in de regen langs het neonlicht, onbeantwoord verlangen en onbegrepen.
Kortom muziek voor iedere romanticus en zondaar.

Zo, dat klinkt zeker verleidelijk. Ik ga hier ook maar eens naar op zoek, al weet ik niet of ik snel genoeg ben om hem een ronde verder te helpen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:06 uur

geplaatst: vandaag om 12:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.