Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 januari 2018, 22:56 uur
Welke amerikaanse artiest verbindt spinvis met de trockener kecks?
0
geplaatst: 22 januari 2018, 07:14 uur
0
geplaatst: 22 januari 2018, 07:25 uur
Marvin Gaye, zijn naam wordt genoemd in respectievelijk Oostende en Nu of Nooit.
0
geplaatst: 22 januari 2018, 08:10 uur
Kramer schreef:
Marvin Gaye, zijn naam wordt genoemd in respectievelijk Oostende en Nu of Nooit.
Helemaal goed. Jij bent.
0
geplaatst: 22 januari 2018, 11:54 uur
Komit ie:
In 2013 vroeg Rolling Stone zijn lezers te stemmen op het slechtste lied van Bob Dylan. De uitslag was voor mij hier en daar verbazend. Welke tien nummers werden door Rolling-Stonelezers verkozen tot de slechtste uit Dylans oeuvre?
In 2013 vroeg Rolling Stone zijn lezers te stemmen op het slechtste lied van Bob Dylan. De uitslag was voor mij hier en daar verbazend. Welke tien nummers werden door Rolling-Stonelezers verkozen tot de slechtste uit Dylans oeuvre?
0
geplaatst: 22 januari 2018, 13:10 uur
Als er een hoop trollers tussen de stemmers zaten:
Like a Rolling Stone

Like a Rolling Stone

0
geplaatst: 22 januari 2018, 13:18 uur
Jullie noemen alleen maar prachtige nummers. Gelukkig allemaal niet goed.
0
zaaf
geplaatst: 22 januari 2018, 13:45 uur
Heb dat artikel wel eens gezien. De meeste nummers kende ik niet, ook wat jaren 80 spul dacht ik.
0
geplaatst: 22 januari 2018, 13:49 uur
motel matches schreef:
Wiggle wiggle
Je hebt de nummer één te pakken.Wiggle wiggle
0
geplaatst: 22 januari 2018, 15:59 uur
Kramer schreef:
Je gaf zelf aan dat er af en toe verbazende uitkomsten tussen zaten (al schaar ik Lay Lady Lay en Joey daar zeker onder), vandaar dat ik een beetje ben gegaan voor zijn latere singles, waarvan ik me kan voorstellen dat sommige Dylan-fans ze niet zo zien zitten. Zijn 80's-werk ken ik nauwelijks, dus daar kan ik niet op gokken...
0
geplaatst: 22 januari 2018, 16:13 uur
Titmeister schreef:
Je gaf zelf aan dat er af en toe verbazende uitkomsten tussen zaten (al schaar ik Lay Lady Lay en Joey daar zeker onder), vandaar dat ik een beetje ben gegaan voor zijn latere singles, waarvan ik me kan voorstellen dat sommige Dylan-fans ze niet zo zien zitten. Zijn 80's-werk ken ik nauwelijks, dus daar kan ik niet op gokken...
(quote)
Voor de administratie: er zijn nog vijf nummers te raden. Daarvan komen er drie (!) uit de jaren zeventig, één (!) uit de jaren tachtig en één uit de nieuwe eeuw.
0
geplaatst: 22 januari 2018, 16:26 uur
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb de top 10 opgezocht en van de overige 5 was er überhaupt maar 1 nummer dat ik kende, dus daar was ik met gokken nooit opgekomen...
0
geplaatst: 22 januari 2018, 16:39 uur
Dan gok ik maar op wat liedjes uit de jaren '70:
Tangled Up in Blue
Hurricane (onterecht maar het kan)
All the Tired Horses (uit Self Portrait zijn er meerdere kandidaten.)
Tangled Up in Blue
Hurricane (onterecht maar het kan)
All the Tired Horses (uit Self Portrait zijn er meerdere kandidaten.)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.