MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2

zoeken in:
In puntenaantal trouwens ook de grootste hit van de betreffende artiest. Vind ik altijd wel verrassend.

Titanium?

Komt natuurlijk ook omdat rond 2013 hits enorm lang bleven hangen.

jordidj1 schreef:
Titanium?

Bij die van Guetta is ze uiteindelijk wel toegevoegd als featuring, he?

Oh oeps

Hoi mama dan

ik moet ze allebei wel weten denk ik

Hey Mama is correct! Bij de eerste track zijn haar vocalen behouden op het stuk vlak na het refrein. Het bedraagt enkel wat ad-libs. Maar wel herkenbare ad-libs die meermaals terugkeren in de song

Arrie ik weet die andere niet 1-2-3. Kop jij 'm maar in

Doe jij dan de volgende vraag?

Vooruit

Het is The Monster van Em en Riri. Dat van die ad-libs wist ik trouwens ook niet. Ik zie dat Rihanna in de clip wel net doet alsof het haar vocalen zijn.

Echt???? Nooit geweten. Over Em gesproken, dat gemiddelde van zijn nieuwe album . Man, man, man. Zo slecht vind ik hem nog niet. Hebben jullie 'm al helemaal geluisterd? (Ik bijna) En nee, dat is niet de vraag.

Ik heb de twee singles gehoord, en die vind ik niet extreem slecht maar ook niet goed genoeg om het album te willen checken.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e7/Ollie-Ivo-2011.jpg/1024px-Ollie-Ivo-2011.jpg

Deze donkere jongen komt zo hard, niet normaal. Solo haalde hij de top-40 niet, maar wel als meewerkende artiest. Maar liefst 3 keer! Vraag is simpel: welke drie hits, en met wie? (doe de hoofdartiest maar)

1. 2005 (hp15, aw8)
2. 2007 (hp21, aw6)
3. 2008 (hp6, aw8)

Arrie schreef:
Het is The Monster van Em en Riri. Dat van die ad-libs wist ik trouwens ook niet. Ik zie dat Rihanna in de clip wel net doet alsof het haar vocalen zijn.

Toen ik erachter kwam viel het op z'n plek. No way dat Rihanna het bereik heeft van de "woo ooh- woo oohs"

jordidj1 schreef:
Echt???? Nooit geweten. Over Em gesproken, dat gemiddelde van zijn nieuwe album . Man, man, man. Zo slecht vind ik hem nog niet. Hebben jullie 'm al helemaal geluisterd? (Ik bijna) En nee, dat is niet de vraag.

Ben vanmiddag halverwege afgehaakt. Ga hem zometeen in de herkansing gooien. Even in mn element komen eerst

Oké, nu kan ik me niet meer inhouden, want dit is een mooie vraag.

Is 1 The Partysquad - Wat Wil Je Doen en 2 The Opposites - Dom, Lomp & Famous?

Of The Opposites op 3 en dan 2 Konijntje van AKA the Junkies?

Ja, ja, je bent er al. Pfffff. Ik dacht dat ie nog wel een beetje pittig was.

Nog zo'n eentje?

Jaaa!

Wat Wil Je Doen is trouwens wel echt een banger.

Such a banger inderdaad. een van mn vele guilty pleasures. Waar ik me niet voor schaam trouwens

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a0/Baas_B.jpg

Deze meneer heeft ook de top 40 gehaald. 5 hitjes zoek ik mensen (lees: Arrie)

1. 2004 (hp3, aw14)
2. 2004 (hp1, aw15)
3. 2005 (hp1, aw16) Het land van... [chevy]
4. 2006 (hp18, aw7)
5. 2008 (hp14, aw5)

Van de ene baas naar de andere baas.

Edit: is dat Fresku die ik zie?

Ik laat hem trouwens voor nu aan anderen over, ik wil de antwoorden niet voor de neus van andere liefhebbers wegkapen.

Die clip van Ali B trouwens.

Arrie schreef:
Die clip van Ali B trouwens.

Nee die slaat nergens op...

Maar ik heb deze zoveel gedraaid vroeger, niet normaal. Vind het nog steeds een erg lekker nummer oeps

3. 2005 (hp1, aw16)
Dit is Het Land Van..., mijn laatste gekochte single.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:34 uur

geplaatst: vandaag om 07:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.