MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2

zoeken in:
6. Don't cry for me Argentina - Julie Covington

10 If I had words - Yvonne Keeley & Scott Fitzgerald

2 dc lewis - mijn gebed?

Titels staan op alfabet

Salvadore schreef:
Titels staan op alfabet

Dan is mijn gebed niet goed. Waar ik mijn gebed zei, wil ik comment ca va (stop de tijd)

17. That's the way I like it - KC & the Sunshine Band?

17. Tell it to my heart - Taylor Dane?

17 is al geraden, volgens mij zijn ze allemaal geraden!

1. SW: Mike Batt / Pr: Mike Batt (Art Garfunkel - Bright Eyes, motel matches)
2. SW: Eddy de Heer / Pr: Jack de Nijs (The Shorts - Comment Ca Va, motel matches)
3. SW: Ivy Hunter, William Stevenson & Marvin Gaye / Pr: Clive Langer & Alan Winstanly (Mick Jagger & David Bowie - Dancing in the Street, Edgar18)
4. SW: Burt Bacharach, Hal David & John van Olten / Pr: John van Olten (Karin Kent - Dans Je De Hele Nacht Met Mij, motel matches)
5. SW: Leon Gamble & Kenny Huff / Pr: Leon Gamble & Kenny Huff (The Three Degrees - Dirty Ol’ Man, Edgar18)
6. SW: Tim Rice & Andrew Lloyd Webber / Pr: Tim Rice & Andrew Lloyd Webber (Julie Covington - Don’t Cry for Me Argentina, ranboy)
7. SW: Tor Erik Hermansen, Mikkel S. Eriksen, Tawanna Dabney & Michael Jackson / Pr: StarGate (Rihanna - Don’t Stop the Music, Edgar18)
8. SW: Bruce Springsteen / Pr: Richard Perry (The Pointer Sisters - Fire, motel matches)
9. SW: Dolly Parton / Pr: David Foster (Whitney Houston - I Will Always Love You, motel matches)
10. SW: Camille Saint-Saëns & John Hodge / Pr: John Hodge (Scott Fitzgerald & Yvonne Keeley - If I Had Words, ranboy)
11. SW: Neil Diamond / Pr: Jeff Barry (The Monkees - I’m a Believer, Hacker)
12. SW: Scott Storch, Kameron Houff & Shaffer Smith / Pr: Scott Storch (Mario - Let Me Love You, catdog)
13. SW: Graham Gouldman, Pr: Mickie Most (Herman’s Hermits - No Milk Today, Hacker)
14. SW: Harry Casey & Richard Finch / Pr: Harry Casey & Richard Finch (George McCrae - Rock Your Baby, Edgar18)
15. SW: Jon Anderson & Vangelis / Pr: Quincy Jones (Donna Summer - State of Independence, Salvadore)
16. SW: Bobby Hebb / Pr: Frank Farian (Boney M - Sunny, Hacker)
17. SW: Giorgio Moroder & Tom Whitlock / Pr: Giorgio Moroder (Berlin - Take My Breath Away, catdog)
18. SW: Charles Chaplin / Pr: Ernie Freeman (Petula Clark - This Is My Song, motel matches)
19. SW: Guus Meeuwis & Jan Willem Rozeboom / Pr: John Ewbank (Hero - Toen Ik Je Zag, motel matches)
20. SW: Stuart Kershaw, Andy McCluskey, Bill Padley & Jeremy Godfrey / Pr: Stuart Kershaw & Andy McCluskey (Atomic Kitten - Whole Again, deric raven)
21. SW: Drafi Deutscher / Pr: Drafi Deutscher (Mixed Emotions - You Want Love (Maria, Maria), deric raven)

motel matches 7
Edgar18 4
Hacker 3
deric raven 2
ranboy 2
catdog 2
Salvadore 1

Jan Jelle mag!

Nieuwe vraag

Depeche Mode: 4
Genesis: 9
Nick Cave & Bad Seeds: 9
Oasis: 2
Pearl Jam: ?
Queen: 3
Red Hot Chilli Peppers: 5
R.E.M: 7
Simple Minds: 6
Trockener Kecks: 6

Welk getal hoort bij Pearl Jam en waarom?

1

Het album waar hun eerste top 40 hit opstaat?

herman schreef:
1

Het album waar hun eerste top 40 hit opstaat?

Helemaal goed. Jij bent

Ik heb even geen vraag, dus als iemand anders wil...

zaaf
Eentje die mss op je lijf is geschreven...

zaaf
Ik dacht laat ik me maar weer eens op louter muziek concentreren en dan ook nog eens kwalitatief verantwoorde muziek. Volgens deze site dan.
Toplijsten, altijd interessant, maar daar kan 'vervuiling' in zitten, zeker als het gaat om de dance scene. Ik heb de toplijst uitgezocht van de genrecombinatie Dance en Electronic. Minus de platen die hier te boek staan als verzamelaars of EP's enz.
Dus ik wil graag de top 20 Dance/Electronic (of Electronic/Dance) terugzien van 'normale' albums.
Ze staan in die volgorde en ik geef u de namen die achter het gewaardeerde product zitten. Dat maakt het in sommige gevallen tamelijk eenvoudig, maar zeker niet altijd.
Album en artiest alstublieft.

1. Stolterman/Nilsson
2. Maldini/Wojcicki/Stein/White
3. Parrish
4. Ward
5. Emerson/Hyde/Smith
6. Schablitzki
7. Stinson
8. Bronsert/Ring/Szary
9. Kalkbrenner
10. Hemmann
11. Emerson/Smith/Hyde
12. Willner
13. Douglas
14. Pawlowitz
15. Paap
16. Henriksson/Mullaert
17. Willner
18. Valance/Howie
19. Eulberg
20. Modell

9. Paul & Fritz Kalkbrenner - Berlin Calling?

zaaf
jordidj1 schreef:
9. Paul & Fritz Kalkbrenner - Berlin Calling?
is een score... dus geen 'normaal' album

zaaf schreef:
(quote)
is een score... dus geen 'normaal' album

Doe zelf normaal

11. Underworld - Second Toughest in the Infants?

zaaf
Arrie schreef:
11. Underworld - Second Toughest in the Infants?
artiest goed

Pffff ligt allemaal op 't puntje van mijn tong dit, gadver

Wachten is nu op Titmeister die alles binnenkopt

Dubnobasswithmyheadman dan

12. The Field - From Here We Go Sublime?

5. Underworld - Dubnobasswithmyheadman want alfabet?

zaaf
geen alfabet.

jordidj1 schreef:
5. Underworld - Dubnobasswithmyheadman want alfabet?

Sneller typen!

Ik haat dit spel

Oh 5 is Second Toughest in the Infants. Zie nu pas dat er twee Underworlds in de lijst staam

19. Dominik Eulberg - Diorama

18. Bob Moses - Days Go By

zaaf
Joris Voorn - Balance 014 ?
is vlgs deze site een verzamelaar...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:58 uur

geplaatst: vandaag om 13:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.