Muziek / Muziekgames / The Original / Cover K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2018, 11:19 uur
0
geplaatst: 12 november 2018, 13:40 uur
Oef, en daar kom je er pas in de finale achter dat het origineel niet eens van Nina Simone is, maar van Johnny Mathis, en de song eigenlijk gediskwalificeerd had moeten worden.
Afijn, dit had dan eerder geconstateerd moeten worden. Mijn stem gaat alsnog naar Wild is the Wind.
4-6
Afijn, dit had dan eerder geconstateerd moeten worden. Mijn stem gaat alsnog naar Wild is the Wind.
4-6
0
geplaatst: 12 november 2018, 13:43 uur
catdog schreef:
Oef, en daar kom je er pas in de finale achter dat het origineel niet eens van Nina Simone is,
Oef, en daar kom je er pas in de finale achter dat het origineel niet eens van Nina Simone is,
Haha serieus, wist ik helemaal niet! En vele anderen met mij blijkbaar niet

0
geplaatst: 12 november 2018, 14:36 uur
Johnny Cash dus uitgeschakeld door een valsspeelster? Protest!
0
geplaatst: 12 november 2018, 16:51 uur
Poek schreef:
Johnny Cash dus uitgeschakeld door een valsspeelster? Protest!
Je weet wat er van komt als je te vaak protesteert, hè?Johnny Cash dus uitgeschakeld door een valsspeelster? Protest!
0
geplaatst: 12 november 2018, 17:14 uur
Zolang de commissie van kansloze protesten niet bijeenkomt heb ik alle vertrouwen in de goede afloop!
0
geplaatst: 14 november 2018, 00:10 uur
1
geplaatst: 14 november 2018, 10:13 uur
En we hebben inderdaad een winnaar. En dan zelfs een winnaar die niet eens mee had mogen spelen. Afijn, een prachtige combi is het zeker weten!
Wild Is the Wind [Nina Simone / David Bowie] gaat er met de overwinning vandoor, helaas voor Johnny Mathis, die het échte origineel mocht verzorgen.
Dank iig allemaal voor het meespelen! Het was een leuke en interessante K.O.!
Wild Is the Wind [Nina Simone / David Bowie] gaat er met de overwinning vandoor, helaas voor Johnny Mathis, die het échte origineel mocht verzorgen.
Dank iig allemaal voor het meespelen! Het was een leuke en interessante K.O.!
0
geplaatst: 14 november 2018, 16:04 uur
catdog schreef:
Johnny Mathis, die het échte origineel mocht verzorgen.
Johnny Mathis, die het échte origineel mocht verzorgen.
Ik hoor hem nu voor het eerst, en die is ook wel mooi hoor.
* denotes required fields.