Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2
zoeken in:
1
geplaatst: 18 maart 2018, 12:04 uur
Billy Joel, LCD Soundsystem en Frank SInatra hebben alle drie een live-album opgenomen in Madison Square Garden?
0
geplaatst: 18 maart 2018, 13:17 uur
herman schreef:
De algemene link is Concert for Bangladesh?
Je gaat wat snel maar hij klopt wel. De opgave staat lang genoeg dus wat mij betreft plaats jij een nieuwe. De algemene link is Concert for Bangladesh?
De goeie rijtjes:
John Lennon, Carl Perkins & Bob Dylan > George Harrison
Norah Jones, John Coltrane & Genesis > Ravi Shankar
Billy Joel, LCD Soundsystem & Frank Sinatra > Madison Square Garden
Led Zeppelin, Marvin Gaye & Jacques Herb > 1971
George Harrison, Ravi Shankar, Madison Square Garden & 1971 > The Concert for Bangladesh
0
geplaatst: 18 maart 2018, 13:45 uur
Ik dacht idd. wel dat George Harrison een link zou zijn, maar ik kwam niet verder dan John en Bob.
De link naar 1971 snap ik niet helemaal. Waarschijnlijk het jaar van de grootste successen van deze artiesten?
De link naar 1971 snap ik niet helemaal. Waarschijnlijk het jaar van de grootste successen van deze artiesten?
0
geplaatst: 18 maart 2018, 13:46 uur
Een korte vraag, want ik moet zo de deur uit:
Wie was de eerste zangeres die met twee opeenvolgende singles een nummer 1 hit scoorde in de Amerikaanse Billboard?
Wie was de eerste zangeres die met twee opeenvolgende singles een nummer 1 hit scoorde in de Amerikaanse Billboard?
1
geplaatst: 18 maart 2018, 13:51 uur
herman schreef:
Led Zeppelin IV, What's Going On en Manuela als grootste top 40 hit van het jaar.De link naar 1971 snap ik niet helemaal. Waarschijnlijk het jaar van de grootste successen van deze artiesten?
0
geplaatst: 18 maart 2018, 14:14 uur
Heb je gekeken vanaf het officiële begin van de Billboard Hot 100 (1958) of ook al naar de voorgangers van die lijst?
0
geplaatst: 18 maart 2018, 19:12 uur
Mijn volgende gedachte was Brenda Lee maar om nou te zeggen dat die een stuk jonger is dan Ella...
0
geplaatst: 18 maart 2018, 21:15 uur
Edgar18 schreef:
Heb je gekeken vanaf het officiële begin van de Billboard Hot 100 (1958) of ook al naar de voorgangers van die lijst?
Naar de Billboard Hot 100, dus niet de voorgangers.
Brenda Lee was een zeer goede gok, zij scoorde namelijk in hetzelfde jaar ook twee nummer 1 hits. Maar de dame die ik zoek was net iets eerder.
0
geplaatst: 18 maart 2018, 21:57 uur
Helaas...
De zangeres die ik zoek is geboren in 1937 en nog in leven. Ze zette de prestatie neer in 1960.
De zangeres die ik zoek is geboren in 1937 en nog in leven. Ze zette de prestatie neer in 1960.
0
geplaatst: 19 maart 2018, 00:56 uur
Dat is juist. De desbetreffende hits waren Everybody's Somebody's Fool en My Heart Has A Mind Of Its Own.
0
geplaatst: 19 maart 2018, 13:59 uur
Even een korte vraag dan snel!
Deze week heeft een song het gepresteerd om maar liefst 200 (!!) weken genoteerd te staan in de UK Singles Top 100. Om welke song gaat het hier?
Deze week heeft een song het gepresteerd om maar liefst 200 (!!) weken genoteerd te staan in de UK Singles Top 100. Om welke song gaat het hier?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.