MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Original / Cover K.O.

zoeken in:
remcodulac schreef:
The Beatles zelf dan?
Door The Betaler. [/quote] Ah, dat kan ik me al beter voorstellen. Persoonlijk vind ik het wel mooi maar enigszins cheesy is het ook wel. Toch vond ik het als combi een pak sterker dan die ander. Vooral Hooverphonic is bijzonder matig.

5-1

2. I Put a Spell on You [Screamin' Jay Hawkins / Creedence Clearwater Revival] vs. You've Got a Friend [Carole King / James Taylor]

0-1

3. Hurt [Nine Inch Nails / Johnny Cash] vs. Not Fade Away [Buddy Holly / The Rolling Stones]

1-0

5-1

4. Breakaway [Irma Thomas / Tracey Ullman] vs. Personal Jesus [Depeche Mode / Johnny Cash]

0-1

2-1

5-1

5. Girl, You'll Be a Woman Soon [Neil Diamond / Urge Overkill] vs. When Doves Cry [Prince & the Revolution / Ginuwine feat. Timbaland]

1-0

6. Songbird [Fleetwood Mac / Eva Cassidy] vs. A Change Is Gonna Come [Sam Cooke / Otis Redding]

0-1 makkelijker worden ze niet

0-3

1-3 had de finale kunnen zijn

Gast
geplaatst: vandaag om 04:14 uur

geplaatst: vandaag om 04:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.